Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Krokodillentranen

Pagina's : [1] 2 3

ItsJamal
09-11-2004, 19:37

Over de gebeurtenissen in de W.O. ll . De gemiddelde Nederlander doet alsof het een slachtoffer is , terwijl hij vergeet dat er al minstens 100.000 Irakezen in anderhalf jaar zijn gestorven door westerse agressie , los van andere misdaden in andere islamitische landen. Zie hoe de krokodillentranen je misleiden : http://img49.exs.cx/img49/5331/radicalisatie.jpg Houdt verder rekening met Wilders. Deze geblondeerde sl et komt over als een intelligent iemand die de zaken effectief wil aanpakken. Maar het is een zwakzinnige psychopaat die de waarheid in pacht denkt te hebben , een soort Fortuyn-kloon van het Down Syndroom kwaliteit. Hij sleurt het land -als ie genoeg aanhang krijgt tenminste- in een burgeroorlog.

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:39
Ze vergeten zelfs dat in die tijd 40% van de nederlanders actief lid waren van de NSB en 30% symphatiseerden met die kornuiten van Hitler. Vergeet vooral jullie(nederlanders) geschiedenis niet! Najibsri

SingleCoil
09-11-2004, 19:45
Realiseer je je nu wat je aan het doen bent ? Je probeert almaar te bewijzen dat nederlanders ook geen lieverdjes zijn. Spaar je de moeite, we wisten het al. Als je nou echt eens ergens over wilt huilen, dan zou je eens moeten kijken naar het gedrag van de nederlanders in indonesie in 1948, waar hele kampongs afgeslacht werden tijden s de politionele acties, door nsb-ers die amnestie kregen als ze naar indie gingen. Og nog beter: de grootste genocide aller tijden...gepleegd door onze eigen gezellige zuiderburen, de belgen - eigenlijk ook gewoon nederlanders. In de jaren tussen 1880 en 1920 kwamen naar schatting 20 to 30 miljoen congolezen om het leven door de extreme omstandigheden waaronder het koloniaal bestuur onder leiding van Leopold III de lokale bevolking uitperste. Dus hou op over de tweede wereldooorlog, dat is zo kortzichtig...

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:53
Realiseer je je nu wat je aan het doen bent ? Je probeert almaar te bewijzen dat nederlanders ook geen lieverdjes zijn. Spaar je de moeite, we wisten het al. Als je nou echt eens ergens over wilt huilen, dan zou je eens moeten kijken naar het gedrag van de nederlanders in indonesie in 1948, waar hele kampongs afgeslacht werden tijden s de politionele acties, door nsb-ers die amnestie kregen als ze naar indie gingen. Og nog beter: de grootste genocide aller tijden...gepleegd door onze eigen gezellige zuiderburen, de belgen - eigenlijk ook gewoon nederlanders. In de jaren tussen 1880 en 1920 kwamen naar schatting 20 to 30 miljoen congolezen om het leven door de extreme omstandigheden waaronder het koloniaal bestuur onder leiding van Leopold III de lokale bevolking uitperste. Dus hou op over de tweede wereldooorlog, dat is zo kortzichtig... Ik ga zelfs verder dan dat...zie VOC sinds 1602: zij onderdrukten de volkeren in de kolonien ten koste van honderdduizenden doden. Nog erger is dat ABN-AMRO vroeger NHM was, en die weer VOC was. Nee jullie geschiedenis is niet om op trots te zijn. Maar dat weet jij ook. En je ziet weer een herhaling, weliswaar op een hele subtiele manier. Najibsri

