Bekijk originele versie : Nederland.....En slachtoffers
Het gaat duidelijk Te ver in Nederland waar is onze tolerende land heen? waar iedereen vrij was om zijn eigen mening te zeggen?....
Moskeen en kerken worden in brand gezet , agenten worden bekogeld met granaten....waar gaat het heen mensen? Aub we moeten hier een Halt toe roepen aub aan beiden kanten....
Het heeft toch geen zin zo samen te leven?!!!! :(
Ik ben niet een persoon die snel bang raakt van gebeurtenissen maar, dit gaat toch wel iets verder dan het begon....
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen? En gebouwen? Het begint op een Burgeroorlog te lijken......Actie vraagt om een Reactie... :traan1:
Laten we gezamlijk een demonstratie organiseren ik wil mezelf hier echt voor inzetten ik heb al best VEEL mensen die mee willen doen...
Toon iniatief en help mee....TEGEN GEWELD VOOR VRIJHEID!
(p.s : ik ben gewoon een moslim....maar zoals het er nu uitziet....blijft Nederland niet langer Leefzaam meer....)
aub mensen? zijn jullie het hier niet mee eens? zijn jullie voor al het geweld?....
er word duidelijk niet veel intresse getoond....zowel door leden als door administrators....
Ik denk dat dit een topper zou moeten worden..maar, goed dat is maar mijn mening...
aub mensen? zijn jullie het hier niet mee eens? zijn jullie voor al het geweld?....
er word duidelijk niet veel intresse getoond....zowel door leden als door administrators....
Ik denk dat dit een topper zou moeten worden..maar, goed dat is maar mijn mening...iK DENK DAT NIEMAND VOOR GEWELD IS.
Maar, de mensen zijn bang
en door angst gebruiken ze geweld.
ps.hoe gaat het met je ;)
iK DENK DAT NIEMAND VOOR GEWELD IS.
Maar, de mensen zijn bang
en door angst gebruiken ze geweld.
ps.hoe gaat het met je ;)
Het gaat slecht a3ir...ik voel me...Bedreigd om verschillende redenen ben niet bang nee want, als mijn tijd gekomen is dan zij het zo...maar, we moeten samen leven en niet tegen elkaar gaan!
Rebel_1963
10-11-2004, 13:41
Het gaat slecht a3ir...ik voel me...Bedreigd om verschillende redenen ben niet bang nee want, als mijn tijd gekomen is dan zij het zo...maar, we moeten samen leven en niet tegen elkaar gaan!
Zoals jij je voelt zijn er meerdere denk ik, wat een toestand!! :(
Maar is het mogelijk denk je, om op korte termijn een demo te organiseren? Heb je organisaties die je daarbij kunnen helpen?
Elberfeld
10-11-2004, 13:51
Het gaat duidelijk Te ver in Nederland waar is onze tolerende land heen? waar iedereen vrij was om zijn eigen mening te zeggen?....
Moskeen en kerken worden in brand gezet , agenten worden bekogeld met granaten....waar gaat het heen mensen? Aub we moeten hier een Halt toe roepen aub aan beiden kanten....
Ik ben niet een persoon die snel bang raakt van gebeurtenissen maar, dit gaat toch wel iets verder dan het begon....
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen? En gebouwen? Het begint op een Burgeroorlog te lijken......Actie vraagt om een Reactie... :traan1:
Laten we gezamlijk een demonstratie organiseren ik wil mezelf hier echt voor inzetten ik heb al best VEEL mensen die mee willen doen...
(p.s : ik ben gewoon een moslim....maar zoals het er nu uitziet....blijft Nederland niet langer Leefzaam meer....)
Goed initiatief! :goedzo:
Mijn steun is bij TiBiA.
Rebel_1963
10-11-2004, 13:56
Ik weet het niet ... demonstratie tegen geweld hoevaak is dat wel niet eerder geweest?
Heeft het geholpen?
ik zie geen verranderingen...
Ik kan het ook verkeerd hebben maar niet dat ik weet wat wel de juiste ding is om te doen.
Toekijken en afwachten kan niet dat staat vast!
Toekijken en afwachten kan ons de kop kosten!
Al een idee, hoe wat en waar?
Dank jullie allemaal...om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zoiets georganiseerd.....het zou mij leuk lijken als de moderators van M.nl achter ons staan en ons hierbij helpen...want, je kunt afwachten en blijven wachten...maar je kunt ook laten zien dat je hier TEGEN bent!
