Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meneer de burgemeester van Amsterdam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

gEwE
06-11-2004, 19:38

Kennelijk wordt dhr. Cohen door beide fronten als afkeurenswaardig beschouwd... Is dit misschien het geval omdat hij zich - als één van de weinigen - niet laat leiden door het haatzaaien? Kiest s.v.p. uit de genoemde opties.

gEwE
06-11-2004, 20:16
Laat ik dan maar eens de eerste stem uitbrengen... Daar gaat mijn vrijheid van 'annonimiteitsuiting'. gEwE

gEwE
06-11-2004, 20:19
Laat ik dan maar eens de eerste stem uitbrengen... Daar gaat mijn vrijheid van 'annonimiteitsuiting'. gEwE Ik zie nu pas dat mensen reeds hebben gestemd. Ik ben wel benieuwd naar de uitleg (o.i.d.) van de kiezer van optie #2.

BraveHeart79
06-11-2004, 20:25
Hij doet zijn werk uitstekend. Ik denk dat dit ook een beetje te maken heeft met zijn Joodse achtergrond. Zij hebben immers vaak moeten lijden onder haat. Of zij daar debet aan hebben is weer een ander verhaal. Ik heb dus voor keuze 3 gekozen, omdat keuze 4 min of meer een gevolg is van keuze 3. BraveHeart79

gEwE
06-11-2004, 20:33

Hij doet zijn werk uitstekend. Ik denk dat dit ook een beetje te maken heeft met zijn Joodse achtergrond. Zij hebben immers vaak moeten lijden onder haat. Of zij daar debet aan hebben is weer een ander verhaal. Ik heb dus voor keuze 3 gekozen, omdat keuze 4 min of meer een gevolg is van keuze 3. BraveHeart79 Zeer bedankt voor je keuze en verklaring. Ik weet het niet zeker, maar als ik het goed heb zegt Cohen een atheïst te zijn; Dit doet uiteraard niets af aan zijn joodse achtergrond. Waar heeft het volgens jou mee te maken dat hij op een "doden-lijst" staat en door o.a. Hirsi Anaali als bangerd wordt afgeschilderd, BraveHeart? Je hebt gelijk wat betreft keuze drie & vier; er zullen echter mensen willen opperen dat hoewel hij zijn werk uitstekend doet nou niet bepaald de persoon is die haat tegengaat (of eventueel: het hoort niet bij het werk van een burgervader om haat tegen te gaan).

ItsJamal
06-11-2004, 20:45
De gasten die zeggen dat Cohen een slechte burgemeester zijn de mensen die de boel willen laten escaleren. Job Cohen pakt de zaken objectief aan met in het achterhoofd verdere escalering. Ik vind dat hij dat op de juiste manier doet, en dat velen hem er naarmate de rust weer toeneemt voor mogen bedanken ( ik zeg dit in het kader van de massahysterie die er nu is , zowel onder niet-islamitische en islamitische Nederlanders , waarvan ik zelf geen deel wil uitmaken ). Er is geen reden om Cohen iets te verwijten of te criminaliseren. Zo ja, dan moet men met voldoende argumenten komen die er niet zijn, want er zou niets op tegen zijn bij de beslissing om onrust geen plaats te geven . Voornamelijk ' rechts' beschuldigt Cohen hier van . Ze spreken Cohen daarbij ook aan als ' verraderlijke jood' , zoals op deze site : www.sukkeltje.nl .

BraveHeart79
06-11-2004, 21:14
Zeer bedankt voor je keuze en verklaring. Ik weet het niet zeker, maar als ik het goed heb zegt Cohen een atheïst te zijn; Dit doet uiteraard niets af aan zijn joodse achtergrond. Waar heeft het volgens jou mee te maken dat hij op een "doden-lijst" staat en door o.a. Hirsi Anaali als bangerd wordt afgeschilderd, BraveHeart? Je hebt gelijk wat betreft keuze drie & vier; er zullene echter mensen opperen dat hoewel hij zijn werk uitstekend doet nou niet bepaald de persoon is die haat tegengaat (of eventueel: het hoort niet bij het werk van een burgervader om haat tegen te gaan). Graag gedaan joh. Ik heb me eerlijk gezegd nooit echt (willen) verdiept/verdiepen in de persoon Cohen, dus weet ik eerlijk gezegd niet waar die persoon nu werkelijk voor staat en daardoor weet ik ook niet waarom hij op die dodenlijst staat vermeld. Wat ik wel weet is, dat A. Hirshi Abdelali spoken ziet en iedereen die het niet met haar(lees: haar meesters) eens is, spookrijders zijn. Zij probeert/proberen met (verblindende) lichtsignalen de spookrijders te waarschuwen voor HET gevaar. Cohen behoort dus tot die groep spookrijders. Wat burgermeester Cohen van haar standpunten en argumenten persoonlijk vindt en waarom hij dit vindt, weet alleen de Schepper van J. Cohen. Hij heeft niet de minst grote stad onder zijn hoede, en daarbij moeten wij ook niet vergeten dat meer dan de helft uit allochtone burgers bestaat. Een boze xenofobe Jan met de pet, weet uit zijn blinde haat geen verschil meer te maken tussen die donkere ongelovige Indo en donkere islamitische Turk/Marokkaan/... BraveHeart79

