Bekijk originele versie : De positivo-topic
arabchrstn
09-11-2004, 13:34
Ik weet het, ik weet het...
Het maakt weinig kans, op dit forum vol negatievelingen, zwartkijkers, doemdenkers enzovoort...
Maar laten we het proberen. Laten we het proberen....
Dit topic wordt ingeruimd voor mensen die ALLEEN LEUKE EN AARDIGE DINGEN te zeggen hebben.
OVER DE ANDER, dan. Aangezien we al genoeg borstklopperij zien van mensen die het ontzettend goed met zichzelf getroffen hebben.
Dus ik zou zeggen, ga je gang! Bedenk iets positiefs...!
Mijn complimenten voor ieder die verstandig, rustig en verdraagzaam is gebleven in de afgelopen week. Ik wens jullie de komende week nog veel sterkte toe en hoop dat jullie in deze juiste manier kunnen volhouden. Houd moed! Blijf liefdevol! En verdring de haat!
Wat er ook gebeurt, God ziet alles en aan Hem is het oordeel. Wij hoeven alleen maar het goede te doen en verdraagzaam te zijn. Net als God verdraagzaam en vergevend is naar ons toe.
Zet 'm op!
arabchrstn
09-11-2004, 15:07
Tsjah, het blijft hier wel erg stil...
Ik wil in ieder geval zeggen: Ouidath, je doet het goed...! Evenals Rebel1963. Je hebt een andere mening, maar je gedraagt je niet belerend...
Ik weet het, ik weet het...
Het maakt weinig kans, op dit forum vol negatievelingen, zwartkijkers, doemdenkers enzovoort...
Maar laten we het proberen. Laten we het proberen....
Dit topic wordt ingeruimd voor mensen die ALLEEN LEUKE EN AARDIGE DINGEN te zeggen hebben.
OVER DE ANDER, dan. Aangezien we al genoeg borstklopperij zien van mensen die het ontzettend goed met zichzelf getroffen hebben.
Dus ik zou zeggen, ga je gang! Bedenk iets positiefs...!
Zie je wel,
jij heb ook hippie-neigingen :D
Maar een leuk initiatief hoor.
Goed, wat zal ik eens zeggen ??....
Aan de Christenen:........bedankt, dankzij jullie heb ik een paar dagen vrij per jaar :D...........en The Passion of the Christ was indrukwekkend :D
Aan de Joden :...............Shalom en doe nog eens een blikje Woody Allen's open :D
Aan de Hindoe's :..........ik ben vegetarier en de enigste koe die ik eet is La Vache qui rit :D
Aan de Boedhisten: ......het spijt me van die mooie beelden in Afganistan, vergeef het ze,...ze zijn onwetend, dom en simpel van geest :D
Aan de Hare Krishna's:.....Ok, ok,.....ik zal zo een boekje kopen in de Leidsestraat :D
Aan de atheisten:.......alles komt goed :D
minous21
09-11-2004, 18:18
Ik wil ff al mijn "Nederlandse"vrienden bedanken!! Voor hun steun en oprechte bezorgdheid................
Verder wil ik iedereen "hoop" wensen in deze moeilijke tijd....maar ook liefde.......
en blijf vooral positief!!
Ik doe in iedergeval mijn best.....
Groetjes Minousje
Ik wil ff al mijn "Nederlandse"vrienden bedanken!! Voor hun steun en oprechte bezorgdheid................
Verder wil ik iedereen "hoop" wensen in deze moeilijke tijd....maar ook liefde.......
en blijf vooral positief!!
Ik doe in iedergeval mijn best.....
Groetjes Minousje
You are doing mucho excellente ;)
ItsJamal
09-11-2004, 18:24
Zie je wel,
Aan de Christenen:........bedankt, dankzij jullie heb ik een paar dagen vrij per jaar :D...........en The Passion of the Christ was indrukwekkend :D
Aan de Joden :...............Shalom en doe nog eens een blikje Woody Allen's open :D
Aan de Hindoe's :..........ik ben vegetarier en de enigste koe die ik eet is La Vache qui rit :D
Aan de Boedhisten: ......het spijt me van die mooie beelden in Afganistan, vergeef het ze,...ze zijn onwetend, dom en simpel van geest :D
Aan de Hare Krishna's:.....Ok, ok,.....ik zal zo een boekje kopen in de Leidsestraat :D
En de moslims verklaar je zeker de oorlog ;)
En de moslims verklaar je zeker de oorlog ;)
Jij kent mijn moeder niet :D
matahari
09-11-2004, 18:27
http://store1.yimg.com/I/stagefright_1817_67943174
http://store1.yimg.com/I/stagefright_1817_67943174
SAY WHAT !!, woman :D
http://people.freenet.de/Otmar.Schwinghammer/images/jimihendrix.jpg
Hey Matahari,
where you're going with that gun in your hand.......??....... :D
sneakynawal
09-11-2004, 18:36
Yoehoe,
Ik ben hartstikke positief :D
Ik wil iedereen bedanken die mij kan laten lachen!!! I love you :p
matahari
09-11-2004, 18:36
SAY WHAT !!, woman :D
http://people.freenet.de/Otmar.Schwinghammer/images/jimihendrix.jpg
Hey Matahari,
where you're going with that gun in your hand.......??....... :D
Going down to shoot my old man
You know, I've caught him messin' around with another lady.
ItsJamal
09-11-2004, 18:38
Jij kent mijn moeder niet :D
Jammer ....anders eh....heeft ze mob?:p
Jokin....
sneakynawal
09-11-2004, 18:42
Zie je wel,
Super geinig jij :D
Going down to shoot my old man
You know, I've caught him messin' around with another lady.
Yes I know you did, I know you shot her
You know I know , you caught her messin' round, messin' round town
Yes I know you did, You shot her
And I know you know, I know you caught your old lady messin' around town
And you gave her the gun
You SHOT HER!
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.