Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : G. Wilders: verft ie het zelf?

Pagina's : [1] 2

ZiLaaL
06-11-2004, 10:44

Dit is gewoon een vraag uit pure nieuwsgierigheid. Lang heb ik lopen turen naar zijn uitgroei en horribele piekenkapsel. Was het een ziekte? Of was het puur een einzelganger-statement? Ik zoek een logische verklaring voor dit fenomeen, want begrijpen doe ik het tot dusver niet. Hoe ver kan iemand van de maatschappij staan? Ik vind het een absolute belemmering vormen in de natuurlijke omgang tussen mensen; zoiets hoort niet. Beste G. Wilders: Verft u uw haar zelf? ps: ik raad u aan om na het verven een conditioner te gebruiken, want ik kan die hooibaal op uw hoofd (inclus. de gespleten haarpunten) niet meer aanzien!

Fong_Hueng
06-11-2004, 10:46
Strip over hoe Wilders ontstaan is. (http://img106.exs.cx/img106/8505/wildersss.gif) :p

ZiLaaL
06-11-2004, 10:50
:haha: :hihi: ! Die kende ik nog niet :D A-Ha! Het zit dus Sjo! :D & let me guess: De schoonmaker was een allochtoon (moslim zelfs!) en nu neemt Wilders wraak op alle Moslims na het plasincident :p

aliyaah
06-11-2004, 10:54
Strip over hoe Wilders ontstaan is. (http://img106.exs.cx/img106/8505/wildersss.gif) :p :lol:

Saida85
06-11-2004, 12:24

Dit is gewoon een vraag uit pure nieuwsgierigheid. Lang heb ik lopen turen naar zijn uitgroei en horribele piekenkapsel. Was het een ziekte? Of was het puur een einzelganger-statement? Ik zoek een logische verklaring voor dit fenomeen, want begrijpen doe ik het tot dusver niet. Hoe ver kan iemand van de maatschappij staan? Ik vind het een absolute belemmering vormen in de natuurlijke omgang tussen mensen; zoiets hoort niet. Beste G. Wilders: Verft u uw haar zelf? ps: ik raad u aan om na het verven een conditioner te gebruiken, want ik kan die hooibaal op uw hoofd (inclus. de gespleten haarpunten) niet meer aanzien! hahahahahahahaha :lol: VRESELIJKK he Zo n figuur kan je toch NIET serieus nemen:maf3: Het lijkt wel of ie zo uit een cartoon is geplukt ofzo:gniffel: hahahahahhaaha een beetje vet in zn haar zou niet zo gek zijn :lekkerpuh

Saida85
06-11-2004, 12:27
http://members.chello.nl/t.ambagts/jihad19.jpg

redouan106
06-11-2004, 12:37
Het valt me wel steeds op dat STEEDS de LELIJKSTE mensen commentaar hebben op marokkanen op de islam.......... Hirsi------ Was lelijk, werd nog lelijker gemaakt door die besnijdenis Wilders-----Lijkt net of er een aanslag is gepleegd op zijn hoofd met de massavernietigingswapens van Saddam Theo-----Rust in vrede------- Was de meest stinkende, vieze, dikke, niet geklede ....... Ik vraag me af hoe dat kan???????

Tim76
06-11-2004, 12:48
hahahahahahahaha :lol: VRESELIJKK he Zo n figuur kan je toch NIET serieus nemen:maf3: Het lijkt wel of ie zo uit een cartoon is geplukt ofzo:gniffel: hahahahahhaaha een beetje vet in zn haar zou niet zo gek zijn :lekkerpuh Zijn uiterlijk doet er niet toe, maar hem onderschatten zou ik niet doen.

Tim76
06-11-2004, 12:49
Het valt me wel steeds op dat STEEDS de LELIJKSTE mensen commentaar hebben op marokkanen op de islam.......... Hirsi------ Was lelijk, werd nog lelijker gemaakt door die besnijdenis Wilders-----Lijkt net of er een aanslag is gepleegd op zijn hoofd met de massavernietigingswapens van Saddam Theo-----Rust in vrede------- Was de meest stinkende, vieze, dikke, niet geklede ....... Ik vraag me af hoe dat kan??????? Alleen onvolwassen mensen plaatsen dit soort teksten. Ga rustig door jongen :D

Peej
06-11-2004, 14:51
Wat heeft uiterlijk te maken met de mening van mensen. Natuurlijk wel makkelijk dat je mensen op hun uiterlijk kunt aanvallen als je geen argumenten meer hebt ... Maar tegelijk ook ontzettend kinderachtig.

ziet_zietoena
06-11-2004, 14:59
http://img106.exs.cx/img106/8505/wildersss.gif hahaha deze is leuk...

ziet_zietoena
06-11-2004, 15:00
Wat heeft uiterlijk te maken met de mening van mensen. Natuurlijk wel makkelijk dat je mensen op hun uiterlijk kunt aanvallen als je geen argumenten meer hebt ... Maar tegelijk ook ontzettend kinderachtig. Ga fietsen…Ben je gekrenkt ga naar een psychiater…. :ego:

BerberLayD
06-11-2004, 17:23
Wat heeft uiterlijk te maken met de mening van mensen. Natuurlijk wel makkelijk dat je mensen op hun uiterlijk kunt aanvallen als je geen argumenten meer hebt ... Maar tegelijk ook ontzettend kinderachtig. U bedoelt dus, net zoiets als er gebeurt met Marokkaanse Hollanders? "Daar heb je er zo een weer, hoor!" "Hij zal het wel gedaan hebben, ik bedoel: Marokkánen doen dat toch?!" "Laten we daar maar langs lopen, dat groepje Marokkanen deugt volgens mij niet zo." Kinderachtig, inderdaad. ZiLaaL: :hihi: Hij lijkt wel uit de tijd van Floris V te komen.

redouan106
06-11-2004, 17:35
Wat heeft uiterlijk te maken met de mening van mensen. Natuurlijk wel makkelijk dat je mensen op hun uiterlijk kunt aanvallen als je geen argumenten meer hebt ... Maar tegelijk ook ontzettend kinderachtig. STEL JE NIET AAN MAN!!!!!! VRIJHEID VAN MENINGSUITING GAP............... Ken je dat???

redouan106
06-11-2004, 17:38

Alleen onvolwassen mensen plaatsen dit soort teksten. Ga rustig door jongen :D Oh nu ben ik onvolwassen???? Wat was Theo van Gogh dan als ik onvolwassen ben???? OH nee hij mag zijn mening uitte............ R o t toch op man............

Pagina's : [1] 2