Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Den haag staat nu op zijn kop !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Badwoman
10-11-2004, 08:15

Drie agenten zijn vanochtend vroeg gewond geraakt bij een explosie in de Haagse Antheunisstraat, achter station Hollands Spoor, in het Laakkwartier. De agenten behoorden tot een arrestatieteam, dat in actie kwam op verzoek van de Nationale Recherrche. Buurtbewoners hoorden rond half drie een eerste harde knal, om drie uur volgde een tweede. Rond half vier hoorden ze dat er werd geschoten. Omgeving afgezet De politie heeft het Laakkwartier grotendeels afgezet. Buurtbewoners mogen de wijk wel uit, maar er mag niemand meer in. Behalve politie is ook een anti-terreureenheid van het korps mariniers aanwezig. Of er mensen zijn gearresteerd, is nog niet bekend. Mensen met een mediterraan uiterlijk worden staande gehouden. In de woning zouden nog mensen zijn. De politie is nog niet binnen geweest. Een buurtbewoner zegt verschillende knallen en ook schoten te hebben gehoord. Pfffff waar gaat dit heen ???

miss_hijab
10-11-2004, 08:16
Drie agenten zijn vanochtend vroeg gewond geraakt bij een explosie in de Haagse Antheunisstraat, achter station Hollands Spoor, in het Laakkwartier. De agenten behoorden tot een arrestatieteam, dat in actie kwam op verzoek van de Nationale Recherrche. Buurtbewoners hoorden rond half drie een eerste harde knal, om drie uur volgde een tweede. Rond half vier hoorden ze dat er werd geschoten. Omgeving afgezet De politie heeft het Laakkwartier grotendeels afgezet. Buurtbewoners mogen de wijk wel uit, maar er mag niemand meer in. Behalve politie is ook een anti-terreureenheid van het korps mariniers aanwezig. Of er mensen zijn gearresteerd, is nog niet bekend. Mensen met een mediterraan uiterlijk worden staande gehouden. In de woning zouden nog mensen zijn. De politie is nog niet binnen geweest. Een buurtbewoner zegt verschillende knallen en ook schoten te hebben gehoord. Pfffff waar gaat dit heen ??? In ieder geval de verkeerde kant op...

Badwoman
10-11-2004, 08:19
Vreselijk en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat we in groningen wonen want in het westen van het land voel ik me nu niet meer lekker. Mijn schoonfamilie(marokkkanen) voelen zich echt niet lekker meer in hun vel.

miss_hijab
10-11-2004, 08:20
Vreselijk en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat we in groningen wonen want in het westen van het land voel ik me nu niet meer lekker. Mijn schoonfamilie(marokkkanen) voelen zich echt niet lekker meer in hun vel. Tja dat begrijp ik....iedereen voelt zich onveillig op dit moment...

miss_hijab
10-11-2004, 08:22

IK vraag me af waarom ze marokkanen en algerijnen aanhouden... Het kunnen net zo goed nederlandse terroristen zijn...

Badwoman
10-11-2004, 08:41
Nu ziet het er nog zo uit http://foto.denhaag.org/images/laakkwartier/laakkwartier-nu/laak-centr/images/antheunisstraat-1.jpg En ik ben bang dat het er straks uit ziet als in Enschede, inshallah niet maar ik vrees het ergste ben bang dat er een of meerdere mensen al met expolsieven op hun lichaam zitten te wachten tot wat komen gaat.

crescendo
10-11-2004, 08:48
Nu ziet het er nog zo uit http://foto.denhaag.org/images/laakkwartier/laakkwartier-nu/laak-centr/images/antheunisstraat-1.jpg En ik ben bang dat het er straks uit ziet als in Enschede, inshallah niet maar ik vrees het ergste ben bang dat er een of meerdere mensen al met expolsieven op hun lichaam zitten te wachten tot wat komen gaat. Je bedoeld zelfmoordterroristen. dan wordt het echt burgeroorlog en ik weet wel wie dan aan het korste eind zullen trekken.

Badwoman
10-11-2004, 08:55
Tja om het grof te zeggen hij/ze is/zijn toch al de l*u*l en hebben niks meer te verliezen en granaten hadden ze al dus vast wel meer granaten en evt explosieven. En uitspraken als ik onthoofd je ik onthoofd je zegt weer genoeg

miss_hijab
10-11-2004, 08:58
Nu ziet het er nog zo uit http://foto.denhaag.org/images/laakkwartier/laakkwartier-nu/laak-centr/images/antheunisstraat-1.jpg En ik ben bang dat het er straks uit ziet als in Enschede, inshallah niet maar ik vrees het ergste ben bang dat er een of meerdere mensen al met expolsieven op hun lichaam zitten te wachten tot wat komen gaat. jah of netals die basisschool in eindhoven of uden...

Miss_Noumidia
10-11-2004, 08:59
Mag ik jullie wat vragen................ Wat is er Nou precies gebeurd op HS????

Badwoman
10-11-2004, 09:46
Kijk ff naar het nieuws dan ben je helemaal bij, zometeen ook een persconferentie op tv. En via de site www.volkomenkut.com (sorry) vindt je een link van de politiescanner en kun je het heel erg goed volgen

Noena
10-11-2004, 09:46
Ik denk dat we nu mogen zeggen dat Nederland LETTERLIJK op ze kop staat! Dat er granaten naar mensen worden gegooid..Echt te triest..

Badwoman
10-11-2004, 09:48
Ik zal het halve bord wel over me heen krijgen maar vindt het wel erg vaag dat er zo weinig reactie's zijn op deze topic. Maar als er een man met explosieven in een moskee zat waren er vast meer reactie's

AboeAbdullah
10-11-2004, 09:48
http://fotos.zapguide.nl/terroristen/

Tim76
10-11-2004, 10:13

Handgranaten gooien naar Agenten die een inval willen doen, dat lijkt verdomd veel op Madrid. Dit is toch wel degelijk terreur. Dit soort slechte mensen moet met grote overmacht overmeesterd worden. Vreselijk dat een hele wijk hieronder moet lijden. Drie agenten gewond, waarvan één ernstig. Zelfs het luchtruim gesloten boven den Haag. Half Nederland aan politie is nu in het Laakkwartier. Ze willen geen enkel risico meer lopen. Hopelijk staan alle discussianten hier dat deze terroristen snel overmeesterd worden, desnoods dat ze worden gedood.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12