Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : niet omheen draaien ... straight

sherine
08-01-2003, 21:51

nou nou mensen we zijn al weer in 2003 aangekomen ik heb 2 dingen okayyy.... ik hoor het wel als je zin heb had je goeie voornemens voor dit jaar zojaa wat en wat heb je al waargemaakt ben je al actief bezig met de grote verandering.. en iets heel anders ik hou ervan om met een schone lei en vrede te beginnen dus neem hier je tijd zeg wat je vind denkt mag lief leuk persoonlijk vies stout lelijk alles zijn wat je maar uit wil over ieder1 dus ook mensen van hier zowel familie vrienden collega`s doe lekker gek lekker los anders ben je de ...... klos whuahahaua

Liloesh
08-01-2003, 21:53
verandering??? eumm...ik heb geen voornemens gemaakt voor deze jaar...maar hoop een normaal leven te leiden jij?

Bahjaouia
08-01-2003, 22:23
nou mijn jaar is klote begonnen, dus heb zekerzzzzz geen verwachtingen

Letizia
08-01-2003, 22:27
gewoon me richten op de belangrijke dingen in m'n leven. Dat is nu m'n eindexamen, m';n familie, vrienden en vriend. Voor de rest zie ik het wel, het komt zoals het komt nietwaar. Veel liefs van Letizia

HalfBlood
08-01-2003, 22:31

betere moslim worden.

MijnZoetje
08-01-2003, 22:39
k begin elke dag met goede voornemens MijnZoetje :)

narcis
08-01-2003, 22:52
Meer Opletten tijdens Lessen..................pfffffffff tja dat lukt nog steeds niet echt!!! maar jah,zolang ik goede cijfers haal, boeit de rest me niet!!!

crazy2000
08-01-2003, 22:54
ons nieuwjaar is nog niet. nieuwjaar die net geweest is die wordt door de christelijke mensen gevierd

sherine
09-01-2003, 13:30
bla bla wou je zeggen dat je om 24 uur had stil gezeten waarom moet altijd iemand weer kapsones leveren damnnn iedergeval ik heb wel goeie voornemens skit hebben nog meer leren en aannemen dan vorige jaren playen..jaja alles is al beetje waargemaakt. maar de onderste hebben jullie die ook gelezen??? hebben julli geen boodschap?