Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden ik heb de ideale oplossing voor afvallen!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

hannanelh
09-11-2004, 12:48

ik zelf had een probleem met me gewicht,ik had echt van alles geprobeerd,van apparaten tot pillen aan toe. ik heb zoveel geld verpest aan al die troep,en het probleem bij mij was ook dat ik geen geduld had. tot dat ik van me collega een super idee te horen kreeg. me collega is met deze pillen 22kilo in drie maanden kwijt geraakt ik ben al 1 maand bezig en ben blij dat me collega ze me heeft aan geraden. ze zijn wel pittig van prijs maar geloof me ze zijn het waard. de pillen bevatten:groente,vitaminen en kruiden,het is wel belangrijk dat je hiermee 2 liter water drinkt. geloof me als je dit probeerd dan zul je versteld staan het is nog niet zo bekend in Nederland dus vandaar dat niet veel mensen het gebruiken. je kan het iedereen aan raden die wil afvallen,want het werkt. als je denkt van dit wil ik ook,dan kan je me bellen en dan zal ik je verder helpen. als ik dit zelf niet geprobeerd had zou ik dit andere mensen niet aanraden,ik zou het een kans geven als ik jou was want je zult er geen spijt van hebben.. :) mijn nummer is :0618870963

Casaouia_Style
09-11-2004, 13:26
welke pillen dan? en wat is de prijs?

soesjanah
09-11-2004, 13:27
heb je ook de ideale oplossing om aan te komen??

nadiaatje
09-11-2004, 13:29
Pillen waarvan je lichaam in drie maanden tijd 22 kilo afvalt, dan kan toch niet gezond zijn?? Waarom geef je ons de naam van de pillen niet door, ik denk dat het handiger is als je het hier plaats. Anders word je volgens mij gek gebeld, en dat wil je volgens mij ook niet.....(???)

hannanelh
09-11-2004, 14:17

ik heb m'n nummer gegeven zodat ik je persoonlijk kan helpen hier mee,het maakt me niet uit hoe vaak ik gebeld word. morgen zal ik de website hier zetten zodat je het via dat kan bestellen. de prijs is 75 euro.

tangia21
09-11-2004, 14:25
ik heb m'n nummer gegeven zodat ik je persoonlijk kan helpen hier mee,het maakt me niet uit hoe vaak ik gebeld word. morgen zal ik de website hier zetten zodat je het via dat kan bestellen. de prijs is 75 euro. IK ZOU HET OOK GRAAG WILLEN PROBEREN! ik ben na mijn bevalling van mijn dochtertje geen ene kg afgevallen. :D

hannanelh
09-11-2004, 14:39
als je mij jou nummer wil geven maar dan via me emailadres kan ik je bellen en leg je alles persoonlijk uit hoe je het moet kopen enzo. mijn emailadres is: hannan_elhakimi@hotmail.com als je dat liever niet hebt dan hou ik wil contact met je via de mail. maar je moet het echt minstens 2 maanden vol houden als je heel veel wil kwijt raken,vertrouw me maar op me woord.

zinazinazina
09-11-2004, 14:48
ik zelf had een probleem met me gewicht,ik had echt van alles geprobeerd,van apparaten tot pillen aan toe. ik heb zoveel geld verpest aan al die troep,en het probleem bij mij was ook dat ik geen geduld had. tot dat ik van me collega een super idee te horen kreeg. me collega is met deze pillen 22kilo in drie maanden kwijt geraakt ik ben al 1 maand bezig en ben blij dat me collega ze me heeft aan geraden. ze zijn wel pittig van prijs maar geloof me ze zijn het waard. de pillen bevatten:groente,vitaminen en kruiden,het is wel belangrijk dat je hiermee 2 liter water drinkt. geloof me als je dit probeerd dan zul je versteld staan het is nog niet zo bekend in Nederland dus vandaar dat niet veel mensen het gebruiken. je kan het iedereen aan raden die wil afvallen,want het werkt. als je denkt van dit wil ik ook,dan kan je me bellen en dan zal ik je verder helpen. als ik dit zelf niet geprobeerd had zou ik dit andere mensen niet aanraden,ik zou het een kans geven als ik jou was want je zult er geen spijt van hebben.. :) mijn nummer is :0618870963 meid pillen??? je kan inderdaad pillen gaan gebruiken maar dan heb je nog 1 probleem.. je huid zal gaan verslappen.. en dat is niet mooi om te zien.. je moet het gaan combineren met sportten en veel te letten op je eetpatroon... want aan alleen maar aan de pillen.. kom je niet ver mee.. ;) je kan zoveel afvallen als je wilt maar je huid word er niet beter van

