Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : speurders.nl haalt banner weg bij marokko.nl

Mustapha.AA
07-11-2004, 17:51

Speurders.nl haalt advertenties weg bij Marokkaans forum Uitgegeven: 7 november 2004 09:35 Laatst gewijzigd: 7 november 2004 09:36 AMSTERDAM - De koopjessite Speurders.nl heeft besloten al haar advertenties van Marokko.nl weg te halen. Speurders.nl heeft dit besloten naar aanleiding van de discussies die over de dood van Theo van Gogh werden gevoerd op marokko.nl, een internetforum. "Op de site vinden dubieuze discussies plaats waar slecht tegen wordt opgetreden", aldus Maarten Roelofs van Speurders.nl. Dat meldt Webwereld. Er zou al eerder bij het internetforum zijn geklaagd over uitlatingen op het forum. Marokko.nl had vervolgens toegezegd scherper te gaan controleren. Daar is volgens Roelofs weinig van terecht gekomen: "Er staan uitlatingen op waar wij niet mee geassocieerd willen worden. Het is nergens voor nodig om speurders.nl naast doodsbedreigingen te hebben staan. http://www.nu.nl/news.jsp?n=437583&c=50

MaRouaN
07-11-2004, 17:52
Nou ze staan er nog steeds dus waar wachten ze nog op??? :rolleyes:

Mustapha.AA
07-11-2004, 18:14
weer een media leugen dus...

matahari
07-11-2004, 18:28
Het is gewoon Telegraaf haalt banner op Marokko.nl weg. Speurders.nl is nog steeds de online vraag- en aanbodsite van de Telegraaf.

elmagrebia85
07-11-2004, 21:07

Als Een Marokkaan Een Opmerking Maakt Is Het Gelijk Racistisch Of Iets Dergelijks Als Een Nederlander Een Opmerking Maakt Dan Is Het Vrijheid Van Menings Uiting. Ik Begrijp Die Nederlanders Niet.

nadiak
07-11-2004, 21:21
Ik had em nooit gezien, maar ik merk nu dat er een leeg plekje is waar eigenlijk een banner hoort te staan :o

lMlaestro
08-11-2004, 18:10
Tzz f.uck die speurders.nl dan, iedereen heeft toch liever marktplaats. En magrebia85 je hebt echt gelijk!!