Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ondanks alles...

AboeZakariah
10-11-2004, 19:52

Ondanks dat mensen massaal tegen de moslims worden opgejut... Ondanks dat ze ons willen zwartmaken, discrimineren, beledigen en waarschijnlijk weg willen hebben, zullen ze hetgeen ze waarschijnlijk proberen te bereiken nooit bereiken... Ze zullen nooit de Islam uit ons krijgen... Hoe meer de moslims worden onderdrukt hoe sterker we worden in ons geloof... Hoe meer onrecht ons wordt aangedaan des te meer mensen bekeren zich tot de islam (zie de statistieken erop na)... Wij willen alleen maar vrede en omdat een paar mensen het WTC invliegen, een paar mensen een trein (in madrid) opblazen en een persoon, de met rasistische en discriminerende schrijvende, Theo vermoord worden, zo lijkt het, overal ter wereld de moslims vervolgd, aangevallen, vernederd, onderdrukt enz. Als Theo, met zijn rasistische en discriminerende uitlatingen, zijn gang mag gaan en een moslim, bijvoorbeeld moemni, iets zegt over homo's worden zij gelijk behandeld? Nee... De ene wordt ge-eerd en de ander aangeklaagd en beboet met een geldbedrag... Op deze manier zien we de ware onrecht die ons wordt aangedaan en dat maakt ons nog sterker in ons geloof, want bij ons komt geen onrecht voor. En voor alle Nederlanders die alle marokkanen zien als moslim: marokkanen zijn een bevolkingsgroep en islam is een geloof = niet gelijk aan elkaar. Wij moslims hebben geen haat tegenover nederlanders omdat in ons geloof iedereen, ongeacht geloof, gelijk moet worden behandeld, maar behandel ons dan ook zoals jullie door ons behandeld willen worden... Hopelijk zal deze wantoestand snel voorbij zijn en de samenleving beter met elkaar overweg kunnen...

zonnetje23
10-11-2004, 20:27
Ondanks dat mensen massaal tegen de moslims worden opgejut... Ondanks dat ze ons willen zwartmaken, discrimineren, beledigen en waarschijnlijk weg willen hebben, zullen ze hetgeen ze waarschijnlijk proberen te bereiken nooit bereiken... Ze zullen nooit de Islam uit ons krijgen... Hoe meer de moslims worden onderdrukt hoe sterker we worden in ons geloof... Hoe meer onrecht ons wordt aangedaan des te meer mensen bekeren zich tot de islam (zie de statistieken erop na)... Wij willen alleen maar vrede en omdat een paar mensen het WTC invliegen, een paar mensen een trein (in madrid) opblazen en een persoon, de met rasistische en discriminerende schrijvende, Theo vermoord worden, zo lijkt het, overal ter wereld de moslims vervolgd, aangevallen, vernederd, onderdrukt enz. Als Theo, met zijn rasistische en discriminerende uitlatingen, zijn gang mag gaan en een moslim, bijvoorbeeld moemni, iets zegt over homo's worden zij gelijk behandeld? Nee... De ene wordt ge-eerd en de ander aangeklaagd en beboet met een geldbedrag... Op deze manier zien we de ware onrecht die ons wordt aangedaan en dat maakt ons nog sterker in ons geloof, want bij ons komt geen onrecht voor. En voor alle Nederlanders die alle marokkanen zien als moslim: marokkanen zijn een bevolkingsgroep en islam is een geloof = niet gelijk aan elkaar. Wij moslims hebben geen haat tegenover nederlanders omdat in ons geloof iedereen, ongeacht geloof, gelijk moet worden behandeld, maar behandel ons dan ook zoals jullie door ons behandeld willen worden... Hopelijk zal deze wantoestand snel voorbij zijn en de samenleving beter met elkaar overweg kunnen... Salaam broeder, Ik vind, dat je dit mooi onder woorden hebt geschreven:goedzo: Wa Alleikoum Salaam p.s ik hoop ook dat we allen ongeacht hoe je eruit ziet in rust en met elkaar in vrede kunnen leven zonder haatgevoelens.

Camalia17
10-11-2004, 20:35
(...) Hopelijk zal deze wantoestand snel voorbij zijn en de samenleving beter met elkaar overweg kunnen... gelijk heb je, maar twijfel eraan of dat laaste ook (snel) zal gebeuren

fumanchu
10-11-2004, 20:37
Als Theo, met zijn rasistische en discriminerende uitlatingen, zijn gang mag gaan en een moslim, bijvoorbeeld moemni, iets zegt over homo's worden zij gelijk behandeld? Nee... De ene wordt ge-eerd en de ander aangeklaagd en beboet met een geldbedrag... KNEUS! Lullen over wat je niet weet. Laat je informeren! Moemni werd vrijgesproken en heeft nog niet een 10e aan tijd hoeven te besteden die Theo heeft moeten besteden aan rechtzaken! Theo van Gogh kwam tenminste nog voor Nazi "Adolf" Moumni op Wij moslims hebben geen haat tegenover nederlanders omdat in ons geloof iedereen, ongeacht geloof, gelijk moet worden behandeld, maar behandel ons dan ook zoals jullie door ons behandeld willen worden... Want anders worden we zeker neer geschoten, neergestoken en onthoofd?? Je zegt in een andere post dat je je schaamt Nederlander te zijn. Ik zou eerder zeggen.. je bent het Nederlanderschap niet waard. Lever je paspoort gauw in zou ik zeggen en maak waar wat je zegt. Dat doe je niet, want je bent ook nog eens een huichelachtige laffaard

