Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hirsi Ali moet naar een psychiater

Pagina's : [1] 2 3

Sabrina_101
08-11-2004, 21:53

Hirsi Ali heeft een probleem met zich zelf. Ze moet nodig hulp zoeken bij een deskundige. Wat ze heeft mee gemaakt in haar land van afkomst is erg en daardoor maakt ze de Islam zwart. De besnijdenis voor een vrouw is niet toegestaan in de Islaam, maar in sommige culturen gebeurt het wel. Haar frustatie moet ze maar bij een deskundige kwijt To be or not to be

Screech_Bep
08-11-2004, 21:57
Gewoon een KANKAH Ho-tje zoals we in Den Haag zeggen. Ze is getraumatiseerd, ze kan geen seks meer hebben....dus de tijd maar opvullen met afkraken van de oorzaak :D Ze heeft/kan toch niks meer doen hehehe

Sabrina_101
09-11-2004, 08:43
Gewoon een KANKAH Ho-tje zoals we in Den Haag zeggen. Ze is getraumatiseerd, ze kan geen seks meer hebben....dus de tijd maar opvullen met afkraken van de oorzaak :D Ze heeft/kan toch niks meer doen hehehe hahahahah :D , Kijk en de 2e kamer die gebruikt haar op al die dingen te zeggen, zodat er onrust onstaat bij de moslims en ja en zo gaan ze weer zeggen, daar heb je ze weer. :eek:

Tim76
09-11-2004, 08:45
Ach ja, zielige bakvisjes ........

LaMorena
09-11-2004, 08:50

Ja, zo kweekt ze haat tegen Moslims, ik zeg het nogmaals. De Moslims van nu zijn de Joden van toen, helemaal als het aan nazi Geert Wilders ligt.

Tim76
09-11-2004, 08:51
Ja, zo kweekt ze haat tegen Moslims, ik zeg het nogmaals. De Moslims van nu zijn de Joden van toen, helemaal als het aan nazi Geert Wilders ligt. Morena lees je geschiedenis boeken eens na.

Sabrina_101
09-11-2004, 08:54
Ja, zo kweekt ze haat tegen Moslims, ik zeg het nogmaals. De Moslims van nu zijn de Joden van toen, helemaal als het aan nazi Geert Wilders ligt. Ja precies, En ik vind dat het moet op houden, we moeten gewoon in multi culturele samenleving kunnen leven, zonder dat iemand anderen zwart te maken of te kwetsen. Ik ben voor een mening van vrijheids uiting, maar het moet niet de kant van discriminatie gaan. Het moet redelijk blijven en beschaafd. Anders gaan er groeperingen ontstaan of zelfs ben al bang dat het er is. :(

LaMorena
09-11-2004, 08:55
Morena lees je geschiedenis boeken eens na. Misschien moet jij je oogkleppen afdoen mafkees

Tim76
09-11-2004, 09:02
Morena heeft de Nederlandse overheid de nederlandse samenleving opgezet tegen moslims in het algemeen? Heeft de Nederlandse overheid "de moslims" gedemoniseerd? Geeft de Nederlandse overheid toestemming tot plundering van islamitische winkeld, moskeeën en scholen?? Zo niet, trek dan geen vergelijking op die manier.

LaMorena
09-11-2004, 09:09
Ik noem een Ayaan, ik noem een Geert, ik noem een Pim, ik bedoel, die zetten niet aan tot haat? Ze weten geen reet van de Islam en omdat sommige dingen die ze er wél van weten, hun niet aanstaat, omdat het niet in hun straatje past, pakken ze gelijk de hele Islam aan. Ze weten poep. En als die Ayaan echt iets wilde doen aan die mishandelde vrouwen, dan had ze het anders aangepakt. Want je vangt vliegen eerder met stroop dan met azijn. Ze had juist dingen uit de Koran moeten halen waaruit blijkt dat een man goed met zijn vrouw moet omgaan. Maarja, dat snapte ze niet. Ze wist waar ze aan begon, doelbewust is ze bezig de Islam zwart te maken. En dat jullie dat niet zien, zegt meer over de manier waarop jullie gehersenspoeld zijn door mensen als haar, Geert en Pim.

