Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Zijn De Meeste..............

Pagina's : [1] 2

nieuwsgierig1
09-11-2004, 15:44

hoe Zijn De Meeste Damens Hierzo Ik Bedoel Ik Zie Hier De Positie Van De Vrouw Maar Wat Is Jullie Positie Nou Echt????? ;)

Jalila4ever
09-11-2004, 15:50
hoe Zijn De Meeste Damens Hierzo Ik Bedoel Ik Zie Hier De Positie Van De Vrouw Maar Wat Is Jullie Positie Nou Echt????? ;) Een brede vraag waar je meerdere antwoorden op kunt geven allemaal van verschillende perspectieven. Kan je wat specifieker zijn? ;)

nieuwsgierig1
09-11-2004, 15:51
Een brede vraag waar je meerdere antwoorden op kunt geven allemaal van verschillende perspectieven. Kan je wat specifieker zijn? ;) hahah dat is het ehm juist ik ben zo nieuwsgierig ik wil alles weten.........ik vroeg me af in elke familiekring is het anders dus wou ik ff kijken hoe het nou zitten bij jullie bij ons is het zo iedereen is gelijk ik mag niet tot laat buiten blijven en mijn zus ook niet als je begrijpt wat ik bedoel en alleen eerlijke antwoorden ;)

salima_babe
17-11-2004, 10:55
nou thuis help ik gewoon me moeder en ik studeer en het gaat goed ben gelukkig gezond en heb een leuke familie

salima_babe
17-11-2004, 13:55

echt en jij zegt helemaal niks

salima_babe
17-11-2004, 14:10
dit doet mij pijn om te horen zusje sbar weha sterkte

Rdamsmeisje
17-11-2004, 14:21
ik zeg wel maar hij heeft schijt... als ik hem vraag of hij een keer een avond thuis wil blijven in plaats van die eeuwige cafe, zegt hij: IK BEN GEEN WIJF.... dat soort dingen.... en als ik zijn regels durf te overtreden moet ik rekenen op vernedering. :jammer: Toch goed van je, je man gehoorzamen staat hoog in het vaandel in de Islam. Alleen jammer dat hij er misbruik van maakt, de manier waarop hij redeneert is niet goed. :( Sterkte meid.

Rdamsmeisje
17-11-2004, 14:22
Maar over de vraag; wat is nou de echte positie van de Marokkaanse vrouw... Die is moeilijk te beanwtoorden want ga naar 10 verschillende vrouwen en 10 keer komen ze met een ander verhaal over henzelf.

salima_babe
17-11-2004, 14:22
precies ja

HoneyBee
17-11-2004, 16:25
De belangrijkste positie voor een Marokkaanse vrouw is: Op de eerste plaats een goede moslima, trouwe echtgenote en een goede moeder.

moenia
17-11-2004, 17:17
Mijn positie is gelijkwaardig aan die van mijn man, en dat bevalt heel goed.

chica_tangawia
17-11-2004, 17:36
mijn positie, is een lieve dochter voor me parents...(dat probeer ik), een gezellige zusje voor me zussen en broers, studente en bovenalles probeer ik een goede moslima te zijn

lovelyBouchra
22-11-2004, 18:51
mijn positie, is een lieve dochter voor me parents...(dat probeer ik), een gezellige zusje voor me zussen en broers, studente en bovenalles probeer ik een goede moslima te zijn Zo denk ik er ook over :ego: :D

madame_hind
23-11-2004, 10:41
ik probeer steeds in de eerste plaats een goed moslima te zijn een lieve dochter voor mijn ouders een goede vrouw voor mijn man een leuke zus voor mijn zussen en broers een vriendelijke collega een aardige buurvrouw een lief nichtje/tante .....

mayamaroc
23-11-2004, 10:55

nou bouchra dat vind ik ook hahahahaha :ego:

Pagina's : [1] 2