Dank jullie allemaal...om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zoiets georganiseerd.....het zou mij leuk lijken als de moderators van M.nl achter ons staan en ons hierbij helpen...want, je kunt afwachten en blijven wachten...maar je kunt ook laten zien dat je hier TEGEN bent!
Ben het met je eens, niet afwachten! Demonstratie is een goed plan!
Dit hoort toch een topper te worden? om meer aanzien te krijgen ik vind dat dit priotiteit heeft admins dan elkaar elke keer te bekritiseren moeten we samen werken?.....
Ik hoor van jullie....
wa salaam
knorrepotje
10-11-2004, 14:59
Na jarenlange "kleine" terrorisme door de welbekende K*tmarokkaantjes in Nederland en "groot " terrorisme in de wereld.
Is een groot gedeelte van de Nederlandse samenleving het ZAT. De aanleiding mag zijn de dood van Theo van Gogh, maar wij zijn juist door onze tolerante houding een broeiplek geworden waar moslims zich verzamelden voor het voorbereiden van hun terroristische daden.
Zowel WTC en Spanje heeft lijntjes naar ons "tolerante" landje lopen, wij zijn gewoon "de gekke Henkie" van de wereld. Het zal eens tijd worden dat alle ratten (moslimterroristen) hier eens goed worden aangepakt.
Na jarenlange "kleine" terrorisme door de welbekende K*tmarokkaantjes in Nederland en "groot " terrorisme in de wereld.
Is een groot gedeelte van de Nederlandse samenleving het ZAT. De aanleiding mag zijn de dood van Theo van Gogh, maar wij zijn juist door onze tolerante houding een broeiplek geworden waar moslims zich verzamelden voor het voorbereiden van hun terroristische daden.
Zowel WTC en Spanje heeft lijntjes naar ons "tolerante" landje lopen, wij zijn gewoon "de gekke Henkie" van de wereld. Het zal eens tijd worden dat alle ratten (moslimterroristen) hier eens goed worden aangepakt.
Heb ik ergens gezegd dat je ze niet moet aanpakken?
en waarom weer ku*tmarokaanstjes die een winkel overvallen....ik denk dat die niet in de catogorie vallen van "terroristen" zoals gewoonlijk :
Knorrie maakt van een mug een olifant....ey, knorrie zit jij niet bij de lpf? :rolleyes: maak maar misbruik van de situatie....inplaats je iniatief te tonen dat we samen sterker staan tegen geweld...nee knorrie....gooit juist benzine bij het vuur!
goedzo zo help je onze samenleving! :rolleyes:
Elberfeld
10-11-2004, 15:41
Groot gelijk, maar waarom worden dan scholen en moskeeën en kerken in brand gestoken? Dat dient geen enkel doel, en het laat een heleboel mensen met een rotgevoel zitten.
En waarom moet knorrepotje dat bij DEZE discussie zeggen? Als we niet uitkijken worden er zo nog meer off-topic wantoestanden bijgehaald (Irak, Loverboys je verzint ze maar) en dan is de hele intentie van dit stuk kapot.
Groot gelijk, maar waarom worden dan scholen en moskeeën en kerken in brand gestoken? Dat dient geen enkel doel, en het laat een heleboel mensen met een rotgevoel zitten.
En waarom moet knorrepotje dat bij DEZE discussie zeggen? Als we niet uitkijken worden er zo nog meer off-topic wantoestanden bijgehaald (Irak, Loverboys je verzint ze maar) en dan is de hele intentie van dit stuk kapot.
Inderdaad elberfield....ik merk dat mijn mooie ideen verchoocheld worden..zowel door leden als door....de administrators....Behoort dit nogmaals niet tot een TOPPER?
maly_pense
10-11-2004, 16:21
Beste TIBIA,
Mijn steun heb je ! :goedzo:
We moeten ons niet blindstaren op incidenten, maar tegelijkertijd ook niet achterover leunen dat het wel allemaal vanzelf goed komt.
Een demonstratie is weliswaar geen toverstafje, maar het is goed te laten merken dat niet iedereen er zo haatdragend over denkt. Mijn advies is zo'n demontratie goed voor te bereiden en de nodige tijd te nemen om meer organisaties erin te betrekken.
Misschien is het etentje van Rnaj wel een uitgelezen moment om ideeën en praktische dingen te bespreken of wou je niet tot zolang wachten ?
Beslama Maly Pense
P.s. intussen kan je een protestkaart versturen, zie http://www.linksprotest.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.