Bekijk originele versie : Niemand Die Opkomt Voor De Moslimse Gemeenschap In Het Openbaar!
sweet-angel
06-11-2004, 00:47
A SALAM ALIKOUM A RAHMATOELAH.
NIEMAND DIE VOOR DE MOLIMSE GEMEENSCHAP OPKOMT IN HET OPENBAAR.
Ik zie heel veel teksten kortom wat sommige willen zeggen "wij zijn niet verantwoordelijk van zijn daden dus val ons niet lastig"
Ik lees ook dat de meeste moslims NIET treuren om de dood van theo van gogh
maar dat we de daad ook niet goed keuren.
En dat hirshi ali de volgende zou zijn maar we hadden liever haar dood zien gaan IPV theo van gogh.
Ik lees ook dat sommige worden bedreigd en we zijn bang voor onze moeders misschien dat ze aangevallen worden of onze broertjes OF zusjes.
we zeggen ook sbar die aangevallen worden door nl of bedreigd of "hou je hoofd om hoog laat je niet kennen!"
of ik lees "ik ben niet bang voor ze laat ze maar komen!"
enz enz enz.
En sommige zeggen Het is een droevige ramadan geworden en het word een sombere suikerfeest. :confused:
ZEGGEN JULLIE ALLEEN OMDAT JULLIE ANONIEM ZIJN OF DURVEN JULLIE DAT OOK OP TELEVISIE TE ZEGGEN OF TEGEN DE REGERING, TEGEN DE VOLK!
DAT ZOU IK WILLEN WETEN!
Maar als ik naar de televisie kijk dan zie ik een heel andere beeld. Van onze ouders zou ik het begrijpen!
Maar als ik de islamitische organisatie of marokaanse organisatie die voor ons spreekt hoor je heel wat anders dat we dood schamen, dat het schuld bij de ouders liggen dat ze aan hun kinderen moet uitleggen dit mag niet! dit is niet acceptabel! dus het ligt aan de opvoeding of de imams die sommige uitspraken niet mogen zeggen uit de koran. :confused:
Morgen 6 november is een demonstratie kortom roepen ze marokanen & moslimse mens op van laat zien dat je er tegen bent al ben je er niet tegen doe het toch.
MAAR ER IS NIEMAND DIE OPKOMT VOOR DE MOSLIMSE& MAROKAANSE GEMEENSCHAP DIE ZEGT "ZIJN DAAD IS ONZE VERANTWOORDLIJKHEID NIET DUS LAAT ONS MET RUST"
KIJK ONS NIET ZO AAN GEDRAAG JE NIET ZO DOM OF JE ALLES WEET WAT DE ISLAM INHOUD OF JE DE KERN EN DE WORTEL VAN DE KORAN KEN.
ER IS NIEMAND DIE HET DOET IN HET OPENBAAR ALLEEN OP MAROKKO.NL OF ***********.NL WORDT HET DRUK BEZOCHT EN GESCHREVEN.
DUS VROEG IK ME AF WAAROM?
:confused:
redouan106
06-11-2004, 00:58
de waarheid is hard
Je moet eerst weten wat de waarheid is: dan pas voelen of die hard is ;)
ziet_zietoena
06-11-2004, 00:59
Weet je wat je moet doen…Als je een broeder of zusters ziet lopen op straat….
Vraag het haar of hem ….En vertel gelijk ook jou standpunt ….
Kijken wat er gebeurd
Doe een eigen onderzoekt ga op proefneming …In plaats dat je het loopt te typen…Achter je pctje
Want wanneer de (geschreven) media op zoek is naar een islamitische spreker, dan gaan ze meestal naar een moskee. En voornamelijk de laagschoolde (die vaak ook gebrekkig Nederlands spreken) aan het woord laten. Zo wordt het slechte "beeld" dat vele Nederlanders over moslims hebben alleenmaar versterkt. Zo krijg je dus niet iemand die voor de moslim gemeenschap op kan komen, want de moslims die dat wel kunnen komen zo simpelweg niet aan het woord, wat erg spijtig is...
redouan106
06-11-2004, 01:06
Want wanneer de (geschreven) media op zoek is naar een islamitische spreker, dan gaan ze meestal naar een moskee. En voornamelijk de laagschoolde (die vaak ook gebrekkig Nederlands spreken) aan het woord laten. Zo wordt het slechte "beeld" dat vele Nederlanders over moslims hebben alleenmaar versterkt. Zo krijg je dus niet iemand die voor de moslim gemeenschap op kan komen, want de moslims die dat wel kunnen komen zo simpelweg niet aan het woord, wat erg spijtig is...
