Bekijk originele versie : Oproep aan de Marokkanen
Atlasleeuw
07-11-2004, 13:50
Ik zou aan iedereen willen zeggen, hou je bezig met je studie, je werk en je eigen overige bezigheden. Laat je door niemand provoceren. Het is goed om te weten wat er gebeurt in Nederland, maar om dit hele forum te laten beheersen door één gebeurtenis gaat een beetje te ver.
Laat je niet in het nauw drijven door allerlei media-onzin, de meesten van ons hebben de NEDERLANDSE nationaliteit, dus we zijn NEDERLANDERS voor de wet. En zo dient men ons ook te behandelen. We zijn NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd is en we hoeven ook geen verantwoording af te leggen. We keuren elke moord af, het opzettelijk doden van andere mensen strookt niet met de leer van de Islam. Degene die de daad heeft gepleegd moet boeten voor wat hij heeft gedaan. Laat justitie hem maar een zware straf geven, dat geldt overigens voor ALLE moordenaars. Wie iemand anders doodt uit voorbedachte rade verdient op zijn minst 50 jaar cel.
Ik zou zeggen studeer hard, werk hard en bereik iets. Jullie kunnen het allemaal, discipline, al imaan en respect voor mens, dier en alles wat Allah geschapen heeft, zijn de juiste ingrediënten
evert.999
07-11-2004, 13:52
nice!
islamietje114
07-11-2004, 14:03
Ik zou aan iedereen willen zeggen, hou je bezig met je studie, je werk en je eigen overige bezigheden. Laat je door niemand provoceren. Het is goed om te weten wat er gebeurt in Nederland, maar om dit hele forum te laten beheersen door één gebeurtenis gaat een beetje te ver.
Laat je niet in het nauw drijven door allerlei media-onzin, de meesten van ons hebben de NEDERLANDSE nationaliteit, dus we zijn NEDERLANDERS voor de wet. En zo dient men ons ook te behandelen. We zijn NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd is en we hoeven ook geen verantwoording af te leggen. We keuren elke moord af, het opzettelijk doden van andere mensen strookt niet met de leer van de Islam. Degene die de daad heeft gepleegd moet boeten voor wat hij heeft gedaan. Laat justitie hem maar een zware straf geven, dat geldt overigens voor ALLE moordenaars. Wie iemand anders doodt uit voorbedachte rade verdient op zijn minst 50 jaar cel.
Ik zou zeggen studeer hard, werk hard en bereik iets. Jullie kunnen het allemaal, discipline, al imaan en respect voor mens, dier en alles wat Allah geschapen heeft, zijn de juste ingrediënten
:goedzo: als we allemaal zo te werk gaan krijgt wilders een rolberoerte :hihi:
Rebel_1963
07-11-2004, 15:05
:goedzo: als we allemaal zo te werk gaan krijgt wilders een rolberoerte :hihi:
:D
Goede topic!
hondacbr600rr
07-11-2004, 15:09
zo zie ik het graag!!!! 100% gelijk.
Atlasleeuw
07-11-2004, 15:12
Heel goed en vergeet niet om extremisten aan te geven. Dan neem je verantwoordelijkheid en laat je zien dat je een volwaardig Nederlander bent.
Ik geef niemand aan, het is een taak van de politie en veiligheidsdiensten om zulke mensen op te sporen, dit kabinet trekt niet voor niks extra geld uit voor veiligheid, terwijl men bezuinigt op andere gebieden. Ik ben een moslim en ben verantwoordelijk voor mijn EIGEN daden en niet voor andermans zaken. Extremisten zijn ver van mijn bed.
miss_tetouan425
07-11-2004, 15:13
Heel goed en vergeet niet om extremisten aan te geven. Dan neem je verantwoordelijkheid en laat je zien dat je een volwaardig Nederlander bent.
Als jij hetzelfde doet met de extreem rechtse ballen die de afgelopen dagen de moslims aan het terroriseren zijn, dan zijn we aardig op weg!
Rebel_1963
07-11-2004, 15:14
Ik ken ze niet eens, dus hoe moet ik ze aangeven?
Schuift het trouwens wat?