mazhar
09-11-2004, 14:52
en wat gebeurt er als je stopt emt de pillen? beste manier is nog altijd door te sporten en je eten letten

hannanelh
09-11-2004, 15:03
wat heeft een huidverslapping er mee te maken,dan vind ik het heel raar dat mijn collega na 4 maanden er nog niet uit ziet als een hond. deze pillen die stooten als het ware de vet die je in je hebt of die je lichaam in komen,die verbrand ie. dus kind ik weet niet precies wat je bedoeld met huidverslapping. kijk als ik het zelf niet gezien heb bij een ander of niet zelf merk dan zou ik het niet geloven maar dat is dus niet zo ik heb het met me eigen ogen gezien,waarom zou ik in zo iets verzinnen geef jij mij de reden daarvan. en als jij je ideale gewicht hebt dan is het een kwistie van opletten dat je niet te vettig eet en als je kan sporten.

lailatje
09-11-2004, 15:26
hanan a gek hoeveel kilo ben je dan afgevallen?? kus je nichtje kaoutar

zinazinazina
09-11-2004, 15:54
wat heeft een huidverslapping er mee te maken,dan vind ik het heel raar dat mijn collega na 4 maanden er nog niet uit ziet als een hond. deze pillen die stooten als het ware de vet die je in je hebt of die je lichaam in komen,die verbrand ie. dus kind ik weet niet precies wat je bedoeld met huidverslapping. kijk als ik het zelf niet gezien heb bij een ander of niet zelf merk dan zou ik het niet geloven maar dat is dus niet zo ik heb het met me eigen ogen gezien,waarom zou ik in zo iets verzinnen geef jij mij de reden daarvan. en als jij je ideale gewicht hebt dan is het een kwistie van opletten dat je niet te vettig eet en als je kan sporten. voel je niet aangevallen meid... tjah als jij er gelukkiger van word.. tjah doe wat je niet alten kunt ;)

Modesty
09-11-2004, 22:37
heey niet om je kritiek te leveren maar ik denk eerder dat jij een promoter bent van een afslank produkt, dan dat je werkelijkwaar er van af gevallen bent, anders zou je meteen de website vermelden waarom moeten mensen jou eerst belllen en steek je zoveel energie erin, en je probeert mensen te laten geloven dat ze gaan afvallen door die pillen maar jij kan helemaal nix daarover zeggen want elke pil slaat bij elk mens anders aan dat ligt helemaal aan je lichaam hoe snel je op iets reageert hoe je stofwisseling is alles heeft daarr mee te maken, dus mensen echt waar ik heb alles geprobeerd maar ben erachter gekomen dat sporten en gezond eten de beste middel is om blijven af te slanken en je goed te gaan voelen want uiteindelijk zijn alle middelen een middel om je portemenee slanker te maken,,...succes

G-Bella
09-11-2004, 23:19
22 kilo in 3 maanden door pillen :eek: :jammer:

hannanelh
10-11-2004, 10:41

ik ben geen promoter ik wil hiermee mensen helpen,ik zal de website zett5en en dan kan je het zelf zien

Pagina's : [1] 2 3