Bekijk originele versie : zoektocht naar stoffen en tkaschet
hyoussra
10-11-2004, 14:16
hallo dames wie kan mij helpen ik ben heel hard opzoek naar mooie en aparte stoffen en ook een beetje betaalbaar voor marokaanse jurken nou ben ik van plan om naar belgie aankomend week te gaan ,maar ik ben helemaal niet bekend ken alleen reu de brabant kunnen jullie mij aub helpen met adressen van stoffen winkels of tkaschet winkels.alvast bedankt :)
hyoussra
10-11-2004, 14:22
ik weet het niet meer het is al 4 jaar terug,sorry kan ik je niet mee helpen , maar je hebt gelijk moeilijk te vinden.
hyoussra
10-11-2004, 14:32
ben ik al geweest ik vondt dat ze niet zoveel hadden
kinkerstraat en de dappermarkt hebben ook mooie stoffen. anders de zwarte markt. beverwijk
dolfijntje1978
15-11-2004, 11:51
RUe De brabant (Belgie)
Neem gewoon de trein in Amsterdam/Rotterdam/Denhaag.... Richting Brussel. De trein stopt in Brussel NOORD, daar moet je afstappen en Rue Du Brabant ligt net aan de overkant van het station...een heel lelijke buurt...dus niet verschieten...maar je vindt er heel wat... Als je niet te veeleisend bent qua marokkaanse kaftanmode /stof, dan zul je er wel zeker iets vinden.... JE moet echt geluk hebben. Ik heb er ooit eens een prachtige teikschieta gekocht voor 420 Euro, echt uniek....Maar onlangs ben ik gaan kijken voor men huwelijksfeest....en ik heb NIETS gevonden....Het is echt met momenten...
yasminstyle
18-11-2004, 20:31
Voor mooie tkachet ed moet je zijn bij Yasmin-Style, groeseindstraat 99 in Tilburg. De jurken zijn gemaakt van prachtige stoffen en allen op de hand volgens de laatste mode uit Fes, de stad van de Marokkaanse mode. Bespaar je de trip naar Belgie, het is daar heel duur, je betaald zeker meer dan bij Yasmin-Style.Yasmin-Style krijgt zelfs klanten uit Belgie, dat zegt toch wat????
Stel dat er voor jou niets tussen hangt ,dan is er altijd de mogelijkheid een jurk op maat te laten maken,je hebt 'm binnen een maand terug.
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.