Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afgevallen in de Ramadan? Of juist aangekomen?

Pagina's : [1] 2 3 4

MerCi
08-11-2004, 20:58

Beste dames! Het einde van de Ramadan komt nabij. Een periode van overdag vasten en 's avonds eten.. Nu, achteraf.. Ben je afgevallen? Of juist aangekomen? Of is het gewicht hetzelfde gebleven als voorheen.. Stem/vertel!

lainae
08-11-2004, 21:13
Ik ben aangekomen man.. :kwaad: Maar na suikerfeest dan vallen de kilo'tjes er zo weer af..Dus nog ff wachten..;):p

Mysteriousgirl
08-11-2004, 22:04
salaam, De eerste drie weken ging het goed. Ik at niet te veel, ik kreeg vorige week zelfs te horen dat ik was afgevallen. Ik was dus heel erg blij. Donderdagavond en vrijdagavond kreeg ik opeens onwijse vreetbuien.. chocolade, gebak, friet, snoep, chips........... :nerd: En zaterdag........... was ik opeens ongesteld, dat verklaarde mijn vreetgedrag! Ben nu nog aan het vreten, voel me net een vetzakje. Eens in de maand, vreet ik alles wat los en vast zit, dus ik blijf hetzelfde... helaas..... :( Beslemma ;)

MerCi
08-11-2004, 22:06
Tnx Ladies :) ! Tkomt trouwens wel vaker voor dat men in de Ramadan aankomt dan afvalt.. En dan te bedenken dat je de hele dag niet eet ..

zina_maghrebia
08-11-2004, 22:59

Ik ben 2 kilo afgevallen :hihi:

Echie
08-11-2004, 23:12
aangekomen voor het leven:D maar dat maakt niet uit!

MerCi
09-11-2004, 00:27
Gewoon af werken na de Ramadan ? :D Voor mensen die afvallen: komen jullie dit snel bij na de Ramadan of blijft t zo?

Casaouia_Style
09-11-2004, 13:32
ik was in begin veel afgevallen,maar nu ik sávonds laat pas eet ben ik bijgekomen :( maar me3liesh inshallah na el3eed weer beginnen met trainen/dieet ;)

lela_Hanan
09-11-2004, 18:43
Beste dames! Het einde van de Ramadan komt nabij. Een periode van overdag vasten en 's avonds eten.. Nu, achteraf.. Ben je afgevallen? Of juist aangekomen? Of is het gewicht hetzelfde gebleven als voorheen.. Stem/vertel! Subhana'allah dat je die vraag opeens stelt...heb me gisteren nog laten wegen, uhm 5 KILO afgevallen, waar ik om ben geschrokken! Ik weeg nu 50 kilo :)

meghrabia02
09-11-2004, 18:56
K denk afgevallen:(

alhoceima_ladyy
09-11-2004, 20:22
Volgens mij ben ik wel een beetje aangekomen maar niet zo heel veel maar na de ramadan heb ik weer me vaste eetpatroon en ben ik weer de oude:D

BabygirlB
09-11-2004, 23:34
een keer kom ik bij..... een keer val ik af...... egt weird....

MerCi
10-11-2004, 00:45
Subhana'allah dat je die vraag opeens stelt...heb me gisteren nog laten wegen, uhm 5 KILO afgevallen, waar ik om ben geschrokken! Ik weeg nu 50 kilo :) Das netjes :) .. Je weet toch wel dat je in de Ramadan na zonsondergang wel mag eten ? :p Als het een goed gewicht bij je lengte is, moet je r blij om zijn en het zo proberen te houden :goedzo: ! Gewoon niet zoveel snoepen bij el3ied :D !

MerCi
10-11-2004, 00:48
een keer kom ik bij..... een keer val ik af...... egt weird.... Bedoel je door de jaren heen per Ramadan od in deze Ramadan zelf? Degene die n beetje zijn aangekomen: T is inderdaad zo dat je juist aankomt, omdat je alleen in de avond (zwaar) eet. Als het goed is gaat alles er weer vanaf zodra je je normale eetpatroon heb.

Le-Sud
10-11-2004, 15:22

aangekomen op de verkeerde plek(buik) k kom alleen daar aan>`:@:@:@:@:@:kwaad: k wou aankome maar nie dara nu zit k met zo een buik opgescheept help me:(

Pagina's : [1] 2 3 4