Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een foto van een DJIN

Pagina's : [1] 2 3

MeHayat
09-01-2003, 13:35

http://www.geocities.com/tibnabawi/truegene.htm En niet schrikken.....

Toufik19
09-01-2003, 13:37
is dat wel waar,want djins zijn onzichtbaar en kun je dus ook niet fotograferen. volgens mij is het gewoon een tekening of schilderij

Onslaught
09-01-2003, 13:39
ja mee eens toufik ik had dit ergens gelzen ooooook op algerijnse site???? weet niet meer maar djin zijn niet te fotograferen hoor,

jawhara1
09-01-2003, 13:39
nu zijn ze nog ontzichtbaar maar er gaat een tijd komen dat ze wel zichtbaar gaan zijn

Toufik19
09-01-2003, 13:41

Origineel gepost door Mustapha AA er zijn wel bandjes met de stem van een djinn meen je dat??zo ja,heb je er een link van?

Toufik19
09-01-2003, 13:46
Origineel gepost door helleau spooky ik ben blij dat ik ze niet kan zien blij?je weet toch dat zij je WEL kunnen zien?

MeHayat
09-01-2003, 14:08
Ik geloof het want als jullie die tekst lezen en begrijpen dan denken jullie er misschien anders over....ikzelf heb het niet gelezen maar hem wel uitleg gekregen. Hayat

cheetah
09-01-2003, 14:28
aidoe billah a mina sjaitan rahgiem... :schok:

izri1972
09-01-2003, 14:41
Origineel gepost door MeHayat http://www.geocities.com/tibnabawi/truegene.htm En niet schrikken..... Bismi Allahi Arahmani ie rahimie Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7iehdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem. sadaqa allahoe alhazjiem izri

Chatefemqemamu
09-01-2003, 15:56
Wow damn man.. krijg altijd compleet de cpreeps van zulke dingen :eek:

delila16
09-01-2003, 16:08
De djins vinden het niet leuk als er over ze gepraat wordt..... .....

AdamX
09-01-2003, 16:17
volgens de tekst onder die foto staat het dat het 100% echt is ik zla het effe kort vertalen een paar vrienden waren een wandeling ana het maken richting de bergen, snachts toen ze aan het kletsen waren hoorden zij ne vreemde geluid, terwijl ze wisten dat het ene leeg ruimte is en dat zij de enige daar waren, uit nieuwsgerigheid zijn ze op onderzoek gegaan naar het geluid dat afkomstig was uit ene grot, en in die grot was ene oude man, zij vroegen hem wat hij hier alleen doet en waar het geluid vandaan komt? de oude man vertelde hun dat hij daar alleen woont en heel lang en dat het geluid wat ze hoordne van een djin van de sayatin is en dat ze beter uit de buurt van dat grot weg blijven, maar ze geloofden hem niet en zijn ze verder het grot binnen gegaan en 1 van hun had een fotocamera, in het grot was het pikdonder dat ze zelfs elkaar niet konden zien, opeens begon 1 van die jongens foto's te maken en op het moment dat er flash afging, kreeg hij een hartstilstand en viel op de grond dood. de politie werd erbij gehaald en ze vonden die jongen dood op de grond en naast hem z'n fotocamera, nadt ze deze jongen hebben onderzocht, bleek dat hij een hartstilstaand dood ging door die angst die hij zag toen hij die foto maakte, vervolgens hebben ze die film ontwikkeld en het resultaat was die foto die jullie zagen!!! of het 100% waar is durf ik niet te zeggen, allaho a3lam onder het verhaal staat een opmerking waarop ze wachten opeen reactie van ene imam of geleerde!!!

delila16
09-01-2003, 16:19
Origineel gepost door AdamX volgens de tekst onder die foto staat het dat het 100% echt is ik zla het effe kort vertalen een paar vrienden waren een wandeling ana het maken richting de bergen, snachts toen ze aan het kletsen waren hoorden zij ne vreemde geluid, terwijl ze wisten dat het ene leeg ruimte is en dat zij de enige daar waren, uit nieuwsgerigheid zijn ze op onderzoek gegaan naar het geluid dat afkomstig was uit ene grot, en in die grot was ene oude man, zij vroegen hem wat hij hier alleen doet en waar het geluid vandaan komt s'nachts zie je heel veel dingen, daarom raad ik je aan s'nachts niet naar buiten te gaan :D

AdamX
09-01-2003, 16:25
Origineel gepost door delila16 s'nachts zie je heel veel dingen, daarom raad ik je aan s'nachts niet naar buiten te gaan :D haha de tidj dat ik bang was, is vereleden tijd, als ik ik daar was zou ik ook mee naar binnen geweest zijn. ben een namelijk een nieuwsgerige persoon

MeHayat
09-01-2003, 16:38

Het is niet belangrijk om dit soort dingen te weten of te geloven als je je geloof maar praktiseert! hayat

Pagina's : [1] 2 3