Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke provincie in nederland is het saaist

missysaloua01
09-01-2003, 16:11

nou?

tonk
09-01-2003, 16:14
Drente.

missysaloua01
09-01-2003, 16:17
waarom? Drente!

tonk
09-01-2003, 16:39
Er wonen vergeleken met de andere provincies weinig mensen in Drente. Zelfs de hoofdstad is niet erg groot. En die niet zoveel mensen doen ook niet zoveel schokkende dingen. Drente is weinig in het nieuws, valt ook niet op door bijzonder leuke en of spannende toeristische attracties. Heeft geen opvallende natuur (mooie bossen, heuvels, meer om op te zeilen e.d.) Wat heeft Drente nou eigenlijk wel??

Rajaa
09-01-2003, 19:58

Origineel gepost door tonk Er wonen vergeleken met de andere provincies weinig mensen in Drente. Zelfs de hoofdstad is niet erg groot. En die niet zoveel mensen doen ook niet zoveel schokkende dingen. Drente is weinig in het nieuws, valt ook niet op door bijzonder leuke en of spannende toeristische attracties. Heeft geen opvallende natuur (mooie bossen, heuvels, meer om op te zeilen e.d.) Wat heeft Drente nou eigenlijk wel?? En ik dacht dat Gelderland saai was :(

oujdia20
09-01-2003, 19:59
ehh ijselstein.

tonk
09-01-2003, 20:16
Origineel gepost door Rajaa21 En ik dacht dat Gelderland saai was :( Er ligt een vriend'lijk dorpje ergens in Gelderland. Men heeft er 8 kastelen als 't waar omheen geplant Wilt gij het leren kennen? Kom dan eens op bezoek! In het oude dorpje Vorden, in Gelders Achterhoek. Alsdus het eerste couplet van het Vordens volkslied dat ik op de lagere school leerde. Je kunt er zelfs een enige 8-kastelentocht fietsen! Wie heeft het hier nu over saai? Volgens mij heeft Corrie gelijk. NOP en co zijn zelfs zo saai dat men erover denkt de hele provincie maar weer op te heffen.

Sanae-01
25-01-2003, 13:28
limburgggggggggggggggggggg met de zachte 'G'

missysaloua01
25-01-2003, 13:50
Origineel gepost door TheReaper Heel NL is een saai k.utland!!!! Of je nou in Limburg bent of in Groningen. Geen verschil. er is zeker wel verschil bv. tussen limburg en amsterdam limburg is saai en ze praten raar amsterdam is wat dat betreft veel beter