Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is godslastering niet strafbaar in nederland ????

LZN
08-01-2003, 21:21

Origineel gepost door Heyoan Dus als ik dan toch door je veroordeeldt wordt , dan ben ik liever Kafier, dan dat ik me laat chanteren door die losers/moordenaars/leugenaars/hypocrieten zoals Mohammed en Allah, http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=35556&goto=lastpost Laten wij dit allemaal toe wat hij zegt over onze profeet en over Allah swt ? Moeten we hier geen werk van maken ?.

aad37
09-01-2003, 15:35
laat het. vrijheid van meningsuiting. ongeloof is ook een religie als bv Hindoeisme daar ook ondervalt.

onverwijderbaar
09-01-2003, 15:51
Origineel gepost door aad37 laat het. vrijheid van meningsuiting. ongeloof is ook een religie als bv Hindoeisme daar ook ondervalt. dat is geen vrijheids van menings uiting meer wat hij doet hij is bezig met zelfmoord aan het plegen want als hij voor me zou staan dan onthoofd ik hem

sofia01
12-01-2003, 15:10
In Nederland is godslastering niet verboden. In Engeland echter wel, maar alleen als het het Christendom betreft. Er is nu een discussie gaande om de Islam en het Jodendom gelijk te stellen aan het Christendom.

yasminne
16-01-2003, 15:37

Ach ja waarom zou je er wat aan gaan doen, ALLAH IE GELSO

alhoceima
16-01-2003, 16:17
Salaam Alaikoem Als deze man een islamiet zou zijn, dat zou hij deze dingen nooit zeggen, laat hem behoren tot de kafiers…..de Dag des Oordeels zal komen voor iedereen Ma'salama

yasminne
16-01-2003, 16:19
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem Als deze man een islamiet zou zijn, dat zou hij deze dingen nooit zeggen, laat hem behoren tot de kafiers…..de Dag des Oordeels zal komen voor iedereen Ma'salama Preciessssssssssss :D