Bekijk originele versie : Neem de volgende keer je deo mee!!!!!!!!!
andalusie
09-01-2003, 10:38
Dames en heren dit moet eve gezegd worden, ik bezoek best wel vaak marokkaanse feesten en 5 januari was het weer raak. Sommige mensen gaan zo uit hun dak, wat ook wel mag op een feest, maar denk ook aan je medemens. Dit is vooral gericht aan de dames, neem je deo mee, anders bel ik Rexona op om te vragen of ze geen samples willen uitdelen!!!! Want op sommige plekken op de dansvloer kon je de zweetgeur zwaar ruiken, niet echt prettig dus.
Maar voor de rest was het wel gezellig in de HMH.
ATLANTICA
09-01-2003, 10:39
Ja he???????? Wallah echt erg!!!!
Toufik19
09-01-2003, 10:42
ZO MOET HET:
http://www.kao.co.jp/soudan/answer/body/deo/ans_02/deo_shoot.gif
Ghatar_tangawia
09-01-2003, 10:50
Origineel gepost door Mr. Cap
Dames en heren dit moet eve gezegd worden, ik bezoek best wel vaak marokkaanse feesten en 5 januari was het weer raak. Sommige mensen gaan zo uit hun dak, wat ook wel mag op een feest, maar denk ook aan je medemens. Dit is vooral gericht aan de dames, neem je deo mee, anders bel ik Rexona op om te vragen of ze geen samples willen uitdelen!!!! Want op sommige plekken op de dansvloer kon je de zweetgeur zwaar ruiken, niet echt prettig dus.
MOET JE MAAR NIET NAAR ZULKE FEESTEN GAAN!!!
JE KIEST ER IMMERS ZELF VOOR OF NIET :D
EWA ZEIK DAN NIET JOH :p
Sweet_Chic
09-01-2003, 10:52
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft.
Jongens doen altijd een lekker fris geurtje op die echt lang blijft zitten. Maar bij de meiden vervaagt het na een uur. Jah, de rest van de optredens kunnen de jongens het dan wel schudden, met al die zweet stank om hen heen,
tangergirl19
09-01-2003, 11:13
je hebt helemaal gelijk hoor. iK GA NOOIT NAAR DAT SOORT FEESTEN MAA RIK WEET HET WANT HET IS IETS WAAR ME BROER ZICH OOK DOOD AAN KAN ERGEREN. hIJ VERTELD MEESTAL DAT HIJ DAN IN DE PRAAT RAAKT MET EEN MEISJE EN ONDER HAAR ARMEN DRUIPT HET ONDERTUSSEN EN JE RUIKT HAAR VAN AFSTAND DUS JIJ BENT NIET DE ENIGE DIE ER ZSO OVER DENKT.
DUS MEISJES LET FF OP JE OKSELS OF ZE WEL DROOG ZIJN
DieselGirly
09-01-2003, 12:49
DUS..........er waren er ook toerkie's...................
JUST A JOKE........
:zwaai:
Origineel gepost door Mr. Cap
Misschien volgende keer thuis blijven.. ben je van de stank af en de verleidingen van de duivel.
jawhara1
09-01-2003, 13:04
ik was 3 januari ook voor de eerste keer naar zo'n feestje en man wat een stank .Eerst dacht ik dat ik het was dus ik rennen naar de toiletten en ik rook dus echt of ik het was maar dat was dus niet .Ik rook nog lekker fris naar mijn deo(armani ) maar voor de zekerheid had ik toch mijn nivea deo-doekje genomen en onder mijn okslel geveegd .en extra parfum opgespoten voor als ik terug op de dansvloer kwam(op mijn haar mijn rug was nergens een plekje vergeten )Maar als ik terug op de dansvloer was dacht ik gewoon dat ik stikte van de stank en sorry de meesten die stonken waren dus echt de meiden ik had speitig genoeg niet voldoende doekjes bij om uit te delen .
Origineel gepost door Sweet_Chic
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft.
Jongens doen altijd een lekker fris geurtje op die echt lang blijft zitten. Maar bij de meiden vervaagt het na een uur. Jah, de rest van de optredens kunnen de jongens het dan wel schudden, met al die zweet stank om hen heen,
Ik denk dat dat de enige oplossing voor die dames is, om jongens op een afstand te houden...... good thinking.....
wil je niet met jongens dansen, douch dan gewoon drie dagen niet voordat je naar en feest gaat.....
Voor de heren is het verhaal natuurlijk precies andersom
True_angel
09-01-2003, 13:07
jahh zondag was het best wel erg hoor!! zo erg dat ik er duizelig van werd zo`n erge stank was het pffffffff
Juf_Nora
09-01-2003, 13:07
HAhahahahahahahahahaahhhahhahahaha ik lach me hier kapot.. hahahahahahahhahahaha
True_angel
09-01-2003, 13:14
haahhaaha of vraag of ze de ramen openlaten wat al die sigaretten geur bah bah
jawhara1
09-01-2003, 13:16
sorry geef mij dan liever de sigaretten geur dan een vieze geur van zweet alsof men nog nooit van water en zeep heeft gehoord
True_angel
09-01-2003, 13:20
hahahaha ja dat is wel zo maar ik vind dat echt niet kunnen als je wilt roken ga je maar ergens anders staan niet in een zaal met 4000 mensne kom op!! en aan die zweet geur pfffff neem deo mee, eigenlijk moeten ze die ook aan de bali gaan verkopen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.