Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat denken jullie nu zelf,wat .....

Pagina's : [1] 2

Badwoman
09-11-2004, 19:05

Salem Mijn vraag aan jullie is wat denken jullie wat er moet gebeuren om de rust weer terug te krijgen in Nederland ??? Te denken valt bv aan wetswijzigingen kom maar op met jullie (goede) ideen

SingleCoil
09-11-2004, 19:09
We zullen als nederlanders moeten accepteren dat marokkanen in nederland een sociale en culturele ontwikkelingsachterstand hebben en we zullen gezamenlijk plannen moeten maken om die achterstand te overbruggen. In de tussentijd zullen we van elkaar moeten accepteren dat onze normen en waarden verschillend zijn en dat dat tot pijnlijke conflicten kan leiden, zoals we nu gezien hebben.

gaviel
09-11-2004, 19:10
wetwijziging ? Welke wetten? of meer onderzoekingen naar de psychise van de mens op het moment? Beginnende in de kleuterklas of in de tweede kamer ofzo?

gaviel
09-11-2004, 19:12
We zullen als nederlanders moeten accepteren dat marokkanen in nederland een sociale en culturele ontwikkelingsachterstand hebben en we zullen gezamenlijk plannen moeten maken om die achterstand te overbruggen. In de tussentijd zullen we van elkaar moeten accepteren dat onze normen en waarden verschillend zijn en dat dat tot pijnlijke conflicten kan leiden, zoals we nu gezien hebben. Een achterstand op wat???? Op opvattingen en normen, waar de "gewone" hollander nog niet eens aan voldoet???

tonk
09-11-2004, 19:15

Alle autochtone Nederlanders gaan buttons dragen met I :Iluvu: moslims. En alle moslims nodigen een Nederlander uit op het suikerfeest. (Als Nederlanders eenmaal weten dat het een leuk feest, is het in no time een nieuwe feestdag en vrije dag voor iedereen.)

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:16
Alle autochtone Nederlanders gaan buttons dragen met I :Iluvu: moslims. En alle moslims nodigen een Nederlander uit op het suikerfeest. (Als Nederlanders eenmaal weten dat het een leuk feest, is het in no time een nieuwe feestdag en vrije dag voor iedereen.) Suikerfeest is geen islamitische dag.....gebruik de juiste benaming en niet de benaming verzonnen door joden. Het is iedul fitr Najibsri

SingleCoil
09-11-2004, 19:18
Een achterstand op wat???? Op opvattingen en normen, waar de "gewone" hollander nog niet eens aan voldoet??? Nee, een achterstand in norm- en waardevormings- en handhavingsprocessen.

tonk
09-11-2004, 19:31
Suikerfeest is geen islamitische dag.....gebruik de juiste benaming en niet de benaming verzonnen door joden. Het is iedul fitr Najibsri Doe niet zo kinderachtig. :moe:

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:36
Doe niet zo kinderachtig. :moe: Nee, gebruik de juiste benaming zoals jij ook de juiste benamingen gebruikt voor jullie joodse/christelijke/heidense feestdagen. Iedul Fitr en niet suikerfeest. Najibsri

gaviel
09-11-2004, 19:41
Nee, gebruik de juiste benaming zoals jij ook de juiste benamingen gebruikt voor jullie joodse/christelijke/heidense feestdagen. Iedul Fitr en niet suikerfeest. Najibsri Najibsri moet je niet naar salah 27 het is leila t kadir. Mabrouk el auwassjer.

gaviel
09-11-2004, 19:43
Nee, een achterstand in norm- en waardevormings- en handhavingsprocessen. MMM es kijken of je goed begrijp. We moeten geen scholen inbrand steken of bommen. Geen kerken in de fik. Geen uitwerpselen in het consullaat. Geen mensen betutelen over hoofdbedekkingen of klederdracht. Tja ja dan zijn er nog veel lessen om te leren heeeeee.

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:44
Najibsri moet je niet naar salah 27 het is leila t kadir. Mabrouk el auwassjer. Nee ik moet niet maar ik mag... en ja voor mij moet ik daarheen maar niet nu. heb de tijd tot fjar ...lees sura Qadr, wellicht dat je niet meer van die domme vragen moet stellen. Najibsri

gaviel
09-11-2004, 19:46
Nee ik moet niet maar ik mag... en ja voor mij moet ik daarheen maar niet nu. heb de tijd tot fjar ...lees sura Qadr, wellicht dat je niet meer van die domme vragen moet stellen. Najibsri Weet toch niet hoever je moet malle :D Das dom dus. merci bien mosieur. en fonetisch ben ik slecht hoor, heb geen arabische schrijfles gehad. Toch mabrouk ;)

Saffiya_AA
09-11-2004, 19:48
Weet toch niet hoever je moet malle :D Das dom dus. merci bien mosieur. en fonetisch ben ik slecht hoor, heb geen arabische schrijfles gehad. Toch mabrouk ;) Ja dom? ik dacht dat je me een oor wilde aannaaien :p (wou je ook) Najibsri Wa'nta kadhaliek.

gaviel
09-11-2004, 19:55

Allang vergeven :) Zie je meneer single coil wij zijn beleefd tegen elkaar.....pluspuntje of niet? Nu nog tegen jouw ;)

Pagina's : [1] 2