Bekijk originele versie : Lafaards in Nedeland
http://img128.exs.cx/img128/6466/ibe3es.jpg
en dan komen zeggen dat de allochtonen het uitlokken..
Als dat mijn broertje was, ik zou die politie man slopen. Letterlijk. Als hij iets strafbaars gedaan heeft moet hij hem arresteren. En niet met hem spelen, en zogenaamd vernederen.
Groetjes van Hamas_C!!
redouan106
06-11-2004, 17:43
en dat jochie heeft helemaal niks gedaan
zelfs niet eens de bekende brutale mond
:nijn:
ga toch de wereld in marokko verbeteren
Whahahahahahaha....................
WEES NOU EENS DUIDELIJK!!!!!!!!!!!
Hebben we nou vrijheid van meningsuiting of niet????
Waarom mag Theo wel brutaal zijn en dit jongetje(we gaan ervan uit dat hij brutaal was) niet????
VRIJHEID VAN MENINGSUITING TOCH???
Wel brutaal zijn tegenover het geloof, maar niet brutaal zijn tegenover de politie!!!!!!
He wacht even. Wie zegt dat dit jochie niks gedaan heeft? Ik pak ook wel eens een kind bij de arm vast als hij niet wil luisteren na 10 keer. Iemand moet wel in je ogen kijken als je hem wilt aanspreken op zijn gedrag.
Zulke jochies stelen bij ons snoep en geld van andere kinderen, ze lokken vechtpartijtjes uit waar ze vervolgens hun grote broers bijhalen, ze slaan autoruiten in en ze tonen geen enkel respect voor vrouwen, hun docenten en de politie en hun ouders ontkennen dat ze fout zijn.
Die agent doet gewoon zijn werk, in Nederland zijn de criminelen soms erg jong.
We hebben het hier niet over jou criminele famillie he, Bewijs eens met je grote kop en die vlag van de VS nou wat dat joch heeft gedaan. En ook al spreek je me aan BIE en ik wil je negeren dat heb ik dat recht om dat tedoen. Ik keer je mijn rug toe en spreek maar tegen mijn reet. En als die man zijn werk deed dan had hij dat joch toch moeten arresteren. Maar dat deed hij niet, omdat dat joch onschuldig is. ONSCHULDIGER dan die Theo van jullie.
Groetjes van Hamas_C!
hamas c djelieeeeeee....
als het mijn broertje was had ik egt een rechtzaak aangespant tegen die gasten..doe ff normaal...ga lekker die hollandse junks oppakken ofso tfouuuuuu
SingleCoil
06-11-2004, 18:07
We hebben het hier niet over jou criminele famillie he, Bewijs eens met je grote kop en die vlag van de VS nou wat dat joch heeft gedaan. En ook al spreek je me aan BIE en ik wil je negeren dat heb ik dat recht om dat tedoen. Ik keer je mijn rug toe en spreek maar tegen mijn reet. En als die man zijn werk deed dan had hij dat joch toch moeten arresteren. Maar dat deed hij niet, omdat dat joch onschuldig is. ONSCHULDIGER dan die Theo van jullie.
Groetjes van Hamas_C!
He jongen, hoe weet je dat allemaal ? Heeft dat jochie niet net iemand z'n auto gesloopt of zo ? Die agent doet misschien wat z'n vader al lang had moeten doen. Of wist je niet dat veel marokkaans jongeren ontsporen omdat hun ouders geen vat meer op hen hebben ?
IEMAND is ALTIJD onschuldig TOTDAT het tegendeel is bewezen...denk daar maar eens aan viergho..bijdehandte opmerkingen zijn hier ongepast
Aangezien ik NEDERLANDSE politie mannen ken die Marokkanen meer haten dan hun schoonmoeder. En dat de meeste politie mannen en vrouwen LPF stemmen. Nou dan zou ik er niet raar van opkijken als die jongen onschuldig is.
Ik zeg dat die jongen onschuldig is en die politie man een racist. Als dat niet zo is bewijs jij maar het tegendeel.
Groetjes van Hamas_C!!
Propaganda. Het is zo makkelijk.
Waarschijnlijk vroeg dit jochie gewoon de weg, maar niemand had hem geleerd dat kankeragent een scheldwoord is. Dat arme jochie.
Ja toch vreemd. Als ik met agenten praat gaat het heel anders.
waarom trek jij scythe meteen conclusies dat dat jongentje dat heeft gezegd..dat snap ik niet..jij hebt een totaal verkeerd beeld over ons..kan gewoon niet anders..ik snap niet wat jij hier doet
ik lig iin een deuk..ontbrak aan argumenten..k verw8 niet anders van jullie
SingleCoil
06-11-2004, 18:24
Ja heel raar, agenten zijn vast racisten. Als ik de weg vraag houden ze me ook nooit zo beet en zo. Zal wel komen omdat die lpf-stemmende racistische kutagent natuurlijk de pik op marokkaanen heeft en nou net dacht: die zal ik een s even lekker aan z'n jas trekken.
Vroeger dacht ik dat marokkanen gewoon mensen waren zoals jij en ik, misschien iets anders vanwege hun geloof en achtergrond maar verder wel OK.
Inmiddels begrijp ik dat er toch heel wat achtergebleven holbewoners bij zitten die bij het minste of geringste naar hun wapens grijpen. Dat zie je wel vaker bij onderontwikkelde achterstandsfiguren. Allemaal kinderen die in de vidoeclips op MTV verdwaalt zijn, denken dat een zonnenbril in nederland ook 's winters noodzakelijk is, denken dat nieuwe scooter en oude bmw's stoer zijn, denken dat kleinere mobieltjes interessant staan...
(NB als jij niet aan dit profiel voldoet dan bedoel ik jou dus niet.)
Hamas_C ! Laat me niet lachen. Heb je soms een ongewoon klein piemeltje dat je zulke grote uitspraken moet doen ?
Mouhalim
06-11-2004, 18:25
Je schrijft als een zeer dom persoon.
Ik zou me schamen als er een Nederlands jochie op die foto stond, jij vindt het geen probleem dat Marokkaanse jochies met de politie in aanraking komen. Je gaat als dader weer lekker in de slachtofferrol. Veel plezier ermee.
Dus je schaamt je ook voor wat die theo ook allemaal heeft uitgespuwt over de moslims?
Je schrijft als een zeer dom persoon.
Ik zou me schamen als er een Nederlands jochie op die foto stond, jij vindt het geen probleem dat Marokkaanse jochies met de politie in aanraking komen. Je gaat als dader weer lekker in de slachtofferrol. Veel plezier ermee.
Dom? Ik? Jij bent dom, jou kunnen ze alles wijs maken zolang je het maar hoort van een kaasje! Ik wil feiten! Harde feiten. Anders mag je oprotten. Cappies?
En het probleem is niet dat ze in aanmerking komen met de politie, het gaat erom dat ze onnodig met hun in aanmerking komen, zonder reden. Dat is het probleem!
Maar we zien wel wie het laatst lacht!
Groetjes van Hamas_C!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.