Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat mij opvalt aan de media...

MaRouaN
07-11-2004, 14:57

Hebben jullie het ook gemerkt wanneer de media moslimjongere ondervraagt ze blijven maar vragen stellen totdat je iets zegt wat zij willen horen. Bijv: Media: Meneer wat vindt u van de moord op Theo van Gogh: Meneer: Ja ik veroordeel de moord dit is niet goed een aanslag op de democratie. Media: Ja maar wat vindt u er nou van??? Meneer: Ja dit mag niet gebeuren in Nederland. Media: Ja maar wat vindt u er nou echt van??? Meneer: Ja Theo die provoceerde die beledigde.. Media: Ooooooh dus u keurt de moord wel goed?? :jammer:

Scythe
07-11-2004, 15:02
hbo-journalistiek noem ik dat altijd. Je ziet het overal.

hondacbr600rr
07-11-2004, 15:05
Negatief nieuws verkoopt beter dan positief. kijk maar naar de telegraaf, die gaan ook niet zeggen dat de meeste marokkanen niet vinden dat er gemoord mag worden, maar zeggen dat ze theo wel vonden provoceren.

1980
07-11-2004, 16:32
Hebben jullie het ook gemerkt wanneer de media moslimjongere ondervraagt ze blijven maar vragen stellen totdat je iets zegt wat zij willen horen. Bijv: Media: Meneer wat vindt u van de moord op Theo van Gogh: Meneer: Ja ik veroordeel de moord dit is niet goed een aanslag op de democratie. Media: Ja maar wat vindt u er nou van??? Meneer: Ja dit mag niet gebeuren in Nederland. Media: Ja maar wat vindt u er nou echt van??? Meneer: Ja Theo die provoceerde die beledigde.. Media: Ooooooh dus u keurt de moord wel goed?? :jammer: Je haalt de woorden uit mijn mond! Toevallig zei ik dat laatst nog. Voor ze de vraag hebben gesteld...zit het antwoord al in hun hoofd. En wat mij ook opvalt is dat ze juist de allochtonen intervieuwen die de taal niet goed beheersen. Dus een man van 55 zegt maar overal ja op. Ondertussen was de vraag vind u een moord kunnen in Nederland? Antwoord van die 55 jarige man is dan simpelweg JA. Ik wil meer jongeren aan het woord hebben, meer marokkanen, Turken meer culti-people!!! En geen gastarbeider die de taal amper beheerst. Hufters af en toe!

gEwE
07-11-2004, 16:36

Je haalt de woorden uit mijn mond! Toevallig zei ik dat laatst nog. Voor ze de vraag hebben gesteld...zit het antwoord al in hun hoofd. En wat mij ook opvalt is dat ze juist de allochtonen intervieuwen die de taal niet goed beheersen. Dus een man van 55 zegt maar overal ja op. Ondertussen was de vraag vind u een moord kunnen in Nederland? Antwoord van die 55 jarige man is dan simpelweg JA. Ik wil meer jongeren aan het woord hebben, meer marokkanen, Turken meer culti-people!!! En geen gastarbeider die de taal amper beheerst. Hufters af en toe! Maar het zou eigenlijk niet moeten! Het is dat velen een gastarbeider verkeerd wíllen begrijpen wat kwalijk is en niet zijn ongelukkige taalbeheersing...

muslima4life
07-11-2004, 16:43
Maar het zou eigenlijk niet moeten! Het is dat velen een gastarbeider verkeerd wíllen begrijpen wat kwalijk is en niet zijn ongelukkige taalbeheersing... inderdaad!

0_0
07-11-2004, 16:45
Ik vind dat journalisten de volgende moeten zijn in zo'n "hit list" aangezien ze het zo graag willen zien.

Mektab
07-11-2004, 17:42
In dat geval zou ik zeggen; "Wat wil/denk (is hetzelfde in dit geval) je dat ik ervan vindt?"

Borz
07-11-2004, 17:49
Hebben jullie het ook gemerkt wanneer de media moslimjongere ondervraagt ze blijven maar vragen stellen totdat je iets zegt wat zij willen horen. Bijv: Media: Meneer wat vindt u van de moord op Theo van Gogh: Meneer: Ja ik veroordeel de moord dit is niet goed een aanslag op de democratie. Media: Ja maar wat vindt u er nou van??? Meneer: Ja dit mag niet gebeuren in Nederland. Media: Ja maar wat vindt u er nou echt van??? Meneer: Ja Theo die provoceerde die beledigde.. Media: Ooooooh dus u keurt de moord wel goed?? :jammer: Die meneer kan anders nog goed nederlands. De meeste die ze vragen spreken van dat hakitaki nederlands. Meneer : ja ike vit had njoet goet

Tomatischa
07-11-2004, 18:38
Je haalt de woorden uit mijn mond! Toevallig zei ik dat laatst nog. Voor ze de vraag hebben gesteld...zit het antwoord al in hun hoofd. En wat mij ook opvalt is dat ze juist de allochtonen intervieuwen die de taal niet goed beheersen. Dus een man van 55 zegt maar overal ja op. Ondertussen was de vraag vind u een moord kunnen in Nederland? Antwoord van die 55 jarige man is dan simpelweg JA. Ik wil meer jongeren aan het woord hebben, meer marokkanen, Turken meer culti-people!!! En geen gastarbeider die de taal amper beheerst. Hufters af en toe! En zojuist haal jij de woorden uit mijn mond :) Ik ben het helemaal met je eens. Ook met MrMarouan trouwens