Bekijk originele versie : Submission persifleren! Wat vind jij?
Een goede persiflage maken op submission.
Een Marokkaanse man met een van voren te zien een pak aan, en aan de achterkant blijkt hij naakt te zijn. Op zijn lichaam staat artikel 1 van de grondwet geschreven.
Hij ageert tegen de misstanden in de maatschappij, en roept de autochtone en de allochtone gemeenschap weer respect voor elkaar op te brengen. Hij stelt gescheld en gebeledig aan de kaak. Hij vraagt om acceptatie en hij verteld een worst-case-scenario. Hij zal ook kritisch zijn naar de Marokkaanse gemeenschap en ze verzoeken hand in eigen boezem te steken.
Submission-like. Een protest tegen, en opbouwende kritiek voor alle mensen die verward zijn en niet meer begrijpen hoe belangrijk respect en tolerantie is.
Wat vinden jullie van dit idee?.
Cicatrice
08-11-2004, 18:53
dat is niet humoristische en dus ook geen persiflage.... :rolleyes:
maar als er wat meer tonnen humor bij gegooit wordt waar je echt om kan lachen zou het zeker een goed idee zijn (want met humor kan je immers bijna alles zeggen)
Tja, je zou bijna zeggen dè manier om een paar mensen de mond te snoeren zonder dat ze per se zwijgen als het graf...
Graag zie ik Ama's vrijheid van meningsuiting hierover.
FAITHLESS
08-11-2004, 18:57
Een Marokkaanse man met een van voren te zien een pak aan, en aan de achterkant blijkt hij naakt te zijn. Op zijn lichaam staat artikel 1 van de grondwet geschreven.
Hij ageert tegen de misstanden in de maatschappij, en roept de autochtone en de allochtone gemeenschap weer respect voor elkaar op te brengen. Hij stelt gescheld en gebeledig aan de kaak. Hij vraagt om acceptatie en hij verteld een worst-case-scenario. Hij zal ook kritisch zijn naar de Marokkaanse gemeenschap en ze verzoeken hand in eigen boezem te steken.
Submission-like. Een protest tegen, en opbouwende kritiek voor alle mensen die verward zijn en niet meer begrijpen hoe belangrijk respect en tolerantie is.
Wat vinden jullie van dit idee?
Is het niet beter om Nelson Mandela even in te huren voor een goede speech , hij zal denk ik meer indruk op beide partijen maken .
Jou idee is leuk voor in een theater.....ik denk niet dat het door veel mensen zal worden gewaardeerd .
( 11 )
dat is niet humoristische en dus ook geen persiflage.... :rolleyes:
maar als er wat meer tonnen humor bij gegooit wordt waar je echt om kan lachen zou het zeker een goed idee zijn (want met humor kan je immers bijna alles zeggen)
Fadhouqou falannaziedakoum illa 3adhaba.
Wat vinden jullie van dit idee?
Goed idee,
alleen wat meer in de geest van Theo en Ayaantje :D
Een koorknaapje met ontbloot bovenlichaampje en enkele bijbelteksten op zijn borst,..
met op de achtergrond een groepsposter van bepaalde priesters.
Get the picture :D
Goed idee,
alleen wat meer in de geest van Theo en Ayaantje :D
Een koorknaapje met ontbloot bovenlichaampje en enkele bijbelteksten op zijn borst,..
met op de achtergrond een groepsposter van bepaalde priesters.
Get the picture :D
Ben je nou niet racistisch bezig?!
gEwE
minous21
08-11-2004, 19:22
Ik word steeds misselijker........
ziet_zietoena
08-11-2004, 19:23
Hier, dit is het intro:
http://members.chello.nl/nastol/Mes1.jpg
Homerus.
Dit is het slot:http://www.dw-fw-beginners.com/funfrwrks/wk040703/hell.png
Ben je nou niet racistisch bezig?!
gEwE
Ik racist ??
welnee :D
Het is allemaal nog in de geest van Theo, zal ik maar zeggen :D
Ik word steeds misselijker........
Nergens voor nodig :D
(PS: gefeliciteerd ;) )
Ik racist ??
welnee :D
Het is allemaal nog in de geest van Theo, zal ik maar zeggen :D
Wil je s.t.p. je ondertekingen wijzigen c.q. verwijderen?
gEwE
Wil je s.t.p. je ondertekingen wijzigen c.q. verwijderen?
gEwE
Sorry, no can do :D
ben je van de censuurgestapo of zo ?
Sorry, no can do :D
ben je van de censuurgestapo of zo ?
Ik ben van de censuurgestapo noch van zo.
Godsdienst-lasterlijke zaken?!
minous21
08-11-2004, 19:33
Nergens voor nodig :D
(PS: gefeliciteerd ;) )
(tanks, lieverd )
Ik probeer niet misselijk te worden.....maar die foto....... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.