Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ayatu Al-Qursi

Iszy
09-01-2003, 02:27

Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7iehdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem. __________________________________________________ Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen. Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achter hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En zijn Zetel strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Almachtige. Al Baqarah:255

Safia21
09-01-2003, 08:32
Heel erg bedankt hiervoor, nu kan ik em uit mijn hoofd leren, kan helaas geen Arabisch lezen Liefs Safia

ZiLaaL
09-01-2003, 10:45
Salaam :) Je kon deze ayaat toch gebruiken bij bepaalde omstandigheden... welke ookalweer? :zwaai:

Safia21
09-01-2003, 10:52
voor het slapen gaan... dat je niet slecht gaat dromen, maar ook bij mensen bij wie ze Shur hebben gedaan dacht ik Liefs safia

charifa_cherrie
09-01-2003, 11:57

shur??!! geloven jullie daarin. volgens mij lees je de soura wanneer je ziek bent, moe, kwaad, bang enz.......... of gewoon wanneer je er zin in hebt. xxxxxxxxxxxx

Safia21
09-01-2003, 12:01
ik zeg niet dat ik erin geloof, ik zeg alleen dat mensen het aanraden bij Shur Liefs safia

noortje1
09-01-2003, 12:07
shur bestaat wel degelijk, trust me, :)

Moslima4life
09-01-2003, 12:14
Origineel gepost door Safia21 voor het slapen gaan... dat je niet slecht gaat dromen, maar ook bij mensen bij wie ze Shur hebben gedaan dacht ik Liefs safia zodat je bent beschermd voor de duivel! als je gaat slapen!