Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zitten hier mensen die ook rechten studeren?

Pagina's : [1] 2

Disagreement
08-01-2003, 23:34

Salaam Mede - studenten, willen jullie mij mailen en vertellen wat jullie van deze richting denken? :)

gooja
08-01-2003, 23:39
salam alaikom, ik ben eerstejaars rechten studente en het bevalt me tot nu toe prima.......heb net eerste trimester achter de rug en tentamens zijn alhamdoelilah goed gegaan.............je moet het maar interresant vinden en ik vind het niet saai (al menen vele van wel) studeer jij dan ook rechten? Zo ja, wat vind je ervan? In belgie is het denk ik een stuk anders........... wa alaikom salam

Tnawie
09-01-2003, 07:47
bijna alle marocs die ik ken studeren rechten

Disagreement
09-01-2003, 07:53
Salaam Dat is fijn! Ik zit net in de examens ... Geloof wel dat rechten nog anders wordt gegeven dan in Nederland. Zit jij ook op kamers? ( tnawie:'het is toch een goede zaak dat marokkanen rechten studeren of niet?)

Ghatar_tangawia
09-01-2003, 09:59

IK wil inschallah ook rechten gaan studeren :)

saidaaatje
09-01-2003, 10:05
hmmm ik doe de opleiding management economie en recht...wilde eerst rechetn gaan doen op de uni maarree hier hebben we maar 1 uni en die beviel me nie.....heb toen besloten om naar het HBO te gaan enne t bevalt me best goed...enne ik vind recht helemaal niet saai...

Toufik19
09-01-2003, 10:06
marokkanen die rechten studeren???????? dat klinkt als Hitler die een weekenduitstapje gaat maken met zijn Joodse vrienden

saidaaatje
09-01-2003, 10:09
hmmm:D tja what can i say...once a turkoe always a turkoe:D:D :zwaai:

Kimaatje
09-01-2003, 10:11
Ik ga inscha' allah volgend jaar rechten doen in Tilburg. Ps: Al_hamkaaaaa here i come ;) :D :zwaai:

saidaaatje
09-01-2003, 10:15
tralalalalalalalalalalalala:boogie::boogie:

Military_Minded
09-01-2003, 10:15
Rechten studeren is voor de simpele zielen en Saidaatje....jij hebt een VWO diploma......maar je gaat liever je tijd verdoen op het HBO....je zult zeker alleen maar tienen halen...toch???

Military_Minded
09-01-2003, 10:17
Origineel gepost door Kadir Was toch maar MBO ofzo, gelukkig geen universiteit Ik kan mezelf echt niet voorstellen op de universiteit, ben ik te lui voor:p Als je slim bent hoef je niet veel te doen....maar ik d8 dat jij op de Uni zat........shiettt...........jij een beetje praatjes machen trouwens ik ga een huis kopen in geuzenVeld....wat vind je van die buurt??

tangergirl19
09-01-2003, 11:19
WAT TOEVALLIG GA JE EEN HUIS KOPEN INGEUZENVELD WAT LEUK IN WOON OOK IN GEUZENVELD EN IK WEET PERCIES WAAR JE EEN HUIS GAAT KOPEN ER IS MAAR EEN GEDEELTE WAAR JE HUIZEN KUNT GAAN KOPEN WAT LEUK.... iK VINDT HERT EEN LEUKE WIJK WOON ER AL 19 EN HEB ER GEEN PROBLEMEN MEE WOON ZELF IN EEN EENGEZINWONING WAAR ALLEEN MAAR NEDERLANDERS WONEN DUS VEEL MAROKANEN ZIE IK NIET AL ZIJN ZE ER WEL.

Military_Minded
09-01-2003, 13:01
Ey tangerGirl misschien worden we wel buren.....maar ik ga geen huis kopen...waar moet ik het geld vandaan halen??? maar help me met een kamertje ok?? en kadir....wanneer regel je me nou een kamertje??? en school is inderdaad gaarrrrrrrrrrrrr

Mohcine
09-01-2003, 13:11

Origineel gepost door Disagreement Salaam Mede - studenten, willen jullie mij mailen en vertellen wat jullie van deze richting denken? :) Ik doe rechten in Tilburg. Je moet het leuk en interessant vinden want het is best wel veel werk om het bij te houden.

Pagina's : [1] 2