Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wel Of Niet Ontmaagd

amazigh84
08-11-2004, 23:09

ik Ga Al Meer Dan Een Half Jaar Met Een Meisje....maar Dit Meisje Is Al Met Veel Jongens Gegaan Ze Zegt Dat Het Alleen Bij Kussen Is Gebleven...ik Hou Echt Heel Van Der Ook Wat Ze In Het Verleden Heeft Gedaan Maar Ik Wil Met Der Trouwen Als Het Aan Mij Ligt Maar Laast Waren We Bij Haar Ouders Thuis Der Was Niemand Van Het Ene Kwam Het Ander En Opeens Zat Ik Heel Kleinbeetje In Der (......) Is Ze Nou Ontmaagd Ze Zij Dat Der Water Uitkwam Ik Steeds Maar Ik Weet Nei Wat Dat Is Het Was Geen Bloed In Iederegeval Is Ze Nou Ontmaagd Wie Kan Mij Helpen Wat Ik Met Haar Moet Doen Trouwen Of Niet

samie17
08-11-2004, 23:33
ik Ga Al Meer Dan Een Half Jaar Met Een Meisje....maar Dit Meisje Is Al Met Veel Jongens Gegaan Ze Zegt Dat Het Alleen Bij Kussen Is Gebleven...ik Hou Echt Heel Van Der Ook Wat Ze In Het Verleden Heeft Gedaan Maar Ik Wil Met Der Trouwen Als Het Aan Mij Ligt Maar Laast Waren We Bij Haar Ouders Thuis Der Was Niemand Van Het Ene Kwam Het Ander En Opeens Zat Ik Heel Kleinbeetje In Der (......) Is Ze Nou Ontmaagd Ze Zij Dat Der Water Uitkwam Ik Steeds Maar Ik Weet Nei Wat Dat Is Het Was Geen Bloed In Iederegeval Is Ze Nou Ontmaagd Wie Kan Mij Helpen Wat Ik Met Haar Moet Doen Trouwen Of Niet Als je van haar houd dan kies je ervoor om met haar te gaan trouwen...!! En zoals je al zei ik zat ook aan haar nou dat verklaard dan toch meer dan genoeg en ze liet het ook toch nog ook gebeuren. Dus wie zegt dat ze het niet bij de andere doet liet, maar goed..!! Ik zal zeggen volg je hart en je gevoelens en je komt op een antwoord..!! Succes ermee:zwaai: Groetjes Samie

BentDagilia
09-11-2004, 01:03
dat water kan ook afscheiding zijn geloof ik. dat heeft denk ik niks te maken met haar maagdenvliesje. en waarom zou je opeens niet met haar willen trouwen? het gaat om je gevoelens toch. niet om het feit dat jullie ver zijn gegaan. en ze is pas ontmaagd als je er helemaal in bent gegaan en zij voelt het dan ook hoor neem ik aan. succes! BD

Grover
09-11-2004, 01:06
ik Ga Al Meer Dan Een Half Jaar Met Een Meisje....maar Dit Meisje Is Al Met Veel Jongens Gegaan Ze Zegt Dat Het Alleen Bij Kussen Is Gebleven...ik Hou Echt Heel Van Der Ook Wat Ze In Het Verleden Heeft Gedaan Maar Ik Wil Met Der Trouwen Als Het Aan Mij Ligt Maar Laast Waren We Bij Haar Ouders Thuis Der Was Niemand Van Het Ene Kwam Het Ander En Opeens Zat Ik Heel Kleinbeetje In Der (......) Is Ze Nou Ontmaagd Ze Zij Dat Der Water Uitkwam Ik Steeds Maar Ik Weet Nei Wat Dat Is Het Was Geen Bloed In Iederegeval Is Ze Nou Ontmaagd Wie Kan Mij Helpen Wat Ik Met Haar Moet Doen Trouwen Of Niet tazzzzz wat een domme vraag zeg. dus alleen omdat er misschien iemand anders in haar kutje is geweest is ze opeens niet meer geschikt. lekkere liefde :moe:

chillbabe
09-11-2004, 16:00

als je van haar houd ga ervoor **** wat is voor jullie is gebeurt doet er tog niet toe???????? en ja als je om haar geeft trouw dan met haar....