Heiba
06-11-2004, 21:15
Ik heb de burgermeester van Amsterdam. Mijn burgermeester zeer hoog zitten. Het liefst zag ik hem als minister president. :o

Spike
06-11-2004, 21:18
Keuse 4, waarom? Omdat ik met 1 en 2 niet eens ben en omdat ik 3 niet helemaal vindt kloppen. Persoonlijke mening.

grendel
06-11-2004, 21:30
Ik heb de burgermeester van Amsterdam. Mijn burgermeester zeer hoog zitten. Het liefst zag ik hem als minister president. :o Hij heeft in ieder geval meer uitstraling dan dat Potter-ventje :D

gEwE
06-11-2004, 21:49
De gasten die zeggen dat Cohen een slechte burgemeester zijn de mensen die de boel willen laten escaleren. Job Cohen pakt de zaken objectief aan met in het achterhoofd verdere escalering. Ik vind dat hij dat op de juiste manier doet, en dat velen hem er naarmate de rust weer toeneemt voor mogen bedanken ( ik zeg dit in het kader van de massahysterie die er nu is , zowel onder niet-islamitische en islamitische Nederlanders , waarvan ik zelf geen deel wil uitmaken ). Er is geen reden om Cohen iets te verwijten of te criminaliseren. Zo ja, dan moet men met voldoende argumenten komen die er niet zijn, want er zou niets op tegen zijn bij de beslissing om onrust geen plaats te geven . Voornamelijk ' rechts' beschuldigt Cohen hier van . Ze spreken Cohen daarbij ook aan als ' verraderlijke jood' , zoals op deze site : www.sukkeltje.nl . Ik vraaf me af wat die niet-islamtische en islamitische Nederlanders met hun praktijken voor ogen hebben... Wat voor goeds zou het nou uiteindelijk kunnen betekenen wanneer de escalatie zijn top heeft bereikt?

grendel
06-11-2004, 21:54
Wat voor goeds zou het nou uiteindelijk kunnen betekenen wanneer de escalatie zijn top heeft bereikt? Deze vraag zou eigenlijk gesteld moeten worden aan Mohammed B. Vindt u niet ?

gEwE
06-11-2004, 21:54
Graag gedaan joh. :hihi: Ik heb me eerlijk gezegd nooit echt (willen) verdiept/verdiepen in de persoon Cohen, dus weet ik eerlijk gezegd niet waar die persoon nu werkelijk voor staat en daardoor weet ik ook niet waarom hij op die dodenlijst staat vermeld. Wat ik wel weet is, dat A. Hirshi Abdelali spoken ziet en iedereen die het niet met haar(lees: haar meesters) eens is, spookrijders zijn. Zij probeert/proberen met (verblindende) lichtsignalen de spookrijders te waarschuwen voor HET gevaar. Cohen behoort dus tot die groep spookrijders. Wat burgermeester Cohen van haar standpunten en argumenten persoonlijk vindt en waarom hij dit vindt, weet alleen de Schepper van J. Cohen. Hij heeft niet de minst grote stad onder zijn hoede, en daarbij moeten wij ook niet vergeten dat meer dan de helft uit allochtone burgers bestaat. Een boze xenofobe Jan met de pet, weet uit zijn blinde haat geen verschil meer te maken tussen die donkere ongelovige Indo en donkere islamitische Turk/Marokkaan/... BraveHeart79 Nogmaals bedankt voor je reactie! Kan ik hieruit opmaken dat die 'dodenlijst' louter een reactie is op die zwarte lichtsignalen? Wat betreft die xenofobe Jan: dat was al de ware werkelijkheid en nu zullen veel pet-dragers zich scharen achter hem. gEwE

gEwE
06-11-2004, 22:00
Deze vraag zou eigenlijk gesteld moeten worden aan Mohammed B. Vindt u niet ? Nee, dat vind ik niet. Ten eerste, omdat ik normaliter antwoord vind op mijn vragen; het is dat ik nu verschillende antwoorden heb en de ontstane twijfel deed mij besluiten om te vragen naar de mening van anderen. (jij hebt toch ook die vrijheid, grendel?) ;) Ten tweede: B. is niet de enige die pro-escalatie is. Of vind je het een goede zaak dat Hirsi Anaali dhr. Cohen een angsthaas noemt? gEwE

gEwE
06-11-2004, 22:07

Ik heb de burgermeester van Amsterdam, mijn burgermeester, zeer hoog zitten. Het liefst zag ik hem als minister president. :o Ja, dat weet ik me nog te herinneren. Maar vind jij dat louter om zijn functie-beoefening als eerst burger op zich òf meer om zijn manier te trachten de situatie in Nederland te behoeden van escalatie?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6