ItsJamal
09-11-2004, 19:59

Realiseer je je nu wat je aan het doen bent ? Je probeert almaar te bewijzen dat nederlanders ook geen lieverdjes zijn. Spaar je de moeite, we wisten het al. Als je nou echt eens ergens over wilt huilen, dan zou je eens moeten kijken naar het gedrag van de nederlanders in indonesie in 1948, waar hele kampongs afgeslacht werden tijden s de politionele acties, door nsb-ers die amnestie kregen als ze naar indie gingen. Og nog beter: de grootste genocide aller tijden...gepleegd door onze eigen gezellige zuiderburen, de belgen - eigenlijk ook gewoon nederlanders. In de jaren tussen 1880 en 1920 kwamen naar schatting 20 to 30 miljoen congolezen om het leven door de extreme omstandigheden waaronder het koloniaal bestuur onder leiding van Leopold III de lokale bevolking uitperste. Dus hou op over de tweede wereldooorlog, dat is zo kortzichtig... Ja, dat snap ik. Maar ik dacht dat men na de W.O. ll wel iets genuanceerder en menselijk werd, want niemand vond dat zo' n oorlog ooit meer mocht voorkomen. Een opa later hebben ze weer precies dezelfde ideeen, na al die krokodillentranen over emancipatie, krokodillentranen over negertjes die het moeilijk hebben en dus in 9 van de 10 reclames voorkomen , krokodillentranen over de de Nederlandse hoeren die ook wel recht hadden om te werken en niet de hele dag achter het aanrecht, krokodillentranen over krokodillentranen etc. Dat is dus allemaal gelul , het westen is alleen technologisch meer geciviliseerd dan 2000 jaar geleden , ze hebben precies dezelfde mentaliteit, of nog erger, want nu heb je Fear Factor, Jackass, Temptation Island, jongetjes die zich invalide springen vanaf een 20 meter hoge schans etc. Het zijn beesten, daar heb ik altijd al rekening mee gehouden. De uitslag van die poll bevestigt mijn gebruikelijke gelijk. Alleen nu lijkt het of ik zelf wordt bedreigd, alsof ik constant Hollanders loop te irriteren. Dan kun je 100 miljoen Afrikanen of wie dan ook hebben afgeslacht , maar mijn veiligheid gaat voorop. Laat die burgeroorlog maar komen , ik zorg wel dat ik er 10.000 heb afgeslacht voor ik de pijp uitga.

Saffiya_AA
09-11-2004, 20:03
Ja, dat snap ik. Maar ik dacht dat men na de W.O. ll wel iets genuanceerder en menselijk werd, want niemand vond dat zo' n oorlog ooit meer mocht voorkomen. Een opa later hebben ze weer precies dezelfde ideeen, na al die krokodillentranen over emancipatie, krokodillentranen over negertjes die het moeilijk hebben en dus in 9 van de 10 reclames voorkomen , krokodillentranen over de de Nederlandse hoeren die ook wel recht hadden om te werken en niet de hele dag achter het aanrecht, krokodillentranen over krokodillentranen etc. Dat is dus allemaal gelul , het westen is alleen technologisch meer geciviliseerd dan 2000 jaar geleden , ze hebben precies dezelfde mentaliteit, of nog erger, want nu heb je Fear Factor, Jackass, Temptation Island, jongetjes die zich invalide springen vanaf een 20 meter hoge schans etc. Het zijn beesten, daar heb ik altijd al rekening mee gehouden. De uitslag van die poll bevestigt mijn gebruikelijke gelijk. Alleen nu lijkt het of ik zelf wordt bedreigd, alsof ik constant Hollanders loop te irriteren. Dan kun je 100 miljoen Afrikanen of wie dan ook hebben afgeslacht , maar mijn veiligheid gaat voorop. Ik sluit mij aan bij deze veelzeggende reactie. Najibsri PS: maar Jamal waarom je reactie veranderen....?

Saffiya_AA
09-11-2004, 20:04
Wat een gezeik zeg. Dus ik moet me verantwoordelijk gaan voelen voor wat er in de 17e eeuw gebeurd is door de VOC? Iedereen heeft zijn eigen onderwerpen die hem of haar dicht aan het hart liggen. Voor de meeste nederlanders is dat de tweede wereldoorlog ja, so what. Iedereen legt de huidige wereldgebeurtenissen uit vanuit zijn of haar eigen verleden. Als er dan blijkt dat vandaag de dag nog steeds moorden uit haat worden gepleegd dan kan ik het me goed voorstellen dat velen terug denken aan de tweede wereldoorlog. Als je dat krokodillentranen noemt dan moet je maar eens een bejaardenhuis binnenstappen en echt met die mensen gaan praten. Ja dat moeten wij ook constant van de Nederlandse kankergezwel.

Scythe
09-11-2004, 20:10
ItsJamal, je bent hopeloos. Je noemt het leed uit WOII krokodilletranen? Jou hoeven we in elk geval niet serieus te nemen. Je gebruikt een piep klein stukje geschiedenis als propaganda en je hebt niet eens een duidelijke stelling waar normaal op gereageerd kan worden. Je bent dom, hebt geen moreel besef en je schreeuwt het nog van de daken ook.

