Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eeen uitwissling in marokko mischien, inhs allah

Pagina's : [1] 2

Onslaught
09-01-2003, 11:34

wejwooooooooo als het goed is, en alles rond is dan ga ik met me werk een uitwisseling maken die 2 weken duurt in MAROKKO hahhahah coooooool wow, mensen we gaan daar en project zetten, en ik mag mischien 2 mensen mee nemen hahahah coooool ik weet al een die ik meee neem als zij kan:D ik hooooop insh allah gaat dooooor, maar voor degen die niet vergeten zijn ik stuur wel een kaartje en hou jullie op de hoogte hahaha ik zeg nu al alsof het doorgaat, inhs allah gaat eht dooooor soooooo ik ben al 5 jaar niet geweest marokko:tranen: erg heee maaaar ja wilde even mededelen:D

Liloesh
09-01-2003, 11:39
Origineel gepost door Onslaught wejwooooooooo als het goed is, en alles rond is dan ga ik met me werk een uitwisseling maken die 2 weken duurt in MAROKKO hahhahah coooooool wow, mensen we gaan daar en project zetten, en ik mag mischien 2 mensen mee nemen hahahah coooool ik weet al een die ik meee neem als zij kan:D ik hooooop insh allah gaat dooooor, maar voor degen die niet vergeten zijn ik stuur wel een kaartje en hou jullie op de hoogte hahaha ik zeg nu al alsof het doorgaat, inhs allah gaat eht dooooor soooooo ik ben al 5 jaar niet geweest marokko:tranen: erg heee maaaar ja wilde even mededelen:D fijn voor je..have a good time overthere.. :D

Onslaught
09-01-2003, 11:40
inhs allah, want ik hoor nu alles dus, als het doorgaat dan hoor jullie het wel, want ik hoor nu dat je een groep mag mee nemen als hun een deel betalen en de rest is gratie dus, en trouwen zo goed ken ik jou ook niet maar ja, wie weet bro

Liloesh
09-01-2003, 11:42
Origineel gepost door Onslaught inhs allah, want ik hoor nu alles dus, als het doorgaat dan hoor jullie het wel, want ik hoor nu dat je een groep mag mee nemen als hun een deel betalen en de rest is gratie dus, en trouwen zo goed ken ik jou ook niet maar ja, wie weet bro neem hem mee...doe hem een plezier ...be nice hé :D wil je dan zo graag naar maroc kadir?

Onslaught
09-01-2003, 11:44

hahaha jajaja maar ja , als het doorgat dammmmm weet je hoe blij pff he ik wel verdien echt wel wow:D

Liloesh
09-01-2003, 11:45
Origineel gepost door Onslaught hahaha jajaja maar ja , als het doorgat dammmmm weet je hoe blij pff he ik wel verdien echt wel wow:D als het gratis is zeker ja :D ...waarom ben je dan al 5jaar niet meer geweest?

Liloesh
09-01-2003, 11:46
Origineel gepost door Kadir Niet echt perse naar Maroc, maar ff weg van Nederland, mag ook wel toch:( jah ...ik zou zeggen probeer hem maar te overtuigen dat hij je meeneemt hé

Onslaught
09-01-2003, 11:47
Origineel gepost door suggerbabe als het gratis is zeker ja :D ...waarom ben je dan al 5jaar niet meer geweest? :confused: daar gaat de topic niet om, haal gen koeine en dino's uit de sloot kip het gaat erom als het doorgaat inhs allah:D

Liloesh
09-01-2003, 11:48
Origineel gepost door Onslaught :confused: daar gaat de topic niet om, haal gen koeine en dino's uit de sloot kip het gaat erom als het doorgaat inhs allah:D i see...je verbergt iets...maar ik je niet dwingen om het te zeggen nou dan...inshalah gaat het door hé PS: neem kadir mee....hij wil wel echt :D

noortje1
09-01-2003, 11:50
nice :zwaai: ps: mag ik mee? :D

Onslaught
09-01-2003, 11:51
Origineel gepost door suggerbabe i see...je verbergt iets...maar ik je niet dwingen om het te zeggen nou dan...inshalah gaat het door hé PS: neem kadir mee....hij wil wel echt :D ik verber niets dame dat heeg gaat-je-niks-aan(prive gedoen) hahaha serieus het is rive heof je neit te weten en laat we hopen dat het doorgaat want, ik doe nu ook iets verkeer alsof het al doorgaat snap je, wie gaat het niet door, maar ja en nogmaals iddereen kan mee, maar ik ken je niet goed, ik weet eentje gaat mischien inhs allah mee :D

Liloesh
09-01-2003, 11:53
good luck ...

Onslaught
09-01-2003, 11:54
Origineel gepost door suggerbabe good luck ... shoekran tank joe bedankt thanks gracia merci sidolvie

Liloesh
09-01-2003, 11:56
Origineel gepost door Onslaught shoekran tank joe bedankt thanks gracia merci sidolvie sidolvie??? welke taal is dat?

Onslaught
09-01-2003, 11:57

Origineel gepost door suggerbabe sidolvie??? welke taal is dat? mother rusia (rusland) ::D

Pagina's : [1] 2