Bekijk originele versie : Wie Kent Negeffa Layla Uit Den Haag
hallo allemaal,
ik wilde weten of er meiden zijn die ervaring hebben met NEGEFFA layla uit Den haag?
Graag wil ik jullie mening over haar werk en of ze mooie jurken,stoelen en make-up heeft. en of jullie weten hoeveel ze per jurk vraagt.
Bedankt,
hoop dat jullie me kunnen helpen
Dounya18
08-11-2004, 18:55
Ze heeft wel mooi make up en de jurken mogen er ook wel wezen..
Als het goed is vraagt ze rond de 125 a 135 euro per jurk, athans dat was dit jaar wel toen mn zus in januarie trouwde.
Beslama :)
lilazina
08-11-2004, 19:24
ze heeft tog een zusje naima, deze meiden hebben allebei mijn zus opgemaakt op haar trouwfeest het was egt mooi hoor...die stoelen en die jurken en die make up het was egt perfect dus ze is een aanrader :zwaai:
ik weet niet of we het over dezelfde Laila hebben, maar ik was niet tevreden over haar.
ze kwam haar afspraken niet na..
nou meid ik kan je zeggen zei is echt een goeie neggafa heel mooie kleding stoelen en heel licht opmaak dat vind ik ook heel erg goed van haar zeker een aanrader
bedankt voor al jullie reacties, ik ga zeker bij haar langs
hebben jullie ook haar nummer?
ik wil graag afspraak met haar maken
nadorrie
22-11-2004, 16:34
ik wil haar ook graag bellen heb je misschien een nr gekregen de rest
heb nog geen nr gekregen als ik het heb laat ik je het weten
groetjes
liefduifje
22-11-2004, 17:20
ik neem haar incha allah op mijn bruiloft.
haar nr is: 06-20326436
layla_ziana
15-01-2005, 13:30
salam,
Wil je er heel mooi uitzien tijdens je bruiloft,verloving of gewoon voor een feest?? Dan ben je bij het goede topic. Ik maak namelijk hele mooie kapsels naar keuze en zorg voor mooi bijpassende kleren en make-up. Bij mij of ook aan huis voor een zachte prijs. Zelf ben ik bekend in denhaag.
De prijzen zijn in overleg.
info@laylaziyana.nl
tlf: 0620326436
Rair&lovely
15-01-2005, 15:15
Ze is heel goed...ene heel lief en eerlijk......Ik heb niets negatiefs over haar te zeggen.....een top vrouw....
yejdisnarrif
16-01-2005, 13:11
wallah zijmis kanker goed haar jurken make-up alles
echt woooooouuuuwwww wgewoon echt waar
koes koes :nijn:
DJ_Lubna
16-01-2005, 13:17
Laila is een goeie negaffa en onderweg naar de TOP!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.