Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen en mishandeling

Pagina's : [1] 2 3 4

bie
07-11-2004, 15:56

Begrijp mij niet verkeerd; Ik wil met deze poll laten zien dat het naar alle waarschijnlijkheid meevalt met de mishandeling naar vrouwen toe. De stemming is anoniem.

yesmina19
07-11-2004, 18:26
ik heb nog nooit klappen gekregen van me pa heeft me niet eens aangeraakt en als me a.s man ooit me zal aanraken dan word ik echt paraaaa me vader raak me niet eens aan laat staan me man!!!!!!!!!!

ghiezzoe
09-11-2004, 12:25
Mijn vader heeft mijn moeder in het verleden regelmatig geestelijk en lichamelijk mishandeld, mij nooit lichamelijk maar wel geestelijk..

bie
09-11-2004, 20:29
Ghiezzoe dat is echt erg vervelend voor je (zacht uitgedrukt!). Ik wens je veel kracht toe!

ghiezzoe
10-11-2004, 19:45

Ghiezzoe dat is echt erg vervelend voor je (zacht uitgedrukt!). Ik wens je veel kracht toe! Shoekrann, het is alweer een hele tijd geleden... Alhamdoelillah heb ik er niet zoveel last meer van. Salaam

ijdel
11-11-2004, 12:54
Ik ben gelukkig nog nooit door niemand mishandeld of geslagen. Als het mij zou overkomen zou ik het niet accepteren.

tangia21
12-11-2004, 00:25
ik altijd door mijn vader maar mijn man heeft me nooit aangeraakt en hij zegt zelfs dat het echt verboden is in de islam.

bie
12-11-2004, 10:17
Denk je dat vaders het als hun plicht zien om hun kind te slaan als het de regels overtreed? En denk je dat het dan in het onderwijs verkeerd gaat omdat er dan ineens niet geslagen wordt door de leraar en dus de autoriteit niet accepteren van de leraar?

wackdack
12-11-2004, 10:19
Begrijp mij niet verkeerd; Ik wil met deze poll laten zien dat het naar alle waarschijnlijkheid meevalt met de mishandeling naar vrouwen toe. De stemming is anoniem. ik werd nooit mishandeld door meisjes... eerder misbruikt... :traan1:

Falling
13-11-2004, 01:06
ik werd nooit mishandeld door meisjes... eerder misbruikt... :traan1: aaaaaaaaaaaaaaah :( als je je hartje wilt luchten weet je me te vinden :lol: hihi en meen het sereus! :traan1:

1ladymaroc1
14-11-2004, 17:23
ik altijd door mijn vader maar mijn man heeft me nooit aangeraakt en hij zegt zelfs dat het echt verboden is in de islam. mishandeling is overal verboden lieve schat. geestelijke mishandeling is erger dan lichamlijke je gaat er kapot en niemand die het ziet.Ik ben nooit lichamlijke mishandelt maar wel geestelijk en ik zou het mijn vijand nog niet eens wensen.Maar de mannen en vrouwen die dat doen zegt meer over hun zelf dan over jouw,het zijn gewoon lafaards.Het is heel makkelijk om je handen te gebruiken dan je mond,dat heet zelfbeheersing.

Dimizzle
17-11-2004, 10:22
ik altijd door mijn vader maar mijn man heeft me nooit aangeraakt en hij zegt zelfs dat het echt verboden is in de islam. als het verboden is in de koran hoe kan het dan dat miljoenen, ik zeg MILJOENEN mannen jullie wél aftakelen, er is geen eenheid in jullie geloof, het is even versplintert als het katholicisme. Maakt voor de rest niet uit, we are the next generation and we gonna spread lovvve around the world. ik zeg je, de koran word door heeel veel mannen als machtsmiddel gebruikt. Zoals die mafkees die T. van Gogh vermoorde. Dat was gewoon een vent die niets met de islam te maken heeft. Die geestenzieke gebruikt de regels van de koran omdat dat de enige manier is waarop hij druk kan uitoefenen. Ik vind niet dat je jezelf even hoog mag stellen als mohammed de profeet, of in mijn geval jezus de christendude. p.s. mister Jezus liep over water, kan die van jullie ook kunstjes? :P groetjes!

