Bekijk originele versie : Welke lijsttrekker is de sterkste "debater"
Vanavond om 18.20 uur op Ned 2 gaan de lijsttrekkers weer om de tafel zitten om een stevig debat te houden. We gaan kijken wie het sterkst het debat kan voeren. Dus niet perse de lijsttrekker van jouw partij aanklikken, maar die debater die het best de discussie aangaat, sterke argumenten aandraagt, de argumenten van de tegenpartij kundig weet te weerleggen etc..
Ook speelt natuurlijk uitstraling, taalgebruik en duidelijkheid een rol!
Wel stemmen he :)
PS: stemmen pas NA de uitzending... :rolleyes:
Ik ben nu aan het kijken en echt hij bevestigt het nog maar eens met zijn voormalige regering Bakvanellende!
Wouter Bos is krachtig (hij heeft zijn dag alleen niet vandaag)
Jan=mr onzekerheid him self
Matje is irrelevant
dhr Zalm kakelende kip zonder kop
Femke Halsema zij heeft de inhoudelijk leiding, you go girl!
mvg
Origineel gepost door 3lJ
Ik ben nu aan het kijken en echt hij bevestigt het nog maar eens met zijn voormalige regering Bakvanellende!
Wouter Bos is krachtig (hij heeft zijn dag alleen niet vandaag)
Jan=mr onzekerheid him self
Matje is irrelevant
dhr Zalm kakelende kip zonder kop
Femke Halsema zij heeft de inhoudelijk leiding, you go girl!
mvg
Ik heb net gekeken en deel jouw analyse totaal niet, op de irrelevantie van matje na dan ;)
Of bedoel je met Jan, Jan Peter...?
Ik vond Jan Marijnissen namelijk wederom sterk.
Heb nog niet gestemd.
Origineel gepost door Rajaa21
Ik heb net gekeken en deel jouw analyse totaal niet, op de irrelevantie van matje na dan ;)
Of bedoel je met Jan, Jan Peter...?
Ik vond Jan Marijnissen namelijk wederom sterk.
Heb nog niet gestemd.
Helaas Nederland is nog niet toe aan een vrouwelijk lijst trekker. Dit blijkt maar weer Halsema kon de druk gewoon niet aan je zag het zelfs al aan haar fysieke houding.
met Jan duide ik op Jan Marijnissen ik vind hem (losstaan van vandaag) een onzekere man. Hij kan niet duidelijk stellen waar hij nu echt voor staat. Is over elke kabinetsvoorstel negatief, dus neem ik hem en zijn partij niet serieus.
Tja conclusie een zeer matig debat waarin vooral Bakvanellende/Zalm/Bos duidelijk domineerden.
En zoals gewoonlijk weinig inhoud.
mvg
Sjemmelia
08-01-2003, 20:11
ja heb 't net gzien en vond het af en toe er wel hard aan toe gaan. Balkende vond ik dingen teveel herkauwen, maar gaf wel duidelijk zijn standpunt weer. Wouter Bos was op bepaalde punten wel goed bezig, maar hij trok zich af en toe meer terug op bepaalde onderwerpen naar de CDA, why? Dhr. zalm kwam niet echt met duidelijke tegenargumenten bv. bij het debat tegen femke halsema. Jan vond ik op sommigen punten zich wel goed verweren.
Van femke had ik eerlijk gezegd wel meer verwacht, maar ja zoals je al zei 1ste vrouwelijke lijsttrekker en oefening baart kunst.
mijn stem zou gaan naar jan of wouter afgaand op het debat. :D
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen, maar ik vond Zalm wel leuk eigenlijk. Die man heeft humor.
de leukste van allemaal vond ik marijnissen, die man mag ik wel.....
Volgens mij hebben sommige lijsttrekkers meer humor dan dat je op `t eerste gezicht zou denken, geloof dat zelfs die saaie/stijve Balkenende wel van een geintje houdt....
Ik vind Zalm een beetje zenuwachtig overkomen (heeft een paar kleinen tikkies waar ie aan zou moeten werken), maar hij is voor mij wel samen met Marijnisen het duidelijkst. Ik heb het idee dat je bij deze 2 partijen weet waar je aan toe bent en dat er minder zoals in andere partijen met het publiek meegeluld wordt (....dat heeft waarschijnlijk ook te maken met hun duidelijke profiel; links & rechts).
freedom23
10-01-2003, 21:35
Woooow het is al bijna...
Jan peter: watje (met hele rare lipjes) onzeker en niet overtuigend
Zalm: stijve l.ul, geen humor, erg saai
Matje: doet zich sterker voor, maar komt niet zo over bij mij
Woutertje: leuke vlotte gozer met een goed verhaal
Femke: You go girl! eindelijk een sterke vrouw als lijsttrekker
Jan: moet altijd lachen om hem, sterk in zijn woorden!
Ik twijfel zelf tussen PVDA en Groenlinks! Erg moeilijk!
Ik hoop wel dat er een sociale partij in het kabinet komt!!!!!!!!
Er kan er maar een de beste zij.
En dat is Paul Rozenmoller.
Nu kijken hoe Halsema het er vanaf brengt.
freedom23
12-01-2003, 19:51
Ik ben eruit!!!!
Ik ga PVDA stemmen, als de PVDA veel stemmen krijgt hebben ze meer kans om in het kabinet te komen... nu wordt het waarschijnlijk CDA en VVD...
Ik heb liever wat sociale mensen erbij :D
Normaal zou het groenlinks zijn, nu dus PVDA!
Maar niet op woutertje, maar op een vrouw, moet wel mijn eigen sekse blijven steunen ;)
SaraZena
12-01-2003, 20:36
ik vind wouter bos heel goed.
Die femke vind ik een beetje slapjes, ik had meer van haar verwacht.
Origineel gepost door freedom23
Ik ben eruit!!!!
Ik ga PVDA stemmen, als de PVDA veel stemmen krijgt hebben ze meer kans om in het kabinet te komen... nu wordt het waarschijnlijk CDA en VVD...
Ik heb liever wat sociale mensen erbij :D
Normaal zou het groenlinks zijn, nu dus PVDA!
Maar niet op woutertje, maar op een vrouw, moet wel mijn eigen sekse blijven steunen ;)
.....Bedoel je de socialen die de allochtonen in Nederland meer naast dan in de samenleving heeft gezet?
De verschillen (in scholing, werk, spreiding) tussen autochtonen en allochtonen zijn in Europa bij mijn weten nergens zo groot als in Nederland........noem je dat sociaal???
Volgens mij kan je beter op een partij stemmen die iedereen gelijk behandeld en niet de allochtonen als een soort van gehandicapten ziet die niet voor zichzelf kunnen opkomen.....
....De voorkeur voor een vrouw juich ik trouwens wel toe! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.