Bekijk originele versie : Wilders krijgt dan eindelijk zijn zin
matahari
09-11-2004, 23:12
Citaat van Wilders uit een interview met HP/de Tijd(6-2-2004):
Met dat pleidooi bent u allang niet meer de enige in de Kamer.
"Wat wilt u dan dat ik zeg: landgenoten, trekt ten strijde tegen criminele allochtonen? Ik zit hier juist om te voorkomen dat er rassenrellen uitbreken. Maar ik wil er wel iets aan toevoegen. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is en er misschien een revolte uitbreekt.
Het hele artikel (http://www.xs4all.nl/~vvdneder/tekst/afd/hpdetijdgeertwilders.htm)
Zo ken ik er ook nog wel een paar: ik keur het niet goed dat men Christelijke scholen, kerken en "ongelovige" Hollanders terroriseerd, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudden de "moslims" de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen.
minous21
09-11-2004, 23:19
Nu is hij echt gek geworden :maf:
De "effecten" van jarenlang gebruik van waterstofperoxidie........(hoe je het ook schrijft :) )
matahari
09-11-2004, 23:23
Nu is hij echt gek geworden :maf:
Hij was al niet lekker in z'n hoofd...artikel is van 6-2-2004.
minous21
09-11-2004, 23:25
:D
Dus er lopen er nog meer rond in nederland :rolleyes:
Jah..... :D
"Kunstmatig" blond zijn kan erg schadelijk zijn.....(spreek uit ervaring ;) )
DonAgewan
09-11-2004, 23:27
hij komt eindelijk uit voor zijn plannen die hij al jaren in zijn achterhoofd heeft. Zijn doel is nu wel erg duidelijk.
minous21
09-11-2004, 23:32
:D
Toch wel op tijd tot inkeer gekomen hoop ik ;) ?
Ja gelukkig wel. ;) .....maar het is nu donkerrood...ook kunstmatig :D
minous21
09-11-2004, 23:39
:D , ik weet niet wat nou beter is :rolleyes:
Voor mijn hersencellen en haar is het allemaal Slecht..... :(
Maar voor het uiterlijk ga ik toch voor donkerrood.....(voorlopig ben af en toe net Madonna....:D )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.