Saffiya_AA
09-11-2004, 20:13
Ach nee, gaan we weer terug naar het verleden om de Nederlanders van heden ten dage verwijten toe te zenden. Nou, weet je nog waar die film van Van Gogh over ging? Wel die ging over onderdrukking in deze tijd, onderdrukking van vrouwen binnen de moslim. En dat is de realliteit heden ten dage, geen geschiedenis van enkele honderd jaren geleden. Een paar mensen die selectief koran passages eruit halen om zo hun kronkels te rechtvaardigen, en de rest van de zwakzinnige Nederlanders geloven het. Bushisme? ik denk het Najibsri

Scythe
09-11-2004, 20:13
De uitslag van die poll bevestigt mijn gebruikelijke gelijk. "Wij zijn met meer, dus wij hebben gelijk." Er klopt iets niet aan die zin, he?

ItsJamal
09-11-2004, 20:17
ItsJamal, je bent hopeloos. Je noemt het leed uit WOII krokodilletranen? Jou hoeven we in elk geval niet serieus te nemen. Je gebruikt een piep klein stukje geschiedenis als propaganda en je hebt niet eens een duidelijke stelling waar normaal op gereageerd kan worden. Je bent dom, hebt geen moreel besef en je schreeuwt het nog van de daken ook. Een piepklein stukje gebruik ik niet. Ik neem een goede bron, namelijk NOS-telekst , die stelt dat 40 % van de Nederlanders hoopt dat moslims zich in Nederland niet meer thuisvoelen, en dat 90% van hen niet zouden klagen als invallen in moskeeen en huizen werden gedaan, dat er meer moslims opgepakt moeten worden ( alsof het aantal islamitische fundamentalisten oploopt gelijk hun mening ) , dat de overheid zich niet aan haar regels hoeft te houden bij deze razzia' s etc. Moreel besef? Kom jij aankakken met moreel besef? Kijk, als die belachelijk hoge cijfers van idiote Hollanders die dit soort nazi-praktijken toejuichen er niet waren geweest , dan had ik gewoon mijn bek gehouden. Maar ik voel me nu bedreigd door 90 % van de Nederlanders. Dat is een hele grote klap. Er is dus niets kleins aan. Behalve de herseninhoud van de gemiddelde NL' er.

Scythe
09-11-2004, 20:18
Laat die burgeroorlog maar komen , ik zorg wel dat ik er 10.000 heb afgeslacht voor ik de pijp uitga. De reden dat de geschiedenis zich herhaalt en dat er nog steeds allerlei moordpartijen plaatsvinden is, dat er nog steeds domme lui als jij zijn.

ItsJamal
09-11-2004, 20:19
"Wij zijn met meer, dus wij hebben gelijk." Er klopt iets niet aan die zin, he? Hoezo niet, ik toch niet dat ze gelijk hebben, alleen dat ik wist dat die onderbuikgevoelens er waren . Wat klopt daar niet aan.

ItsJamal
09-11-2004, 20:22
Sta je te kijken van die cijfers dan? ik niet namelijk Ja , ik sta daarvan te kijken. Ik had de gemiddelde Nederlander wel een stuk verstandiger ingeschat. Heel triest.

Scythe
09-11-2004, 20:22

Een piepklein stukje gebruik ik niet. Ik neem een goede bron, namelijk NOS-telekst , die stelt dat 40 % van de Nederlanders hoopt dat moslims zich in Nederland niet meer thuisvoelen, en dat 90% van hen niet zouden klagen als invallen in moskeeen en huizen werden gedaan, dat er meer moslims opgepakt moeten worden ( alsof het aantal islamitische fundamentalisten oploopt gelijk hun mening ) , dat de overheid zich niet aan haar regels hoeft te houden bij deze razzia' s etc. Je moet je goed beseffen dat een gemisseld onderzoeksbureautje zich baseert op een panel van tien tot twinting mensen en dat er vaak zeer sturende vragen worden gesteld, die vervolgens weer geinterpreteerd en gekwantificeerd moeten worden. Moreel besef? Kom jij aankakken met moreel besef? Kijk, als die belachelijk hoge cijfers van idiote Hollanders die dit soort nazi-praktijken toejuichen er niet waren geweest , dan had ik gewoon mijn bek gehouden. Maar ik voel me nu bedreigd door 90 % van de Nederlanders. Dat is een hele grote klap. Er is dus niets kleins aan. Behalve de herseninhoud van de gemiddelde NL' er. Behoor ik tot die tien ondervraagden? Ik dacht het niet. En ja, mongolen heb je overal.

Pagina's : [1] 2 3