Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ayaan Hirsi Ali gevlucht naar New York!!

Pagina's : [1] 2 3

Rhizlane
06-11-2004, 09:10

Salaam aleykoem wa Ra7matolilah, Ik heb gehoord dat ze naar aanleiding van de open brief van Mohammed B. die met name gericht was op haar, gevlucht is naar Amerika. Klopt deze informatie?? Ik heb geen bron kunnen vinden maar iemand beweerdde het ergens op het nieuws gehoord te hebben. Rhizlane bron: Allah 3alem!!

esiyaa
06-11-2004, 09:14
Salaam aleykoem wa Ra7matolilah, Ik heb gehoord dat ze naar aanleiding van de open brief van Mohammed B. die met name gericht was op haar, gevlucht is naar Amerika. Klopt deze informatie?? Ik heb geen bron kunnen vinden maar iemand beweerdde het ergens op het nieuws gehoord te hebben. Rhizlane bron: Allah 3alem!! Ik hoop het voor haar

esiyaa
06-11-2004, 09:16
Wat bedoel je daar nou mee? Zoek er niet teveel achter :rolleyes: Als ze hier blijft zal ze toch maar bedreigd worden

Heiba
06-11-2004, 09:27
Wat bedoel je daar nou mee? Ik hoop het ook voor haar. En dat bedoel ik in de meest positieve zin die je je maar kunt bedenken. Zo een vreselijke afslachting gun je nog je ergste vijand niet. En nee. La Hirsi Ali is mijn persoonlijke ergste vijand niet. Denk dat ik prima met haar zou kunnen debatteren als ik haar persoonlijk zou kennen.

BarSweety
06-11-2004, 09:33

Ik hoop het niet voor Nederland, dat zou betekenen dat moslimterroristen een slag hebben gewonnen, de tweede binnen een week.

Peej
06-11-2004, 09:35
Als het werkelijk zo is is het weer een verlies voor de democratie. En dan bedoel ik niet zozeer het feit dat ik het vertrek van de persoon Hirschi Ali een verlies zou vinden. Maar het feit dat een mens Nederland moet ontvluchten omdat ze met de dood bedreigt wordt vanwege haar mening.

Tim76
06-11-2004, 09:55
Zolang zij weg is, zal de onrust aanhouden, en zullen de fanatici opgejaagd worden. Dit is ongekend, en zal voor veel Marokkanen dreiging inhouden. De radicalen moeten weten dat de Nederlandse staat hen niet meer pikt.

imaneoujdia
06-11-2004, 09:59
wie zullen ze niet meer pikken

tazaghiniagirl
06-11-2004, 10:31
.......:moe:..nee ze zit alleen onder een veilige adres...:D

Fong_Hueng
06-11-2004, 11:07
Ze moet naar "Atlantic Avenue" (wijk tussen Brooklyn en Queens) gaan in New York....:hihi: Je hebt daar ook de "Al-Farooq Mosque"...zeg maar de "El tawheed" moskee van New York. http://www.pacificislandtravel.com/north_america/eastern_usa/newyork/_derived/nyc_atlanticavenue.html_cmp_loosegst110_hbtn_p.gif *het zit daar vol arabieren, vooral noord-afrikanen.

Borz
06-11-2004, 11:11
Ze moet naar "Atlantic Avenue" (wijk tussen Brooklyn en Queens) gaan in New York....:hihi: http://www.pacificislandtravel.com/north_america/eastern_usa/newyork/_derived/nyc_atlanticavenue.html_cmp_loosegst110_hbtn_p.gif *het zit daar vol arabieren, vooral noord-afrikanen. Haha misschien is ze gewoon naar Casablanca gegaan of Mogadisu mmhh waarschijnlijk zal het wel ergens anders zijn

bint_duh_bledie
06-11-2004, 11:16
Zolang zij weg is, zal de onrust aanhouden, en zullen de fanatici opgejaagd worden. Dit is ongekend, en zal voor veel Marokkanen dreiging inhouden. De radicalen moeten weten dat de Nederlandse staat hen niet meer pikt. ja maar dat is oud nieuws dat nederland ons niet pikt als wij een hoofddoek op hebben pikken jullie het niet wat denk je nou dat wij wel alles wat jullie doen accepteren

Tim76
06-11-2004, 12:40
Prima met haar debatteren? Laat me niet lachen hoor Heiba :rolleyes: Ik hoop dat ze snel weer in de tweede kamer zal zitten. Leve Ayaan.

Tim76
06-11-2004, 12:47
Maar niet huilen als ze de volgende dag niet haalt. :maf: Naar de mening van de regering lopen hier 1 M potentiƫle Mohamed. B's Dan huil ik wel, ik zal dan huilen om Nederland en zijn etnisch Marokkaanse gemeenschap, want dan zal de beer pas goed los zijn.

Kaaskopius
06-11-2004, 12:55

Ik hoop dat ze snel weer in de tweede kamer zal zitten. Leve Ayaan. Ik ben als kaas geen fan van haar, het is gewoon de excuus-allochtoon die mag zeggen waar wij over moeten zwijgen; ze heeft geen plan, ze is alleen ergens tegen wat heel erg makkelijk is. Ik hou niet van die achterbaksheid, als je iets niet iemand in zijn bek kan zeggen dan moet je gewoon je smoel houden. Wij lopen wel met haar weg met zijn allen, maar wat heeft ze daadwerkelijk voor nuttigs gedaan dat haar aanwezigheid in de tweede kamer rechtvaardigt?

Pagina's : [1] 2 3