Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Gezellige" moslim broeders

Pagina's : [1] 2

rnaj
09-11-2004, 10:03

Groep dreigt met aanslagen na anti-islamitische acties Uitgegeven: 9 november 2004 07:18 Laatst gewijzigd: 9 november 2004 07:34 DUBAI - Een onbekende islamistische groep dreigt met aanslagen in Nederland na een serie van aanvallen op islamitische instellingen in ons land. Dat staat in een verklaring van de Islamitische Tawhid Brigades die dinsdag op het internet is geplaatst. "We vragen jullie voor de laatste keer en jullie hebben nog steeds een kans, om te stoppen met aanvallen op onze moskeeën, scholen en de moslimgemeenschap in Holland want anders betalen jullie een hoge prijs", schrijft de groep in de verklaring die staat op een website die veelvuldig wordt gebruikt door radicale islamieten. Sinds de moord op cineast Theo van Gogh zijn verscheidene islamitische gebedshuizen beklad. Maandag ontplofte een bom bij een islamitische school in Eindhoven. De ingang van de school raakte zwaar beschadigd. Niemand raakte gewond. De verdachte van de moord op Van Gogh is een vermoedelijke islamitische militant. De Islamitische Tawhid Brigades stelt niet machteloos te blijven toekijken en schrijft dat "We de Nederlandse regering en het volk flink zullen laten boeten". De authenticiteit van de verklaring kon niet worden geverifieerd. De groepering heeft ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen vorige maand in Egypte. Toen kwamen bij aanslagen op onder meer een hotel in Taba meer dan dertig mensen om het leven. De Egyptische autoriteiten hebben officieel geen verband gelegd tussen de aanslagen en de Islamitische Tawhid Brigades. Of als we hier op zitten te wachten, laat die hufters aub wegblijven......

Heiba
09-11-2004, 10:04
Ze maken het allemaal NOG erger stelletje randdebielen.

rnaj
09-11-2004, 12:37
gezellig stelletje hier, 28 lezers en niemand een mening..... Betekend dit wij het met ons allen het eens zijn met deze randdebielen uit het midden oosten :confused:

Ouidath
09-11-2004, 12:39
Of als we hier op zitten te wachten, laat die hufters aub wegblijven...... I knew it:moe:

ClaudioLopez
09-11-2004, 12:42

gezellig stelletje hier, 28 lezers en niemand een mening..... Betekend dit wij het met ons allen het eens zijn met deze randdebielen uit het midden oosten :confused: wat wil je ? moet iedereen die je saaie topic leest bewijzen dat ie geen extremist is?!

SCHULDIG
09-11-2004, 13:28
wat wil je ? moet iedereen die je saaie topic leest bewijzen dat ie geen extremist is?! Wollahiela :)

rnaj
09-11-2004, 18:51
wat wil je ? moet iedereen die je saaie topic leest bewijzen dat ie geen extremist is?! Claudio, dat vraag ik helemaal niet.... Ik vraag alleen om jullie mening, en een mening hebben en geven is heel wat anders dan bewijzen dat je geen extreemist bent en hoef je ook niet als een collectieve verontschuldiging te zien.

knorrepotje
09-11-2004, 18:54
Of als we hier op zitten te wachten, laat die hufters aub wegblijven...... Tja, dat ze er waren wisten we al, nu hebben er een aantal in ieder geval een naam gekregen, dat maakt het alleen wat makkelijker voor justitie. Er zullen er nog wel een flink aantal rondlopen die hun naam nog niet naar buiten heben gebracht. Daar zou ik mij meer druk over maken.

Ouidath
09-11-2004, 18:55
Yalli nasina:boogie:

minous21
09-11-2004, 18:57
Ik las het vanochtend ergens op internet!!! Triest.........en nog eens triest.......... Inderdaad het wordt alleen maar erger.....:tranen: Liefs Minousje

Sanah
09-11-2004, 19:01
Dit is een pobleem wat in Nederland speelt en in Nederland onderling moet worden opgelost, niet met daden maar met woorden! Ik wil mijn kinderen nog zien opgroeien en velen anderen ook.

tazaghiniagirl
09-11-2004, 19:03
....word steeds erger..:)

tonk
09-11-2004, 19:06
Maar de idioten die de aanslagen op moskeeën en scholen plegen, zijn minstens zulke hufters. Laten we dat vooral ook niet vergeten. Dat zijn waarschijnlijk "gezellige" Hollandse broeders. Ik zou ze een rotschop willen verkopen! Ik word er zo boos van, vooral van die school!

gaviel
Oudoe billahy mina sjetanie razjiem. Laat die gasten blijven waar de olie vandaan komt :kwaad: Anderssssss konden we de VS ook wel eens ef opstoken over wat vrouwen die daar niet eens auto mogen rijden enzv. ;) Tis maar een klein eindje van Irak naar hun toe....of niet dan ;) Maar alle gekheid op een stokje dit kunnen we er echt niet bij gebruiken, dat werkt allen maar negatief. En mensen we kunnen het zelf oplossen als we allemaal maar willen. Medelanders!!!!

Saffiya_AA

Ze maken het allemaal NOG erger stelletje randdebielen. Nog erger? In welke put leef jij? Najibsri... P.S: terecht dat er buitenlandse verzetsstrijders ermee gaan bemoeien.

Pagina's : [1] 2