Dus wat moet er gebeuren????
Als de media niet naar ons toekomt dan ......................
sweet-angel
06-11-2004, 01:13
Weet je wat je moet doen…Als je een broeder of zusters ziet lopen op straat….
Vraag het haar of hem ….En vertel gelijk ook jou standpunt ….
Kijken wat er gebeurd
Doe een eigen onderzoekt ga op proefneming …In plaats dat je het loopt te typen…Achter je pctje :confused:
Dat doe ik ook vraag ook in mij omgeving maar nu vraag aan jullie die voor mij niet bereikbaar zijn.
Wat slaat dat nou weer op! sinds wanneer mag je niet achter je pctje te typen doe jij toch ook.
ik stel gewoon een normale vraag krijg ik dit. :confused:
ziet_zietoena
06-11-2004, 01:16
ER IS NIEMAND DIE HET DOET IN HET OPENBAAR ALLEEN OP MAROKKO.NL OF ***********.NL WORDT HET DRUK BEZOCHT EN GESCHREVEN.[/SIZE]
DUS VROEG IK ME AF WAAROM?[/COLOR]
:confused:[/QUOTE]
Waar slaat dit dan op :maf:
sweet-angel
06-11-2004, 01:16
Dan gaan de media naar de verkeerde personen natuurlijk doe ze dat expres he want zo raken de mensen in de war.
Er zijn genoeg mannen en vrouwen die goed opgeleid zijn en het wel kunnen vertellen.
sweet-angel
06-11-2004, 01:17
Dus wat moet er gebeuren????
Als de media niet naar ons toekomt dan ......................
dan gaan wij naar de media??????????
sweet-angel
06-11-2004, 01:19
ER IS NIEMAND DIE HET DOET IN HET OPENBAAR ALLEEN OP MAROKKO.NL OF ***********.NL WORDT HET DRUK BEZOCHT EN GESCHREVEN.[/SIZE]
DUS VROEG IK ME AF WAAROM?[/COLOR]
:confused:
Waar slaat dit dan op :maf:[/QUOTE]
Ik wil er mee zeggen dat er heel veel word gezegd op marokko.nl
maar niet op tv of gewoon in het openbaar snap je???????
salimma19
06-11-2004, 01:23
die kans moet je krigen sweet angel. En ik moet eerlijk zeggen dat er heel veel Islamitische jongeren aan het woord zijn geweest in de media. Rondom 10 bijvoorbeeld. Daar worden altijd hele intressante discussie gevoerd. En je kan nog zoveel gaan ouwehoeren in de media. Het beeld over moslims zal toch niet veranderen.
ziet_zietoena
06-11-2004, 01:28
Waar slaat dit dan op :maf:
maar niet op tv of gewoon in het openbaar snap je???????[/QUOTE]
Nou dat bedoelde ik ook tegen jou te zeggen…Zijn we daar samen over eens…
Actie dat moeten we hebben…en daad….Geen praatjes… ;)
sweet-angel
06-11-2004, 01:34
die kans moet je krigen sweet angel. En ik moet eerlijk zeggen dat er heel veel Islamitische jongeren aan het woord zijn geweest in de media. Rondom 10 bijvoorbeeld. Daar worden altijd hele intressante discussie gevoerd. En je kan nog zoveel gaan ouwehoeren in de media. Het beeld over moslims zal toch niet veranderen.
Van mij hoeft de beeld niet veranderen dat zal ook niet gebeuren maar ik hoor alleen die organisatie's die zitten te slijmen en niet te vertellen wat we echt denken en voelen.
alleen bla bla bla en slijm slijm slijm.
voortaan zou ik rondom 10 uur kijken. ;)
Maar ik bedoel ook op het nieuws snap je zoal die ene ik ben ze naam vergeten die wethouder van amsterdam zit gewoon bla bla bla te doen meer niet.
sweet-angel
06-11-2004, 01:36
maar niet op tv of gewoon in het openbaar snap je???????
Nou dat bedoelde ik ook tegen jou te zeggen…Zijn we daar samen over eens…
Actie dat moeten we hebben…en daad….Geen praatjes… ;)[/QUOTE]
dat bedoel ik ook actie en geen praatjes. ;)
en geen geslijm en vriendenpolitiek want dat zie ik bij die ene wethouder van amsterdam. :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.