Bekijk originele versie : RTV N.H. wil 'submission' uitzenden
Kort binnenlands nieuws
AMSTERDAM Dinsdag,de dag waarop Theo
van Gogh wordt gecremeerd,willen RTV
Noord-Holland en RTV Utrecht Submission
uitzenden.De omstreden film van Van
Gogh en Ayaan Hirsi Ali stelt geweld
tegen moslim-vrouwen aan de kaak.
FAITHLESS
06-11-2004, 12:09
Wanneer is dat ?.....heb de vorige uitzending namelijk niet gezien .
PS: Als eerbetoon of zomaar ?
( 11 )
Theo wordt Dinsdag gecremeerd.
Het wachten is op toestemming van Ayaan. Alleen als zij toestemming geeft zal het gebeuren.
stomme kankerlijers...!!! wat ga je die film laten zien.. black bitch!!
Je kan hem ook downloaden van Kaaza bvb.
Kan je hem elke dag weer en weer zien.
Bedankt voor de tip, ga ik dat gelijk ff doen.
Kort binnenlands nieuws
AMSTERDAM Dinsdag,de dag waarop Theo
van Gogh wordt gecremeerd,willen RTV
Noord-Holland en RTV Utrecht Submission
uitzenden.De omstreden film van Van
Gogh en Ayaan Hirsi Ali stelt geweld
tegen moslim-vrouwen aan de kaak.
Heb hem nog nooit helemaal gezien. Maar ik kan niet wachten. :rolleyes:
idioten ze hebben er nog steeds niks van geleerd.. ze zijn nog steeds koppig en vinden dat het vrijheid van meningsuiting is ze gaan weer een geloof beledigen en zwart maken.. er zijn ook nederlandsemensen die hun vrouwen mishandelen daar zie ik niks van terug.
amerika zogenaamd grootste democratie van de wereld.. is het land waar de meeste vrouwenmishandeling vorkomt.. en een amerikaanse vrouw heeft tijdens haar zwangerschap de grootste kans om dood te gaan door mishandeling en huishoudelijk geweld daarzie ik ook geen film van terug.. komen ze hier en geloof proberen zwart temaken.
jullie leren het ook nooit.. vind je het erg dat er straks weer iemand die opgefokt wordt door dit soort dingen weer iemand gaat vermoorden.
idioten ze hebben er nog steeds niks van geleerd.. ze zijn nog steeds koppig en vinden dat het vrijheid van meningsuiting is ze gaan weer een geloof beledigen en zwart maken.. er zijn ook nederlandsemensen die hun vrouwen mishandelen daar zie ik niks van terug.
Deze film gaat over sommige koranteksten, die door sommige mensen letterlijk worden genomen als excuus voor mishandeling.
Heel goed dat er nu een film gemaakt is om mensen daarop te wijzen. Het was ook nog eens mooi om te zien.
ja er zijn moslims die hun geloof zeg maar misbruiken
foute dingen doen en dan zeggen dat het wel in de quran staat :s
ik vin eigenlijk wel dat ze die mensen erop moeten wijzen ja
maar die film vind ik daarvan een (heel erg ) slecht idee
de film doet meer op wijzen dat de HELE islam het geloof slecht is dan de mensen die het misbruiken
SingleCoil
06-11-2004, 19:58
ja er zijn moslims die hun geloof zeg maar misbruiken
foute dingen doen en dan zeggen dat het wel in de quran staat :s
ik vin eigenlijk wel dat ze die mensen erop moeten wijzen ja
maar die film vind ik daarvan een (heel erg ) slecht idee
de film doet meer op wijzen dat de HELE islam het geloof slecht is dan de mensen die het misbruiken
Dart is nou precies het probleem: omdat die film een aspect van de islam ter discussie stelt zien moslims het direct als een aanval op de gehele ismalm, Waarom zou dat waar zijn ? Stel je toch niet altijd gelijk zo aan.
LaMorena
06-11-2004, 20:02
Als ze die vrouwen daadwerkelijk had willen helpen, had ze ze juist geholpen met mooie koranteksten. Maarnee, ze moest het weer zo nodig op die manier doen. En nu loopt ze zielig te doen dat ze bedreigd wordt, nou sorry maar dat vind ik wel het lachtertje van de eeuw eigenlijk. Hoe dom kun je zijn.
Er staan zoveel mooie dingen in de Koran maar goed. als je het niet wilt weten, zul je het ook niet weten.
miss_hijab
06-11-2004, 20:03
Deze film gaat over sommige koranteksten, die door sommige mensen letterlijk worden genomen als excuus voor mishandeling.
Heel goed dat er nu een film gemaakt is om mensen daarop te wijzen. Het was ook nog eens mooi om te zien.
Iedereen weet dondersgoed zowel moslims als niet-moslims dat islam het niet toelaat om een vrouw te mishandelen, en ik ben wel benieuwd naar de koranteksten... want een moslimvrouw krijgt 100000000000 meer respect dan de christelijke vrouw bijvoorbeeld... En als er vrouwonvriendelijke teksten bestaan is dat wel in de bijbel....namelijk dat de vrouw GEEN KANS MAAKT en dat het schildwachten zijn van de hel...met andere woorden de christelijke vrouwen gaan sowieso naar de hel? Dat is wat ik heb gelezen in de bijbel...
Ik denk niet dat het de bedoeling was van theo van gogh en hirshi ali om moslims duidelijk te maken dat ze die koranteksten niet letterlijk moeten worden genomen als er iemand is die iets duidelijk moet worden gemaakt dan is dat hirshi ali wel die er dus niks van begrijpt!
En wat ik helemaal lachwekkend vind is dat hirshi ali dan zogenaamd opkomt voor de moslimvrouwen want die zijn ''onderdrukt''.
xXxMaYaxXx
07-11-2004, 04:18
jah tuurlijk met z0 een film laat je de ''onderdrukte'' m0slimse vr0uw egt zien dat 0ns gelo0f niet deugt..
pff bullsjit...
ik als j0ngereee marokaanse z0genaamde ''m0derne'' m0slimse vr0uw walg er all vann..
laat staan een ONDERDRUKTE hadjaaa van oudere leeftijd..
Btw .. ho0rde dat die film uiteindelijk toch niet uitgez0nden w0rd...
BarSweety
07-11-2004, 09:24
amerika zogenaamd grootste democratie van de wereld.. is het land waar de meeste vrouwenmishandeling vorkomt.. en een amerikaanse vrouw heeft tijdens haar zwangerschap de grootste kans om dood te gaan door mishandeling en huishoudelijk geweld daarzie ik ook geen film van terug.. komen ze hier en geloof proberen zwart temaken.
jullie leren het ook nooit.. vind je het erg dat er straks weer iemand die opgefokt wordt door dit soort dingen weer iemand gaat vermoorden.
Je denkt toch echt niet dat televisie stations dit niet gaan uitzenden omdat een paar geloofsfreaks zich hieraan storen. En wie wil jij dan gaan vermoorden Theo nog een keer?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.