Bekijk originele versie : Nederland Nu: Haat of Hype?
De Aanslagen. De Brandstichtingen. De Haat.
Is dit allemaal werkelijk, of opgehyped door de media?
Zijn het niets anders dan enkele rebellen die voor wat commotie in Nuchter-Nederland zorgen, of moeten we dit niet met een korreltje zout nemen?
Hoe ervaar jij de situatie die nu gaande is in Nederland?
STEM!
[ Reageer ook met een antwoord & nader uitleg aub!]
Ik geloof dat we de situatie in NL ernstig moeten nemen. Er heerst werkelijk haat.
Ik geloof dat we de situatie in NL ernstig moeten nemen. Er heerst werkelijk haat.
verklaar u nader?
leg haat uit etc etc. :)
Badwoman
10-11-2004, 12:54
Haat vindt ik ee veels te groot woord, maar vanaf het moment dat ik hoorde dat het een allochtoon van Gogh had doodgeschoten wist ik al dit loopt fout af.
Waarom er heerst weinig tot geen respect ook niet voor de hoge figuren in de politiek.
En het gaat nu volgens het principe oog om oog tand om tand
Een van de dingen die ik als een oplossing zie is dat Beatrix het land toespreek en voor de Marokkanen Koning mohammed.
Inshaallah loopt het goed af
Haat vindt ik ee veels te groot woord, maar vanaf het moment dat ik hoorde dat het een allochtoon van Gogh had doodgeschoten wist ik al dit loopt fout af.
Waarom er heerst weinig tot geen respect ook niet voor de hoge figuren in de politiek.
En het gaat nu volgens het principe oog om oog tand om tand
Een van de dingen die ik als een oplossing zie is dat Beatrix het land toespreek en voor de Marokkanen Koning mohammed.
Inshaallah loopt het goed af
Denk je echt dat een stel marokkanen zullen luisteren naar wat de koning te melden heeft?
De koning wordt echt niet zo zwaar gerespecteerd, net zoals Queen B. ook maar een plaatje is in het koningshuis (totaal geen machtfunctie).
Waarom kwam Queen B. dan niet ter sprake toentertijd met P. Fortuyn?
Toen een autochtone linx-extremist het heft in handen nam?
Toen hoorde ik niemand met zulke woorden komen...
Ik ben wel bang voor de "Wij versus Zij" gevoelens, maar ik denk niet dat nederland rot is.
KRINGLOPER
10-11-2004, 13:19
mooi gesproken :)
xxx Gatarlady
Thanks;).
ik denk dat het helemaal de verkeerde kant op gaat met Nederland als dit zo doorgaat na 1 maand kan het uitdraaien op een "burgeroorlog"
Actie >>>>Reactie principe
En dat wil ik niet :(
Anders, namelijk ik weet het nog niet, het is nog aan de vroege kant om te zeggen of het een hype is of een trent begint te worden......
Ik hoop op het eerste en dat zie je ook wel een beetje, de gemoederen beginnen te bedaren, mensen beginnen weer een beetje normaal na te denken.
Maar daartegenover zie ik toch een verharding.
Heel erg hard, maar misschien zijn die aanslagen op islamiische doelen wel goed, brengt dat de rede weer terug bij mensen dat die haat toch echt niet goed is.
Laten we hopen, bidden dat god met wijsheid en liefde strooit, want we hebben het heel hard nodig, heel hard...
En laten we vooral in onszelf kijken en daar wijsheid en liefde vinden, hou je hoofd koel en je hart open...
Mooi gezegd corrie...maar ben tegen datgene wat je hierboven zegt over moskeen...dat lokt alleen om nog meer reacties uit....
p.s : hoorde net dat de "Twaheed-Brigade" een terreurcel een brief heeft geschreven dreigbrief naar de koninging en haar minister Balkende.....dus Nederland gaat in feiten open staan zoals in Irak voor terroristen en ik denk niet dat we dat nodig hebben hier... :kwaad:
knorrepotje
10-11-2004, 16:30
DIT IS NIET TIJDELIJK !
Dit is zeker geen hype, en niet over drie maanden vergeten, ik denk eerder dat er ook terroristische cellen in Belgie en Duitsland actief zullen worden. En dat we helaas nog jaren geplaagt zullen worden door moslimterrorisme.
SingleCoil
10-11-2004, 17:06
Ik haat niemand en ik kan alleen voor mezelf spreken. Wie voor een ander spreekt is kennelijk heel wijs.
BerberLayD
10-11-2004, 17:36
De haat is deels continuïteit, het ontplooit zich nu alleen & laat zich zien.
- Moge Allah swt / de Heer / God ons bijstaan.
De Aanslagen. De Brandstichtingen. De Haat.
Is dit allemaal werkelijk, of opgehyped door de media?
Zijn het niets anders dan enkele rebellen die voor wat commotie in Nuchter-Nederland zorgen, of moeten we dit niet met een korreltje zout nemen?
Hoe ervaar jij de situatie die nu gaande is in Nederland?
STEM!
[ Reageer ook met een antwoord & nader uitleg aub!]
Ik hoop dat het allemaal maar een hype is... Maar ik vrees het ergste, want de IQ van de gemiddelde Nederlander is zo ontiechelijk laag... Ze kunnen dit allemaal niet goed genoeg verwerken en plaatsen mensen dus in hokjes... De mensen reageren er té dramatisch op!
knorrepotje
10-11-2004, 19:05
de IQ van de gemiddelde Nederlander is zo ontiechelijk laag...
Wow wat een verschrikkelijk domme opmerking,
het "gemiddelde" IQ is exact 100.
Het (en niet de) IQ wordt gemeten naar het gemiddelde van de bevolking, het gemiddelde is 100.
Wow wat een verschrikkelijk domme opmerking,
het "gemiddelde" IQ is exact 100.
Het (en niet de) IQ wordt gemeten naar het gemiddelde van de bevolking, het gemiddelde is 100.
Is anders niet te merken hé! Ze praten elkaar als idioten na en kunnen moeilijk een "eigen" mening vormen.. (niet iedereen maar wel de meeste...)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.