Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hart of verstand?

Pagina's : [1] 2

Kusje
09-01-2003, 14:37

Wat is volgens jullie beter....je hart volgen of je verstand?

JETLI
09-01-2003, 14:42
Soms is het gewoon beter om je verstand te volgen!!!! Het enige die je verstand dwarsboomt is je hart!!!

RaZer
09-01-2003, 14:43
Je verstand... je hart is makkelijk te beinvloeden door mensen

Corleone
09-01-2003, 14:43
je verstand denk ik maar ik heb er geen uitleg voor sorry

Kusje
09-01-2003, 14:59

Ik denk dat je 't nooit echt kunt zeggen...hart of verstand. Iedereen heeft weleens meegemaakt dat of je nou je hart volgt of je verstand...er is nooit een peil op te trekken wat 't beste is. In mijn geval hebben beide niet "gewerkt". Uiteindelijk is Allah degene die beslist.

chouroek
09-01-2003, 15:07
Mensen wij hebben onze hart en verstand van AllAH(swt) gekregen om ze allebei te gebruiken, dus als eentje niet ergens voorbelang was had de ALLAH hem niet geschappen! Dus een advies gebruik ze allebei in een keer!!!!!!!!

Chatefemqemamu
09-01-2003, 15:23
M'n hart heeft het al druk genoeg met bloed rondpompen... so ik laat 't over aan m'n verstand, wat trouwens ook laaaang niet altijd goedgaat maar ach.. :D Denk dat je daar niet errug veel controle over hebt.. de twee beinvloeden elkaar

JETLI
09-01-2003, 15:29
chourouk, Hoe doe je het dan als je hart en verstand uit elkaar liggen.....denk b.v aan dat je van een getrouwde man houdt???? Of dat je verliefd wordt op een Nederlandse man????

Chatefemqemamu
09-01-2003, 15:31
Bij zulke dingen gebruik je toch echt je verstand voor je eigen bestwil.. om maar niet te beginnen over denken aan je medemensen... dat lijkt me logisch. Tuurlijk heb je dan last van een gebroken hartje.. nou *snik-snik-snotter-snotter" maar uiteindelijk heb je toch meer baat erbij als je je verstand gebruikt... of niet?

JETLI
09-01-2003, 15:36
Juist lunatic, ik wilde alleen effe duidelijk maken dat hart en verstand niet altijd in samen gebruikt kan worden.

JETLI
09-01-2003, 15:37
sorry verkeerd Nederlands......niet altijd samen gaan.

chouroek
09-01-2003, 15:39
Origineel gepost door JETLI chourouk, Hoe doe je het dan als je hart en verstand uit elkaar liggen.....denk b.v aan dat je van een getrouwde man houdt???? Of dat je verliefd wordt op een Nederlandse man???? Nou het is heel simpel dan heb je vanaf het begin je hart en je verstand allebei niet gebruikt!! 1- als je van een getrouwde man houdt dan heb jij je hart niet gebruikt(gevoelens/medelijden)hoe zou jij je voelen als je man met een andere gaat. en je hebt je verstand ook niet gebruikt je moet je verstand vragen of je echt aantoe bent om je man met een andere vrouwen te moeten delen! 2- Je hebt je verstand niet gebruikt voor dat je in zijn liefde bent gevallen, want je verstand weet dat het allemaal problemen zal veroorzaken als je iets met hem begint. En je hebt je hart niet gevraagd om wie hou je het meeste om ALLAH die ons heeft verboden om met geen moslim te trouwen of van de nederlander! veel succes

JETLI
09-01-2003, 15:42
Sorry dat ik het zeg......maar dit is een grote onzin wat je hier schrijft!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw redenering echt niet snap....want iedereen weet toch wel dat liefde uit je hart komt????? Dus als je verliefd wordt dan gebruik je je hart en je hebt je verstand die je alert houdt en signalen geeft dat het niet goed is????? Dus wat wil je eigenlijk duidelijk maken??

MoCrOChIlLo
09-01-2003, 15:44
Origineel gepost door Kusje Wat is volgens jullie beter....je hart volgen of je verstand? Altijd je verstand!!! :o :zwaai:

chouroek
09-01-2003, 15:57

Origineel gepost door JETLI Sorry dat ik het zeg......maar dit is een grote onzin wat je hier schrijft!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw redenering echt niet snap....want iedereen weet toch wel dat liefde uit je hart komt????? Dus als je verliefd wordt dan gebruik je je hart en je hebt je verstand die je alert houdt en signalen geeft dat het niet goed is????? Dus wat wil je eigenlijk duidelijk maken?? Ik heb in het begin al gezegd dat we onze verstand niet voor niets hebben gekregen en ik weet juist wel dat liefde komt uit het hart en niet uit weet ik veel wat, maar niemand kan mij wijs maken dat liefde op de eerste gezicht bestaat houden van is een hele grote woord komt pas ter sprake als je lang met elkaar gaat dus je gevoelens in het begin van het realtie kun je wel met je verstand onderdrukken als je weet dat je daardoor alleen maar hoofdpijn van krijgt en waar een wil is is een weg! beslama P.S je hoeft je neit aangevallen te voelen zuster

Pagina's : [1] 2