AboeZakariah
10-11-2004, 20:38

gelijk heb je, maar twijfel eraan of dat laaste ook (snel) zal gebeuren Weet dat Allah degene is die dit allemaal toelaat, als Allah zou willen dat deze toestand ophield, dan zal dat gebeuren. En Allah handeld enkel uit kennis en Allah weet het het beste. Ik merk al dat doordat onze scholen en moskeeen in brand worden gezet, mensen begrip beginnen te krijgen voor ons en na gaan dneken wa Allahoe a3lem

AboeZakariah
10-11-2004, 20:41
KNEUS! Lullen over wat je niet weet. Laat je informeren! Moemni werd vrijgesproken en heeft nog niet een 10e aan tijd hoeven te besteden die Theo heeft moeten besteden aan rechtzaken! Theo van Gogh kwam tenminste nog voor Nazi "Adolf" Moumni op Want anders worden we zeker neer geschoten, neergestoken en onthoofd?? Je zegt in een andere post dat je je schaamt Nederlander te zijn. Ik zou eerder zeggen.. je bent het Nederlanderschap niet waard. Lever je paspoort gauw in zou ik zeggen en maak waar wat je zegt. Dat doe je niet, want je bent ook nog eens een huichelachtige laffaard Beste fumanchu, wederom helaas erg laag niveau, maar ik neem het je niet kwalijk. De meeste worden zo door de involed van de media. Als je zou begrijpen zou je anders praten. Probeer in plaats van praten zonder kennis je te verdiepen in de islam. ps: het joden en christendom verbiedt ook het homo-zijn, ben je ook tegen hun zoals je tegen ons bent?

fumanchu
10-11-2004, 20:49
Het Christomdom is gebaseerd op het nieuwe testament. Nergens word daar opgeroepen tot geweld. Eigenlijk zien alle grote religies hun geestelijk leven niet als van deze aarde, terwijl de moslim het liefst met het zwaard iedereen onderwerpt aan hun zwakzinning en gevaarlijk geloof. Politiek en islam zijn niet te scheiden. Verschilletje he? Als je de Koran wil volgen mag je ook niet tornen aan wat er staat toch? Niet aanpassen aan deze tijd.. Dan zul je ook bereid moeten zijn om te doden..

AboeZakariah
10-11-2004, 20:57
Het Christomdom is gebaseerd op het nieuwe testament. Nergens word daar opgeroepen tot geweld. Eigenlijk zien alle grote religies hun geestelijk leven niet als van deze aarde, terwijl de moslim het liefst met het zwaard iedereen onderwerpt aan hun zwakzinning en gevaarlijk geloof. Politiek en islam zijn niet te scheiden. Verschilletje he? Als je de Koran wil volgen mag je ook niet tornen aan wat er staat toch? Niet aanpassen aan deze tijd.. Dan zul je ook bereid moeten zijn om te doden.. Beste fumanchu, bedankt voor je reactie Wij moslims moeten zich ook aan de regels houden van het niet-moslim land waarin we verblijven. Alleen als de regels tegen ons geloof ingaan dan moeten wij deze niet volgen. Het homo-zijn is hier toegestaan, wij mogen niet het recht in eigen handen nemen. Maar werd ons verplicht om homo te zijn dan moeten wij dit natuurlijk niet opvolgen. Hetzelfde met bijvoorbeeld alcohol. Alcohol is voor ons verboden maar dat wilt niet zeggen dat we al het alcohol in nederland moeten vernietigen. Alleen mogen wij het niet drinken, kopen, verkopen enz. Begrijp je? Dus wij moeten homo's in dit land in hun waarde laten

fumanchu
10-11-2004, 21:01
Als je mocht kiezen.. De Nederlandse wetgeving of de Sharia? Wat zou je kiezen voor dit land? Als je niet de Nederlandse wetgeving zou kiezen.. zou je dan bereid zijn om een belediger van de Profeet om te brengen of om een homo van een flat af te gooien?

AboeZakariah
10-11-2004, 21:08
Als je mocht kiezen.. De Nederlandse wetgeving of de Sharia? Wat zou je kiezen voor dit land? Als je niet de Nederlandse wetgeving zou kiezen.. zou je dan bereid zijn om een belediger van de Profeet om te brengen of om een homo van een flat af te gooien? Ik hou het erop dat ik in Nederland ben en ik deze wetgeving moet naleven. Maar dat ik, als ik de kans krijg (financieel en qua werk) liever naar een land ga waar de shariah geldt, alleen is er geen land in de wereld waar deze nog wordt nageleeft. In nederland heb ik niets te klagen, ik mag me kleden hoe ik wil, mag mijn geloof praktiseren enz. Ik behandel andere met respect en laat ze in hun waarde. Dus met of zonder shariah, ik behoor deze wetgeving te volgen net als iedere andere moslim (mits het niet tegen ons geloof ingaat)