Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik pleit voor een Islamtische Partij

Pagina's : [1] 2 3

0_0
07-11-2004, 05:40

Wat wilders kan, kunnen wij ook. Iets anders dan de AEL. motto moet zijn, gewoon ons zelf blijven en ons niet laten provoceren.

0_0
07-11-2004, 05:49
Roep uw standpunten maar, dan kunnen we ze in een programma verwerken.

zonnetje23
07-11-2004, 07:46
Wat wilders kan, kunnen wij ook. Iets anders dan de AEL. motto moet zijn, gewoon ons zelf blijven en ons niet laten provoceren. Het is het proberen waard, waarom niet...

BarSweety
07-11-2004, 07:52
Het is het proberen waard, waarom niet... De bijbehorende terroristische tak die bij iedere extremistische partij hoort hebben jullie al dus waarom ook niet.

zonnetje23
07-11-2004, 07:54

De bijbehorende terroristische tak die bij iedere extremistische partij hoort hebben jullie al dus waarom ook niet. Ik snap niet wat jouw probleem is, maar de Islam is niet alleen terrorisme. Oeps, ik was vergeten, dat jij daar niet tegen kon, want de Moslims hebben het weer gedaan.

BarSweety
07-11-2004, 07:56
Ik snap niet wat jouw probleem is, maar de Islam is niet alleen terrorisme. Oeps, ik was vergeten, dat jij daar niet tegen kon, want de Moslims hebben het weer gedaan. ga maar standpunten roepen, iets van " verbod op korankritiek" is dat niet wat? Lekker iedereen de mond snoeren.

zonnetje23
07-11-2004, 07:59
ga maar standpunten roepen, iets van " verbod op korankritiek" is dat niet wat? Lekker iedereen de mond snoeren. Ik hoef daar niet te gaan, misschien is dat iets voor jou!!! Wat is jouw probleem eigenlijk?

BarSweety
07-11-2004, 08:04
Ik hoef daar niet te gaan, misschien is dat iets voor jou!!! Wat is jouw probleem eigenlijk? Mijn probleem is dat moslims gewoon iedereen de mond proberen te snoeren wie een mening heeft die ze niet aanstaat. niet alleen hier maar over de hele wereld.

BarSweety
07-11-2004, 09:02
Kun je niet gewoon emigreren? Je bent te dom voor de samenleving. Of ga met je scooter + lonsdale kleding een jointje roken in je vaste hangplek het buurthuis. Helaas voor je jongen, ik ga nie emigreren. Dit is het land van mijn voorouders onze familie heeft hier een groot bedrijf opgebouwd, we hebben grond en huizen dat gaan we echt niet achterlaten omdat een paar mensen vinden dat er dingen niet meer gezegd kunnen worden. Die mensen moeten er maar aan gaan wennen dat die dingen WEL gezegd worden.

Doc255
07-11-2004, 09:07
Helaas voor je jongen, ik ga nie emigreren. Dit is het land van mijn voorouders onze familie heeft hier een groot bedrijf opgebouwd, we hebben grond en huizen dat gaan we echt niet achterlaten omdat een paar mensen vinden dat er dingen niet meer gezegd kunnen worden. Die mensen moeten er maar aan gaan wennen dat die dingen WEL gezegd worden. zeg ze dan en hou verder je bek, trut (in de geest van theo van gogh: schelden is ook een mening)

yasmin2
07-11-2004, 09:11
zeg ze dan en hou verder je bek, trut (in de geest van theo van gogh: schelden is ook een mening) Last van een ochtendhumeur je moet vast nog gaan werken en je hebt geen zin :hihi:

zonnetje23
07-11-2004, 09:16
Mijn probleem is dat moslims gewoon iedereen de mond proberen te snoeren wie een mening heeft die ze niet aanstaat. niet alleen hier maar over de hele wereld. En de Nederlanders doen dat niet volgens jou?? Kom nou meid, lees je reacties eens goed wat je schrijft, volgens mij heb je ze niet allemaal op een rijtje. Ieder mens ongeacht de huidskleur heeft recht op een mening en dan moet je niet komen zeggen, dat moslims iedereen de mond proberen te snoeren. Weetje wat jouw probleem is, dat de Marokkanen oftewel de Moslims zoveel in de media staan. Ze krijgen aandacht en dat kan jouw hart niet aan, want jij ziet ze liever achter slot en grendel voor een moord. Ik ben tegen moord nogmaals, MAAR dat wil niet zeggen dat ik daarbij geen mening heb!

Doc255
07-11-2004, 09:18
Tja, maar dan heb je natuurlijk de reglementen niet gelezen van dit forum..alhoewel, ik hoor ze langs de zijlijn nog aanmoedigingkreten slaken voor ons aller beste Amazoeloe. :rolleyes: De reglementen hier zijn een zeer rekbaar begrip, het reglement is soms als een elastiek. :D ja, zeer rekbaar. Sommigen mogen alles zeggen en anderen weer niet. Problemen ermee ? Last van een ochtendhumeur je moet vast nog gaan werken en je hebt geen zin :hihi: nee hoor :D scheldende theo is opeens een held geworden, en ik doe gewoon een held na

Doc255
07-11-2004, 09:21
Neen hoor, zo'n elastiek knapt ooit wel eens. :D als ie knapt, dan hoop ik dat je oog aan het uiteinde staat, wijd open

zonnetje23
07-11-2004, 09:23

ja goed. een islam partij. wij niet aanpassen willen. wij eigen geloof. wij allemaal moskeeen bouwen en ons niet aanpassen. en dan lekker allemaal uitkering voor ons. goedzo mensen Het is goed, dat ik even begrijp dat je daar niet tegen kan dat Nederland vol begint te komen met allemaal Gastarbeiders. Wij gaan lang nog niet weggggggggggggggg wij blijven hier in nederland, in Nedeeeeeeeedeeeeeeeerland totdat de dooooodddddddddddddddd ons tegenkomt.. :o sorry :rolleyes: het moest er even uit

Pagina's : [1] 2 3