tangia21
17-11-2004, 10:30
als het verboden is in de koran hoe kan het dan dat miljoenen, ik zeg MILJOENEN mannen jullie wél aftakelen, er is geen eenheid in jullie geloof, het is even versplintert als het katholicisme. Maakt voor de rest niet uit, we are the next generation and we gonna spread lovvve around the world. ik zeg je, de koran word door heeel veel mannen als machtsmiddel gebruikt. Zoals die mafkees die T. van Gogh vermoorde. Dat was gewoon een vent die niets met de islam te maken heeft. Die geestenzieke gebruikt de regels van de koran omdat dat de enige manier is waarop hij druk kan uitoefenen. Ik vind niet dat je jezelf even hoog mag stellen als mohammed de profeet, of in mijn geval jezus de christendude. p.s. mister Jezus liep over water, kan die van jullie ook kunstjes? :P groetjes! dat er miljoenen mannen zijn die wel ons vrouwen afrkraken,die mag je niets eens moslims noemen!!!!!En dat het door heel veel mannen als machtsmiddel gebruikt word is hun probleem.De koran beschermt juist de vrouwen of je dat nou gelooft of niet.En de grootste mafkees is die Theo van kezzt zelf.Wie is hij om ons geloof zwart te maken.Ik zou zeggen lang leven in de HEL. EN EEN BEETJE RESPECT VOOR JEZUS EN MOHAMMED (VZMH) AUB :kwaad: dat jij nergens in gelooft betekend niet gelijk dat iedereen dat doet.Jullie nederlanders hebben geen druppel respect!!!!en dan zeggen INTERGREREN!!!BEGIN BIJ JE JEZELF :rolleyes:

yasmin2
17-11-2004, 10:48
als het verboden is in de koran hoe kan het dan dat miljoenen, ik zeg MILJOENEN mannen jullie wél aftakelen, er is geen eenheid in jullie geloof, het is even versplintert als het katholicisme. Maakt voor de rest niet uit, we are the next generation and we gonna spread lovvve around the world. ik zeg je, de koran word door heeel veel mannen als machtsmiddel gebruikt. Zoals die mafkees die T. van Gogh vermoorde. Dat was gewoon een vent die niets met de islam te maken heeft. Die geestenzieke gebruikt de regels van de koran omdat dat de enige manier is waarop hij druk kan uitoefenen. Ik vind niet dat je jezelf even hoog mag stellen als mohammed de profeet, of in mijn geval jezus de christendude. p.s. mister Jezus liep over water, kan die van jullie ook kunstjes? :P groetjes! Wie zijn jullie in deze tekst Denk je dat mishandeling alleen voorkomt in de islamitische gezinnen onderzoek hebben uitgewezen dat vrouwen in het westen meer mishandeld worden dan waar dan ook ter wereld

Dimizzle
17-11-2004, 10:55

eej wat denk je nou, ik ben al 21 jaar christen (ben gedoopt, eerste communie gedaan) en als je 21 jaar lang vriendjes bent met iemand dan kan je wat losser zijn over elkaar. Een goed beeld krijg je van iemand als je een 1 op 1 gesprek hebt. En dat lieve landgenoot, zit tussen mij en god wel goed ;) God wilt niet dat ik leef zoals hij wilt. Hij hoopt alleen dat ik met objectieve overzicht de dingen op mijn eigen manier interpreteer. Hij zal me ook niet straffen als ik niet naar de kerk ga, al zou ie het wel leuk vinden om mij weeres over de vloer te hebben en jou ook hoor. en die kerk, noem ik CLUBHUIS! en daarnaast zeg ik altijd, het is voor god makkelijker om naar mij toe te komen dan ik naar zijn CLUBHUIS. En als ik dat zeg dan krijg ik het gevoel dat hij daar smakelijk om kan lachen. Hij weet wel hoe mijn leven in elkaar steekt, hij weet ook dat ik de tien geboden niet uit m'n hoofd ken, maar hij weet ook hoe mijn leven al 21 jaar leef en daaruit kan hij opmaken dat ik diezelfde 10 geboden wel naleef *onbewust* en dan is natuurlijk alleen maar mooi. Maar ga niet zeggen dat ik niet gelovig ben, want dan zeggen God en ik : yeah right gurl, whatever! Maar ik begrijp dat van Gogh met die film een harde uithaal heeft gemaakt, maar het is maar een film for god sake! niet een herziende versie van de bijbel!! En als je dat niet bevalt dan ben je een vegitarier op een hamburger-festival. Maar ga mij en alle andere ruimdenkende jongeren alsjeblieft niet kwalificeren als boeren die nog nooit een marokkaan van dichtbij hebben meegemaakt, we moeten met z'n alle toch echt de samenleving staande houden SCHAT! tenzij jij strax gaat trouwen en elke dag op de bank gaat zitten wachten op je man die wel z'n handen uit z'n mouw steekt:) peace

Pagina's : [1] 2 3 4