Hoogervorst
09-11-2004, 09:25
Ik noem een Ayaan, ik noem een Geert, ik noem een Pim, ik bedoel, die zetten niet aan tot haat? Ze weten geen reet van de Islam en omdat sommige dingen die ze er wél van weten, hun niet aanstaat, omdat het niet in hun straatje past, pakken ze gelijk de hele Islam aan. Ze weten poep. En als die Ayaan echt iets wilde doen aan die mishandelde vrouwen, dan had ze het anders aangepakt. Want je vangt vliegen eerder met stroop dan met azijn. Ze had juist dingen uit de Koran moeten halen waaruit blijkt dat een man goed met zijn vrouw moet omgaan. Maarja, dat snapte ze niet. Ze wist waar ze aan begon, doelbewust is ze bezig de Islam zwart te maken. En dat jullie dat niet zien, zegt meer over de manier waarop jullie gehersenspoeld zijn door mensen als haar, Geert en Pim. Kijk uit wat je zegt. Veel van die 'Islamhaters' kennen de Koran wel. Niet in het Arabisch (soms wel hoor), maar toch. En ja, als je als ongelovige je gelijk mee wilt halen, kan dat makkelijk. Je leest immmers wat je wil lezen.

Deniro
09-11-2004, 09:29
Zoals ik al eens zei. Die Hirshi Ali heeft GEEN ENE BAL bijgedragen aan een een beter/leefbaarder Nederland. Ze streed zogenaamd voor de rechten van moslimas en het zijn JUIST moslimas die haar de haren uit de kop kunnen trekken, wegens haar denigrerende uitspraken. Ze doet net of moslimas onderdrukd zijn en als honden worden behandeld. Moet ze maar eens de straat opgaan. Moslimas hebben juist meer pit dan gewone meisjes en doen wat ze willen. Nee, geen fluit waard, dat mens. Ze heeft alleen maar problemen gemaakt.

Heiba
09-11-2004, 09:34
Zoals ik al eens zei. Die Hirshi Ali heeft GEEN ENE BAL bijgedragen aan een een beter/leefbaarder Nederland. Ze streed zogenaamd voor de rechten van moslimas en het zijn JUIST moslimas die haar de haren uit de kop kunnen trekken, wegens haar denigrerende uitspraken. Ze doet net of moslimas onderdrukd zijn en als honden worden behandeld. Moet ze maar eens de straat opgaan. Moslimas hebben juist meer pit dan gewone meisjes en doen wat ze willen. Nee, geen fluit waard, dat mens. Ze heeft alleen maar problemen gemaakt. Inderdaad. Ze dacht Moslima's achter haar te kunnen scharen, en dit alles met haar rug naar ons toe. Wat bereik je daar mee? Het probleem is dat Hirsi Ali geen onderscheid kan zien tussen de Arabische vrouwtjes op locatie, en de frisse nuchtere polderMoslima's. Weldenkende mondige vrouwen die zich niet laten ondersneeuwen en uit vrije wil een hoofddoek dragen.

Deniro
09-11-2004, 09:37
Inderdaad. Ze dacht Moslima's achter haar te kunnen scharen, en dit alles met haar rug naar ons toe. Wat bereik je daar mee? Het probleem is dat Hirsi Ali geen onderscheid kan zien tussen de Arabische vrouwtjes op locatie, en de frisse nuchtere polderMoslima's. Weldenkende mondige vrouwen die zich niet laten ondersneeuwen en uit vrije wil een hoofddoek dragen. Precies, ze kan beter haar activiteten rochten op Somalische vrouwen of zo (al worden de ook steeds mondiger). Nederlandse moslimas zijn echt pittig hoor en lang niet zo zielig en onderdrukd as ze (Nederlanders ) denken. Ik voel me zelfs soms geintimideerd door moslimas. Dus, ga maar na. :maf:

Fallujah
09-11-2004, 11:23

hirschi ali moest haar 1ste behoefte regelen: namelijk BROOD, vandaar, maar zij heb het slim, gespeeld....zij heeft nu zoiezo 1 dood op haar geweten, de zielige windhon ze lijkt veel op een windhond ....die zie je weleens op die wedstrijden

Pagina's : [1] 2 3