Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL: 'Moslims worden ontmenselijkt'

ziet_zietoena
07-11-2004, 01:09

AEL: 'Moslims worden ontmenselijkt' Uitgegeven op 06 november 2004 om 22:30 uur Moslims worden gedwongen hun afschuw uit te spreken over de moord op Theo van Gogh. Daarmee wordt gesuggereerd dat de Islamitische gemeenschap schuld heeft aan de dood van de cineast. Dat zegt de Arabisch Europese liga (AEL) in een verklaring. In Nederland worden moslims stelselmatig 'ontmenselijkt', zo stelt de partij. "Als niet-moslims het niet vanzelfsprekend vinden dat wij een dergelijke daad afkeuren, dan betekent dat dat wij ons al bevinden in een vergaande fase van ontmenselijking van onze gemeenschap." Volgens de AEL gaat een dergelijk proces vooraf aan misdaden tegen de menselijkheid en oorlog. Voor de islamitische gemeenschap in Nederland heeft de AEL ook een boodschap. Hen wordt in de verklaring een slappe, afwachtende houding verweten en een gebrek aan democratisch gekozen bestuurders in moskeeën en zelforganisaties. Dit laatste corrumpeert het debat en het overleg met de overheid, aldus de AEL. Politici als Geert Wilders en minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie worden uitgedaagd met de AEL in discussie te gaan.

SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:11
hij heeft gelijk!

hondacbr600rr
07-11-2004, 01:23
AEL: 'Moslims worden ontmenselijkt' Moslims worden gedwongen hun afschuw uit te spreken over de moord op Theo van Gogh. Daarmee wordt gesuggereerd dat de Islamitische gemeenschap schuld heeft aan de dood van de cineast. Dat zegt de Arabisch Europese liga (AEL) in een verklaring. . Ik begrijp de link niet helemaal tussen afschuw uitspreken van een moord en suggeren dat de islamitische gemeenschap schuld heeft aan de dood. Als er een katholieken groep personen is die hun afschuw uitspreken dan wil dat toch ook niet zeggen dat de katholieken gemeenschap schuld heeft??? Als de AEL dit zo letterlijk heeft gezegd dan moeten ze wel eerst nadenken voordat ze iets zeggen, maar ja het kan natuurlijk ook weer verdraaid zijn.

SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:24
Ik begrijp de link niet helemaal tussen afschuw uitspreken van een moord en suggeren dat de islamitische gemeenschap schuld heeft aan de dood. Als er een katholieken groep personen is die hun afschuw uitspreken dan wil dat toch ook niet zeggen dat de katholieken gemeenschap schuld heeft??? Als de AEL dit zo letterlijk heeft gezegd dan moeten ze wel eerst nadenken voordat ze iets zeggen, maar ja het kan natuurlijk ook weer verdraaid zijn. Oke!! Maar als we zo gaan kijken!! Waarom komt iedereen hier ons vragen, wat we van de moord vinden!!! wij hebben het toch niet gedaan!! Omdat ik moslimse ben, komt iedereen zeiken over de dood van theo, lijkt net of ik hem vermoord heb!!

mokromike
07-11-2004, 01:27

Het laatste wapenfeit uit deze hoek is om de moslimgemeenschap onder dwang ‘verantwoordelijkheid’ te laten nemen en afkeer te uiten over misdaden, zoals de moord op Theo van Gogh. Afkeer, niet vanuit morele en ethische overwegingen, maar vanuit een positie die suggereert dat er enige verantwoordelijkheid en schuld bij de Islamitische gemeenschap ligt. Als niet-Moslims het niet vanzelfsprekend vinden dat wij een dergelijke daad afkeuren dan betekent dat dat wij ons al bevinden in een vergaande fase van de ontmenselijking van onze gemeenschap. Het zaad van racisme heeft dan stevig wortel geschoten in het denken. bron: ael.nl

hondacbr600rr
07-11-2004, 01:29
Oke!! Maar als we zo gaan kijken!! Waarom komt iedereen hier ons vragen, wat we van de moord vinden!!! wij hebben het toch niet gedaan!! Omdat ik moslimse ben, komt iedereen zeiken over de dood van theo, lijkt net of ik hem vermoord heb!! Je blijft altijd gasten hebben die niet helemaal begrijpen hoe de wereld in elkaar zit. Het is gewoon zo dat "wij" nederlanders niet gewend zijn om nog veel aan een geloof te hechten. Dus sommige mensen die dat wel doen zijn vreemd, moslim, katholieknoem maar op, en iets dat vreemd is vinden sommige malloten raar en verzetten zich daartegen. gelukkig is de meerderheid van de autochtonen nog redelijk normaal zaols bij "jullie" de overgrote meerderheid ook nog normaal is.

SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:29
Het laatste wapenfeit uit deze hoek is om de moslimgemeenschap onder dwang ‘verantwoordelijkheid’ te laten nemen en afkeer te uiten over misdaden, zoals de moord op Theo van Gogh. Afkeer, niet vanuit morele en ethische overwegingen, maar vanuit een positie die suggereert dat er enige verantwoordelijkheid en schuld bij de Islamitische gemeenschap ligt. Als niet-Moslims het niet vanzelfsprekend vinden dat wij een dergelijke daad afkeuren dan betekent dat dat wij ons al bevinden in een vergaande fase van de ontmenselijking van onze gemeenschap. Het zaad van racisme heeft dan stevig wortel geschoten in het denken. bron: ael.nl Hij heeft gelijk!! ik vind die man sjowwwwww goed!! hij maakt iedereen stil!!

SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:32
Je blijft altijd gasten hebben die niet helemaal begrijpen hoe de wereld in elkaar zit. Het is gewoon zo dat "wij" nederlanders niet gewend zijn om nog veel aan een geloof te hechten. Dus sommige mensen die dat wel doen zijn vreemd, moslim, katholieknoem maar op, en iets dat vreemd is vinden sommige malloten raar en verzetten zich daartegen. gelukkig is de meerderheid van de autochtonen nog redelijk normaal zaols bij "jullie" de overgrote meerderheid ook nog normaal is. Juist!!! :o Want ik keur de dood van theo helemaal af!! echt waar!! niemand verdient dood te gaan!!

hondacbr600rr
07-11-2004, 01:34
en nu ga ik slapen. als er nog een paar van die vage autochtoen langs komen bij een van jullie moskeeen dan geef ze maar een flink pak slaag, kleed ze lekker uit, zet ze buiten vast en bel de volgende ochtend de politie. Zal ze leren!!! Mzl

SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:36
en nu ga ik slapen. als er nog een paar van die vage autochtoen langs komen bij een van jullie moskeeen dan geef ze maar een flink pak slaag, kleed ze lekker uit, zet ze buiten vast en bel de volgende ochtend de politie. Zal ze leren!!! Mzl Hahahaahahh!! Slaap lekker jongen!! :o

ziet_zietoena
07-11-2004, 01:42
en nu ga ik slapen. als er nog een paar van die vage autochtoen langs komen bij een van jullie moskeeen dan geef ze maar een flink pak slaag, kleed ze lekker uit, zet ze buiten vast en bel de volgende ochtend de politie. Zal ze leren!!! Mzl Ik mag jou.... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

moppi
07-11-2004, 01:45
en nu ga ik slapen. als er nog een paar van die vage autochtoen langs komen bij een van jullie moskeeen dan geef ze maar een flink pak slaag, kleed ze lekker uit, zet ze buiten vast en bel de volgende ochtend de politie. Zal ze leren!!! Mzl hahah jaah je meent het....in utrecht en groningen is een moskee in de fik gestoken :kwaad: stelletje kkl... :nijn:

ziet_zietoena
07-11-2004, 01:52
hahah jaah je meent het....in utrecht en groningen is een moskee in de fik gestoken :kwaad: stelletje kkl... :nijn: Subhnallah Ook in Groningen???!!!!!!!!!!!! ….Stelletje honden voor hel….!!!!!!

freethewomans
07-11-2004, 03:12
Het laatste wapenfeit Het feit dat jij het woord wapenfeit gebruikt en in combinatie hiermee idem de AEL steund zegt reeds alles waarover we het hier de afgelopen week hebben. wapenfeit,, denk eens na wapen. Wil je gaan vechten of zo??? Waarom zo oorlogszuchtig taalgebruik?