Rebel_1963
07-11-2004, 15:15
Als jij hetzelfde doet met de extreem rechtse ballen die de afgelopen dagen de moslims aan het terroriseren zijn, dan zijn we aardig op weg!
Inderdaad!
miss_tetouan425
07-11-2004, 15:15
Ik zou zeggen studeer hard, werk hard en bereik iets. Jullie kunnen het allemaal, discipline, al imaan en respect voor mens, dier en alles wat Allah geschapen heeft, zijn de juiste ingrediënten
Heel mooi verwoord atlasleeuw,
Zo dacht ik er over voor de moord op Theo en zo denk ik er nog steeds over...
miss_tetouan425
07-11-2004, 15:17
Inderdaad!
Yeah well...wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten toch? ;)
Ik geef niemand aan, het is een taak van de politie en veiligheidsdiensten om zulke mensen op te sporen, dit kabinet trekt niet voor niks extra geld uit voor veiligheid, terwijl men bezuinigt op andere gebieden. Ik ben een moslim en ben verantwoordelijk voor mijn EIGEN daden en niet voor andermans zaken. Extremisten zijn ver van mijn bed.
Het woord burgerplicht zegt je misschien niet zoveel. Maar wat dacht je van de ethische verantwoordelijkheid? Het is je MORELE PLICHT om die lui aan te geven, doos!!!! Hoe haal je het in je domme kop om zo'n standpunt in te nemen!
:boogie: @ Atlasleeuw
Keurig gesproken!
Atlasleeuw
07-11-2004, 15:41
Het woord burgerplicht zegt je misschien niet zoveel. Maar wat dacht je van de ethische verantwoordelijkheid? Het is je MORELE PLICHT om die lui aan te geven, doos!!!! Hoe haal je het in je domme kop om zo'n standpunt in te nemen!
Ik ken zulke mensen niet eens, dus ik kan ze ook nooit aangeven. De AIVD kent zulke mensen maar al te goed. In de jaren '80 deed men (lees: de Nederlandse veiligheidsdienst) een oogje dicht, toen de Verenigde Staten van Amerika samen met Saoedi Arabië fijn samenwerkten in hun "Jihaad" tegen de Russen. In die tijd vond men het goed dat talrijke mensen met een moslimachtergrond werden gerekruteerd door allerlei figuren uit Saoedi Arabië. Die figuren mochten hier gewoon op de markt rondlopen, alle moskeeën afgaan of een eigen stichting oprichten. De AIVD zal het ontkennen, maar ze weten wel beter. Men werd gebrainwashed, men mocht gratis naar Mekka en kreeg elke maand 1000 dollar handje contantje plus eten en onderdak als men mee wilde doen aan de "Jihaad" in Afghanistan. Saoedi Arabië zorgde voor de spijkerharde Dollars, de Verenigde Staten zorgden voor wapens en training; speciale agenten van de CIA kwamen naar Afghanistan om de "moejahiedien" te leren hoe ze moesten omgaan met Stingerraketten (destijds 1 miljoen dollar per stuk). Osama Binladen zelf is een ex CIA-agent en ik begrijp ook niet waarom deze feiten niet doordringen tot vele mensen op deze aardbol. Al Qaeda is een product van de VS.
Ik heb betere dingen te doen dan extreme lui bespioneren, daarvoor heeft een land een geheime dienst. Mocht ik echt iets ernstigs tegenkomen, hoewel ik dat ten zeerste betwijfel, dan zal ik gewoon de politie bellen, zoals je ook doet als iemand bij je buren inbreekt. Maar het moet niet zo zijn dat wij als Marokkanen elke vent in lange djellaba en een baard gaan lopen "verklikken".
Rebel_1963
07-11-2004, 15:45
Als ik weet van op handen zijnde aanslagen doe ik aangifte. Extremisten zijn niet ver van jouw bed. De vermeende moordenaar van Van Gogh woonde tussen andere moslims. Het is jouw burgerplicht om aangifte te doen als je weet dat je buurman een aanslag voorbereidt.
Denk je dat mijn buurman verteld over een vermeende aanslag? Get real!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.