Bekijk originele versie : hoe kom je door moeilijke tijden door???
stoeipoes
09-01-2003, 10:18
Ik zit de laatste tijd steeds vaker in een dippie, maar ik weet niet wat mijn wonden kan helen. Ik heb een schat van een man en hij helpt me zoveel mogelijk, maar toch blijf ik met rot voelen en zeer negatief over bepaalde levensopvattingen. Hoe kan ik het beste omgaan met mijn verdriet??
Serieuze reacties graag!!!!
Military_Minded
09-01-2003, 10:21
Je hebt korte termijn oplossingen en lange termijn oplossingen
wat voor oplossing wil je????
Door je tot Allah te richten, kom je overal doorheen!
Liefs safia
stoeipoes
09-01-2003, 10:24
voor korte termijn, want dit speelt al zo lang een rol......
Kadir...ik draai ook steeds muziek, maar ik word er alleen maar sippiger van. Als ik zo'n zielig liedje hoor dan huil ik alle zeeen bij mekaar.....
abdoeragof20
09-01-2003, 10:24
Misschien is het gewoon een fase waar je even op je tanden moet bijten en geduldig zijn ??
Good luck anyway
stoeipoes
09-01-2003, 10:25
Ik richt me ook op Allah!!! Heel erg zelfs.
stoeipoes
09-01-2003, 10:29
Thnxzzz allemaal.....wallah....ik doe heel stoer en zo en probeer me groot te houden, maar eigelijk ga ik helemaal kapot daarbinnen. Ik weet me geen raad en voel me zo leeg!!!
Bedankt voro jullie steun allemaal. Ik hoop dat niemand dit ooit zal overkomen
abdoeragof20
09-01-2003, 10:30
Heb je problemen met je vriend. Erger je u aan zijn manieren ? Of het heeft het helemaal niet met uw vriend te maken ?
stoeipoes
09-01-2003, 10:31
geen problemen met hem, dat niet, maar thuiscrisis o.a.!!!
Mijn vriend helpt me zo goed mogelijk.....
Dan hoef je alleen nog maar geduld te hebben meid!
stoeipoes
09-01-2003, 10:45
Maar het is zo moeilijk. Wallah ik ga er echt aan kapot. Ik probeer me echt groot te houden en heb veel offers gedaan, maar t gaat alsmaar slechter en slechter........
Ghatar_tangawia
09-01-2003, 10:46
GEDDULD HEBBEN IS IMMERS EEN SCHONE ZAAK!
EN VRIENDEN EN FAMILIE GEVEN JE WEL DE STEUN DIE JE NODIG HEBT ;)
Sayyid_AZ
09-01-2003, 10:47
Origineel gepost door stoeipoes
Ik zit de laatste tijd steeds vaker in een dippie, maar ik weet niet wat mijn wonden kan helen. Ik heb een schat van een man en hij helpt me zoveel mogelijk, maar toch blijf ik met rot voelen en zeer negatief over bepaalde levensopvattingen. Hoe kan ik het beste omgaan met mijn verdriet??
Assalaamu aleikoum wa rahmatullah zuster..
De toenadering richting Rabbi(Swt) is de beste oplossing..door inshaAllah veel du'ah te doen, extra gebeden te verrichten en voor het slapen gaan en/of na het fadjr-gebed de Qur'an te lezen..
Door het lezen van de Qur'an zul je inshaAllah veel vragen beantwoord krijgen en zul je inshaAllah gerustgesteld worden..(iA ook als beloning voor jou toenadering richting Allah(swt))
En vergeet niet dat Rabbi(swt) met de godvrezenden is..als jij je goed inzet op Zijn pad, dan zal Rabbi(Swt) jou inshaAllah beschermen en zul jij nooit bedroefd zijn inshaAllah.(het enige wat jou dan nog treft zijn beproevingen iA)
Je moet het zeker proberen, want ik beloof dat dit je inshaAllah zal baten als jij je intentie duidelijk maakt voordat je overgaat op het doen van deze dingen (dat je het doet om bevrijd te worden,zodat jij goed kan doorgaan met het aanbidden van Allah(Swt))
Als je nog zit met een aantal dingen,dan kun je die delen, indien jij daar de behoefte aan hebt..misschien dat wij je kunnen bijstaan als instrumenten van Rabbi(Swt)..inshaAllah
Ma'a salaam
Origineel gepost door stoeipoes
Zoek naar die bron van negativiteit en schakel het uit.
;)
stoeipoes
09-01-2003, 10:49
Ik bid zoveel mogelijk, maar kan helaas geen arabisch lezen en dus geen koran. Ik heb wel een boek gekregen van mn vriend over de islam en daar lees ik veel in. Ik ben dichterbij Allah gekomen dat zeker, maar ik blijf me zo ontzettend slecht voelen.
En vrienden en familie?? Dat is het nou juist. Dat zijn de personen van wie ik het moet ontvangen, maar die me de grond inboren dan me liefhebben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.