Bekijk originele versie : ik heb er zin in!
ik ben het beu!! ik ben een jong meisje, zeker niet lelijk maar door mijn wantrouwen naar jongens toe (omdat ik heel wat tegeslag heb gehad met mijn exman) vertrouw ik niet makkelijk jongens meer en ben ik al een poosje vrijgezel.
Eerlijk gezegd, het begint erg op m'n zenuwen te werken, ik ben ook maar een mens met gevoelens en verlangens en nu ga ik het gewoon vlakaf zeggen wat ik verlang en dat is SEX!!
ik word soms overvallen met zoveel zin in een lekker hevige sexpartijtje
wie heeft hetzelfde probleem en wat doe je op zo'n moment dat je heet staat en je staat er helemaal aleen voor? wat doe je dan?
alle tips zijn welkom :maf2:
ezinrify
10-11-2004, 20:07
Een sexpartijtje is zo geregeled hoor, maar ik denk dat jij in kwestie gewoon je vingers moet gebruiken om zo je zelf een hoogtepunt kunt bezorgen!!!
ik zou zeggen gebruik je fantasie..!
kaoutartje
10-11-2004, 20:39
schatje ga gewoon op mannen jacht en insahllah vind je gewoon iemand waarmee je dat soort dingen kan delen en mischien wel een nieuwe kans kan wagen
toch?? su6 meissie ene elk meisje heeft er wel last van maar sommige te schijnheilig om toe te geven;) ciaoo
dan ga ik voetbal kijken en vergeet de sex :D
Oualid1986
10-11-2004, 21:09
denk aan Bush en kweet zeker dat je dan geen zin meer hebt:D
schatje ga gewoon op mannen jacht en insahllah vind je gewoon iemand waarmee je dat soort dingen kan delen en mischien wel een nieuwe kans kan wagen
toch?? su6 meissie ene elk meisje heeft er wel last van maar sommige te schijnheilig om toe te geven;) ciaoo
hey lieverdje ja dank je voor je raad. maar ja wie kan je tegewoordig nog vertrouwen ik bedoel ofwel zijn het players ofwel pooiers je hoort vanalles.
Misschien moet ik maar iemand van marokko overhalen dat lijkt me het beste :D
in elk geval ik wens jouw ook een goede man toe incha'allah. groetjes
denk aan Bush en kweet zeker dat je dan geen zin meer hebt:D
hahaha das een goei ja zal ik zeker proberen :D
Oualid1986
10-11-2004, 22:40
hey maar ff serieus,et enige wat je kan doen is gaan trouwen.....insallah vind je zo snel mogelijk de ware.
dan ga ik voetbal kijken en vergeet de sex :D
lijkt me een leuk idee maar ik ben persoonlijk niet gek van voetbal...ik verkies dan liever een patijtje pool of biljart ofzo :)
Een sexpartijtje is zo geregeled hoor, maar ik denk dat jij in kwestie gewoon je vingers moet gebruiken om zo je zelf een hoogtepunt kunt bezorgen!!!
ik zou zeggen gebruik je fantasie..!
jah vooral gij kan er een mooi voorbeeld van geven :confused:
hey maar ff serieus,et enige wat je kan doen is gaan trouwen.....insallah vind je zo snel mogelijk de ware.
moet ik het nu nemen als een hint of is dit gewoon onschuldige tip :confused:
In elk geval als je je aangesproken voelt dan mag je me altijd een prive mailtje sturen hoor, wie weet ben jij wel de ware :) alvast bedankt voor je lieve wens, groetjes
lijkt me een leuk idee maar ik ben persoonlijk niet gek van voetbal...ik verkies dan liever een patijtje pool of biljart ofzo :)
daar krijg ik alleen maar zin van.. hoe die keu tegen die ballen ketst :stout:
mohoetoe
11-11-2004, 01:52
ik ben het beu!! ik ben een jong meisje, zeker niet lelijk maar door mijn wantrouwen naar jongens toe (omdat ik heel wat tegeslag heb gehad met mijn exman) vertrouw ik niet makkelijk jongens meer en ben ik al een poosje vrijgezel.
Eerlijk gezegd, het begint erg op m'n zenuwen te werken, ik ben ook maar een mens met gevoelens en verlangens en nu ga ik het gewoon vlakaf zeggen wat ik verlang en dat is SEX!!
ik word soms overvallen met zoveel zin in een lekker hevige sexpartijtje
wie heeft hetzelfde probleem en wat doe je op zo'n moment dat je heet staat en je staat er helemaal aleen voor? wat doe je dan?
alle tips zijn welkom :maf2:
het komt me bekend voor, ik worstel namelijk ook met het zelfde probleem, miss kunnen we mekaar helpen of raad geven :D
Oualid1986
11-11-2004, 06:08
moet ik het nu nemen als een hint of is dit gewoon onschuldige tip :confused:
In elk geval als je je aangesproken voelt dan mag je me altijd een prive mailtje sturen hoor, wie weet ben jij wel de ware :) alvast bedankt voor je lieve wens, groetjes
let's get married
:maf2::stout:
ik kan nie wachte tot ik eindelijk..........bruidstaart ga eten ghehe.
hey maar listen, met wat ik eerst zij bedoelde ik dat je als je die "aanval" krijgt et beste bij je man kan afreageren, maar niet zomaar bij iemand.Kweet et is mission impossible om je egt in te kunnen houden maar ja,try it:)
ps:ik wil trouwen pas op me 24ste:Iluvu:
hoi allemaal bedankt voor jullie reactie en tips maar volgens mij is mijn probleem hiermee niet minder geworden. Ik krijg nu duizend pm's en reacties van lekkere boys die zich voelen aangesproken maar nu zit ik met het porbleem: ik kan niet kiezen ze klinken alemaal even hot!!
Ik kan toch moeilijk met iedereen hier gaan afspreken tot ik de juiste vind??
tjah oualid, was jij nu maar 24 dan waren we getrouwd en dan was mijn probleem zo opgelost.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.