Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokaanse meisjes!!! waarom gebeurt dit.

fouzia_fa
09-01-2003, 13:43

Ik lees veel verhalen over marokaanse meisjes over onmaagd zijn enz enz. maar ik vind t echt onnodig. je laat je eerst onmaagden door een jongen en dan erna zit je met die probleem als je echt niet kan wachten ga dan trouwen met die jongen en je weet toch ook als een jongen met je naar bed wilt dat ie geen respect voor je heeft, met dat abortus je dicht naaien waarom zo'n moeite. ik vind t echt onzin heb een beetje respect voorjezelf en voor je ouders en marokaanse meisjes blijf gewoon maagd want dan zal een marokaanse jongen je echt accepteren, want t is echt belangrijk vind ik en voor een jongen weglopen enz.. waar zijn jullie mee bezig neem 1 ding aan als een jongen je echt wilt dan heeft ie alle tijd voor je en dan een kus vindt ie al te veel. dus: geef jezelf niet te veel aan een jongen, want je zult er echt spijt van krijgen........ hou je eer en heb respect voor jezelf en voor je familie.

jawhara1
09-01-2003, 13:47
Origineel gepost door fouzia_fa Ik lees veel verhalen over marokaanse meisjes over onmaagd zijn enz enz. maar ik vind t echt onnodig. je laat je eerst onmaagden door een jongen en dan erna zit je met die probleem als je echt niet kan wachten ga dan trouwen met die jongen en je weet toch ook als een jongen met je naar bed wilt dat ie geen respect voor je heeft, met dat abortus je dicht naaien waarom zo'n moeite. ik vind t echt onzin heb een beetje respect voorjezelf en voor je ouders en marokaanse meisjes blijf gewoon maagd want dan zal een marokaanse jongen je echt accepteren, want t is echt belangrijk vind ik en voor een jongen weglopen enz.. waar zijn jullie mee bezig neem 1 ding aan als een jongen je echt wilt dan heeft ie alle tijd voor je en dan een kus vindt ie al te veel. dus: geef jezelf niet te veel aan een jongen, want je zult er echt spijt van krijgen........ hou je eer en heb respect voor jezelf en voor je familie. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Toufik19
09-01-2003, 13:47
sorry,kadir,maar dit moeten we toch eens bespreken.Niemand heeft ooit hierover een topic gestart.

sherine
09-01-2003, 13:55
whuahauhauahuahuahahauaha er is hier al zooo vaak over gesproken je heb het goed geschreven enzo me complimenten enzo zo denk ik er ook over maar als een meisje geen maagd meer wil zijn zit daar vast wat achter...je kan daar niet zo makkelijk over oordelen als je zelf niet in zo een situatie zit.... begin inderdaad meer eerst over de jongens

MijnZoetje
09-01-2003, 13:57

worden jullie hier nie moe van ? k ben hier een paar dagen en k denk nu al here we go again :confused: MijnZoetje

fouzia_fa
09-01-2003, 14:19
he kadir, t is een discussie ik wil er alleen opwijzen dat t verstandig is voor de meiden, en bij mezelf ben ik al begonnen ik heb me eer en zeker respect voor mezelf.. en reactie's vindt ik wel leuk hoe anderen er over denken maar bijjezelf beginnen vindt ik wel een vage antwoord. en wat maaft t uit. nou marokaanse meisjes zijn vaak onmaagd en dan zitten ze pas met dat probleem en ik wil ze benadrukken dat ze dat niet moeten geven!!!