Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rechtvaardig?

Soumica
08-11-2004, 22:15

Salaamoe Alaikoem Beste broeders en zusters.. Gegroet voor de ongelovige onderons ( is dat ook weer een punt dat besproken moet worden waarom ik jullie niet de islam.groet geef?) Wat er nu allemaal gebeurt is gewoon te erg voor woorden en Allah mag weten wat er nog meer gaat gebeuren La Hawla wala Qoewata ila bilah... Ze hebben het altijd over Rechtvaardigheid dat op nummer 1 staat. Hoe komt nou dat er onrecht wordt aangedaan tegen ons! Waarom zijn wij de zondebok van een daad van een individu? Waarom worden wij daarop aangesproken? Waarom moet de koning uit marokko komen om ons aan te spreken op ons gedrag? WAT DOEN WIJ IN GODSNAAM!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom werd heel het nederlandse volk niet aangesproken toen Volkert van de G pim fortyn had gedood? Waarom was er geeen sprake van : Terrorisme? Heel veel nederlanders maken er gebruik van dat ze nu eindelijk er op los kunnen Discrimineren!!!!! Werkelijk ZWAK want als ze nou is hun verstand gebruiken dan weten ze dat WIJ er niets mee te maken hebben!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben boos op heel de media. ik ben boos op veel mensen die nu opeens hun ware aard laten zien.. dat is wel okey als je eerlijk ben (ware aard) maar asjeblieft zeg Gebruik je verstand en weet dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren.. Waarom schuilt iedereen zich achter term: Vrijheid van meningsuiting? Ga is goed opzoeken wat dat nou werkelijk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Werkelijk niet alleen ik als moslima vind dat TvG de grens van meningsuiting overtradt maar zelfs NEDERLANDSE MENSEN!!!!! maar nee natuurlijk niet als een nederlander dat vind is dat neutraal en als wij dat vinden? Echt Jammer jammer jammer en nog is jammer!!! Wat hij deed was meer dan meninguiten.. tuurlijk had hij de vrijheid maar HALLO!!!!!! zo ver gaan dat hij ons beledigde? Ons Schepper als Varken uitmaakte en Onze Voorbeeld De profeet Vzmh voor een Kinderverkrachter uitmaakte en dat nog veel meer......... Starfirlulah Ya Rab ... Dat zijn HAATDRAGENDE UITINGEN TEGENOVER ONS!!!!! Hij beledigde ons ID... onze Trots !!!! Dus TvG mocht wel zijn mening uiten over de islam .. maar onze broeder Imam al Moumni werd meteen aangeklaagd en werd bijna het land uitgezet?????? Hoe bedoel je Onrechtvaardigheid ???? Ik ben die mensen meer dan zat en weet je ik ga me niet bewijzen tegen over de nederlanders dat ik geen terrorist ben !!! Nee ik ga helemaal niets doen want elkaar leren kennen moet van twee kanten komen en niet dat alleen WIJ naar ze moeten afstappen.. Jij ben jij en ik ben ik laten we elkaar nou is gewoon RESPECTEREN... Dat ze zo negatief over de islam praten en mij zo scheef aankijken en mij erop aanspreken wat er is gebeurt maakt mij alleen maar Standvastiger .. Ik zou wel de laatste zijn die afstand van haar geloof doet . Islam is mijn leven Islam is mijn leiding Islam is mijn uitweg Islam is mijn Alles "Ik hou van mijn Schepper en Hij van mij " en Al hamdulilah ( Alle lof zij Allah) dat ik niet alleen voor mezelf kan praten maar voor al mijn broeders en zusters in dit mooie geloof dat nu van alle kanten wordt aangvallen zie dit als een Ibtilah( beproeving ) van Allah Ta ala .. voor al mijn broeders en zusters in Nederland .. Wees trots op je geloof en laat je niet klein maken door een stel dat ons ziet als Terroristen..!!!! Allah is met de Sabierien (Geduldige ) Hasboena Allah wa ni3mal wakiel 3ala Allah Tawakalna Ik hou van jullie omwille van Allah omdat Hij van jullie houdt Wa Salaam oe alaikoem

marocainroosje
08-11-2004, 22:21
Salaam, Eindelijk een Moslim die een keer de goede feite op een rijtje zet. Je meer dan gelijkt meid....echt. De Islam en Terroristen wordt nog weleens verward.... en wie zijn de dupe??? Wij de Islamitische Marokkaanen. Bousa :o

Soumica
08-11-2004, 22:38
Waarom is deze Topic niet VETGEDRUKT?

marocainroosje
08-11-2004, 22:44
Omdat er anders teveel mensen op af komen!! Dan gaat de server plat!!

Soumica
11-11-2004, 13:17

Oh ik heb m dus gevonden.. Blijkbaar sprak ik alleen jou aan... Raar hoor en dat terwijl het feitelijk is... Soebana Allah

Zakaria44
11-11-2004, 14:07
je hebt volkomen gelijk ik word ook altijd erop aangesproken van waarom doen jullie dit en dan moet ik ervoor antwoorden terwijl ik er niks mee te maken heb en het ook veroordeel. Toen dacht ik van als jullie zo over denken dan ben ik maar radical dat is toch wat jullie willen horen. de nederlanders en de media(niet allemaal) kijken niet hoe je 5 keer per dag bid, niet rookt, niet beledigen, niet drinken en je buren respecteert. maar ze kijken liever hoe je zonden begaat(drinken,roken,schelden,overspel) dan ben je in hun ogen een held zoals TVG.

Soumica
10-12-2004, 13:30
...test...