Bekijk originele versie : De Nederlanders zelf beginnen te emigreren
Programma op NOS, een gezin dat elke keer conflicten had met hun Islamitsche buren, zij voelden zich bedreigd door deze buren. En nu ze hebben gehoord dat Theo van Gogh door een Moslim is neergeschoten, willen ze nu emigreren naar Australie.
De Nederlanders gaan nu zelf weg, waar gaat het heen met deze wereld? :jammer:
sneakynawal
06-11-2004, 20:26
Ze geloven er denk ik niet meer in. Heel jammer.
ZeYNeP_Z
06-11-2004, 20:28
Ja het is nog niet te geloven.Uit je eigen land door je allochtone buren.Dan moet je het wel heel zwaar hebben gehad.Om je te schamen gewoon!
AlHoceima_Leila
06-11-2004, 20:33
Ach ja als ze bang zijn moeten ze het vooral doen.
Ik bedoel waar vluchten ze nou voor ? Ik denk niet dat er nog iets ernstigs hier in nl zal gebeuren
amerrabi
06-11-2004, 21:55
Dat ze maar allemaal emigreren en Nederland aan ons laten, Dan veranderen we de naam wel Maro-Land.
Programma op NOS, een gezin dat elke keer conflicten had met hun Islamitsche buren, zij voelden zich bedreigd door deze buren. En nu ze hebben gehoord dat Theo van Gogh door een Moslim is neergeschoten, willen ze nu emigreren naar Australie.
De Nederlanders gaan nu zelf weg, waar gaat het heen met deze wereld? :jammer:
Als je alle burenruzie's gaat inventariseren, dan willen ze allemaal wel verhuizen.
In dit geval vind ik Australie een goede keuze, lekker veel ruimte , wat wil je nog meer :D
Ken ook Islamitische mensen die bedreigd worden door een stelletje rednecks, gelukkig houden zij stand, laat die teringlijers maar oprotten !
evert.999
06-11-2004, 22:03
Dat ze maar allemaal emigreren en Nederland aan ons laten, Dan veranderen we de naam wel Maro-Land.
Haha, dat zou best grappig zijn, net als die serie op tv, jouw vrouw mijn vrouw, alleen dan met jouw land mijn land, ben benieuwd hoe jullie het waterschap zullen beheren, (je weet wel, waar nederland bekend om staat, dijken, delta werken, etc etc).
Ik schrijf wel alvast een brief naar beatrix, schrijf jij er 1 naar jullie koning? (marokko heeft een koning toch?).
amerrabi
06-11-2004, 22:11
Ja Marokko heeft een koning.
ShoufShouff
06-11-2004, 22:36
wejow waar gaat deze wereld heen waar is het uitnodigen tot de islam gebleven???/ ik zie alleen maar haat haat haat wat is dat toch. we moeten goed zijn voor onze buren ongeacht ras uiterlijk geloofsovertuiging. als mensen nou eens de islam liete zien hoe die echt is dan ware er niet zoveel problemen en misschien zouden die mensen dan ook op een andere wijze tegen de islam aankijken en zelfs misschien interesse krijge voor henzelf..
Hahahha, als dat zou gebeuren
islamietje114
06-11-2004, 22:51
shoufshouff: :goedzo: eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt. ik heb met veel mensen gesproke en geloof me we hebben echt vurige discussies gehad!! ik hoop echt dat het allemaal goed komt....:(
SweetYY_Neda
07-11-2004, 01:13
Dan hebben we eindelijk het land voor ons zelf
Ik maak een grapje!! we horen problemen op te lossen, en niet voor weg te lopen
SweetYY_Neda
07-11-2004, 02:40
Nederland was een leuk land, totdat een handjevol Marokkanen hier de sfeer grondig verpestte en de meerderheid van de Marokkanen daar geen stelling tegen innam. Misschien komt het goed als de regering de juiste maatregelen neemt.
Wij marokkanen zijn gewoon knap!!
wij zijn gewoon mooi!!
wij zijn gewoon alles, wat jullie nooit zullen zijn!!
BarSweety
07-11-2004, 02:51
Wij marokkanen zijn gewoon knap!!
wij zijn gewoon mooi!!
wij zijn gewoon alles, wat jullie nooit zullen zijn!!
Terroristen?
Zelfkritiek
07-11-2004, 02:59
Terroristen?
hehehehehehe :jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.