Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen

amazigh84
07-11-2004, 17:07

ik Ga Al Meer Dan Een Half Jaar Met Een Meisje....maar Dit Meisje Is Al Met Veel Jongens Gegaan Ze Zegt Dat Het Alleen Bij Kussen Is Gebleven...ik Hou Echt Heel Van Der Ook Wat Ze In Het Verleden Heeft Gedaan Maar Ik Wil Met Der Trouwen Als Het Aan Mij Ligt Maar Laast Waren We Bij Haar Ouders Thuis Der Was Niemand Van Het Ene Kwam Het Ander En Opeens Zat Ik Heel Kleinbeetje In Der (......) Is Ze Nou Ontmaagd Ze Zij Dat Der Water Uitkwam Ik Steeds Maar Ik Weet Nei Wat Dat Is Het Was Geen Bloed In Iederegeval Is Ze Nou Ontmaagd Wie Kan Mij Helpen Wat Ik Met Haar Moet Doen Trouwen Of Niet

lela_Hanan
07-11-2004, 18:03
nou ik denk niet dat ze biij de andere jongen alleen bij kussen is geblevn en je zegt zel JONGENS een meer voud nou ik vind het maar een h.o.e.r. Hoe kan jij zomaar over iemand oordelen die jij NIET kent..?:jammer: Die jongen vraagt om advies en niet om OORDELEN die nergens op slaan.. Amazigh84 ten eerste ik keur jou gedrag zeker niet goed...je had je gezonde verstand moeten gebruiken en je niet zo laten meeslepen :( Je kan het beste je fout recht zetten door met haar te trouwen..ookal is er geen bloed gekomen.!!! Het is jou verantwoordelijkheid nu je, ( in) haar bent gekomen.

amazigh84
07-11-2004, 18:15
ben maar een heel kleinbeetje niet eens me hele voorste gedeelte mischien een 1 cm dan is ze toch niet onmaagd maar wat is het water dan dat der uitkomt he jongens het is niet alleen mijn schuld

lela_Hanan
07-11-2004, 18:23
ben maar een heel kleinbeetje niet eens me hele voorste gedeelte mischien een 1 cm dan is ze toch niet onmaagd maar wat is het water dan dat der uitkomt he jongens het is niet alleen mijn schuld Begrijp me niet verkeerd...maar beide zijn jullie schuldig. Je hebt het niet in je eentje gedaan! Je kan betere het zekere voor het onzekere nemen, en met haar trouwen voordat er "geruchten" komen. Ik bedoel je gaat toch niet binnen komen als je weet dat er niemand thuis is, je weet vanzelf dat shaitaan altijd de derde persoon is. Allah ie na3loe !!!

Destiny
07-11-2004, 18:53

weet je ik denk persoonlijk helemaal niet dat je haar hebt ontmaagd want het maagdenvlies ligt veel dieper en dat water was vocht van jou sukkel!

lela_Hanan
07-11-2004, 19:36
weet je ik denk persoonlijk helemaal niet dat je haar hebt ontmaagd want het maagdenvlies ligt veel dieper en dat water was vocht van jou sukkel! Het kan waar zijn wat SALMA02 zegt...het kan je eigen "vocht" zijn. Think about it...

firdaus116
07-11-2004, 19:40
kleine kinderen :jammer:

amazigh84
07-11-2004, 20:33
stel dat ze niet is onmaagd hoe kan ik daar achterkomen

lela_Hanan
08-11-2004, 17:29
stel dat ze niet is onmaagd hoe kan ik daar achterkomen Ik zou zeggen neem een bezoekje aan de huisarts..met je vriendin..!!!