TandjesFee
09-11-2004, 18:33
ik Ga Al Meer Dan Een Half Jaar Met Een Meisje....maar Dit Meisje Is Al Met Veel Jongens Gegaan Ze Zegt Dat Het Alleen Bij Kussen Is Gebleven...ik Hou Echt Heel Van Der Ook Wat Ze In Het Verleden Heeft Gedaan Maar Ik Wil Met Der Trouwen Als Het Aan Mij Ligt Maar Laast Waren We Bij Haar Ouders Thuis Der Was Niemand Van Het Ene Kwam Het Ander En Opeens Zat Ik Heel Kleinbeetje In Der (......) Is Ze Nou Ontmaagd Ze Zij Dat Der Water Uitkwam Ik Steeds Maar Ik Weet Nei Wat Dat Is Het Was Geen Bloed In Iederegeval Is Ze Nou Ontmaagd Wie Kan Mij Helpen Wat Ik Met Haar Moet Doen Trouwen Of Niet Hoeveel meiden heb jij verslonden broeder? :rolleyes:

hicham
10-11-2004, 16:57
Het is waarlijk het geval dat veel marokkaanse jongens van verboden vruchten hebben geplukt, maar ik kan mijzelf wel verplaatsen in zijn schoenen. Als je echt van haar houd dan ga je door met haar, maar als je teveel twijfelt en je moet je er een punt achter zetten want je moet haar wel hoogte geven en hier kan zij niets mee. Wat ik persoonlijk vind is dat een maagd een maagd verdient, dus als je zelf eerder sexual intercource heb gehad moet je het maar zien te slikken, en je zegt zelf je aan haar hebt geproefd dus........

hicham
10-11-2004, 17:00
Sorry heb her en der wat steekjes laten vallen betreffende mijn taalgebruik/formulering En niet elke broeder is ontmaagd......TandjesFee voor de rest no hard feelings

NaimaLachhab
10-11-2004, 17:03
uuh, heb geen idee, marruh, toch harstikke bveel strekte dermee:) greetz naima

NaimaLachhab
07-12-2004, 19:40
uuh, heb geen idee, marruh, toch harstikke bveel strekte dermee:) greetz naima wajoow, ben ik dat????:S

Ghizlane_Fessia
07-12-2004, 20:03
Eerst ontmaagd je haar en dan ga je ga je goed nadenken..waarom niet andersom:S

NaimaLachhab
23-12-2004, 16:00
Eerst ontmaagd je haar en dan ga je ga je goed nadenken..waarom niet andersom:S WAJOOOW..VIEZERIK...:p ZOMAAR MIJN AVATAR PIKKEN... GA JE SCHAMEN:d

NaimaLachhab
24-12-2004, 14:06

:o oepsie whahahaha...ja toch people...ghizlane heeft haar goede daad voor vandaag weer gedaan...ze heeft sorry gezegd.....:0

Miss_hartje
24-12-2004, 18:21
Grover goed gezegd echt toppie. ik bedoel als je gaat nadenken over of je wel of niet met haar verder wilt,alleen omdat je niet weet of ze maagd is of niet. sorry hoor maar dat vind ik onzin! en als je echt van haar houd,ook al heeft ze het met zoveel jongens gedaan dan nog zou je voor haar moeten gaan. iedereen maakt fouten. groetjes

Kifash
24-12-2004, 20:29
NEE bullshit ik hoef echt geen meisje waar al vingers en andere dingen hebben ingezeten als een meisje dat toelaat dan zal ze het ongetwijfeld nog eens proberen ook al ben je getrouwd, vrouw draagt 99 duivels met zich mee. En het klopt wel dat eigelijk alleen een maagd een maagd verdient Maar ja het leven is eenmaal niet eerlijk. Wij ****** en jullie worden geneukt. vind ik toch van essentieel belang bij dit onderwerp En uiteindelijk word iedereen alleen gestraft voor zijn of haar slechte daden

Pagina's : [1] 2