Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er moet een andere Hirshi Ali opstaan

Pagina's : [1] 2 3

MaRouaN
05-11-2004, 20:22

Ik vind dat er een Hirshi Ali moet opstaan die op een respectvolle manier opkomt voor de onderdrukte islamitische vrouwen. Misschien een Marokkaanse of een turkse of weetikveelwat gelovige moslima die ook is onderdrukt maar toch inziet dat dat niet de fout is van de islam maar de fout van idiote mannen die niet de islam toepassen hoe die toegepast zou moeten worden namelijk. Goed zijn voor de vrouwen en hun gelijk behandelen :) Ik denk dat er dan meer geluisterd gaat worden dan naar de huidige Hirshi Ali Wa salammmmmmmmmm

MaRouaN
05-11-2004, 20:30
Nou wat vinden jullie ervan :o

maghrebia_4ever
05-11-2004, 20:39
Nou ik denk dat dat ook niet nodig is! laat iedereen toch voor zichzelf opkomen anders brengt het alleeen maar meer probelemen met zich mee! vrouwen worden niet alleen inde islam onderdrukt hoor er zijn ook heel veel nederlandse vrouwen die onderukt worden,en noem maar op zo is het ook in vele landen enz dus men moet het niet zien net of het ze3ma alleen in de islam hoort

lolla
05-11-2004, 20:48
Helemaal met je eens marwouan.Het is niet de islam die de vrouw onderdrukt maar de mensen die een hele andere betekenis geven aan de islam.en hirschi ali gaat echt te ver .zij denkt echt dat ze de juiste kijk heeft op de islam .alleen maar vanuit haar nare ervaringen .en ze moet niet alles op de islam afschuiven,VREEMD dat een politicie alles mag en kan zeggen.niet allen zij is de schuldige op de moord van theo huplepup.maar vele ,ik kan een hele lijst op noemen tfoe, schijnheiligaards al die kamer leden :kwaad:

MaRouaN
05-11-2004, 20:52

Zij denkt echt dat met haar aanpak moslimvrouwen naar haar gaan luisteren of moslimmannen :giechel: Ik keek een keer naar een programma zat ze te discussieren met 3 vrouwen een turkse en 2 marokkaanse ofzo ze hadden in iedergeval een islamitische achtergrond en ze zaten in een blijfvanmijnlijfhuis. Ze werden echt kwaad op haar en eentje liep gewoon weg en dan denkt zij van so wat doe ik het goed zeg :jammer:

MaRouaN
05-11-2004, 20:52
Wil je soms dat er nog meer doden gaan vallen :schok: pardon????/?? Waaruit maak jij dat op dan??

MerCi
05-11-2004, 20:57
Ik vind dat er een Hirshi Ali moet opstaan die op een respectvolle manier opkomt voor de onderdrukte islamitische vrouwen. Misschien een Marokkaanse of een turkse of weetikveelwat gelovige moslima die ook is onderdrukt maar toch inziet dat dat niet de fout is van de islam maar de fout van idiote mannen die niet de islam toepassen hoe die toegepast zou moeten worden namelijk. Goed zijn voor de vrouwen en hun gelijk behandelen :) Ik denk dat er dan meer geluisterd gaat worden dan naar de huidige Hirshi Ali Wa salammmmmmmmmm Beter is het als iedereen voor zichzelf spreekt en opkomt.

tonk
05-11-2004, 21:06
Nou wat vinden jullie ervan :o Goed plan! Want Hirsi Ali stelt naar mijn idee best goede onderwerpen aan de orde, maar ze doet dat op zo'n manier dat ze iedereen tegen zich krijgt. Dat kan zeker beter.

MaRouaN
05-11-2004, 21:07
Goed plan! Want Hirsi Ali stelt naar mijn idee best goede onderwerpen aan de orde, maar ze doet dat op zo'n manier dat ze iedereen tegen zich krijgt. Dat kan zeker beter. So hehe eindelijk iemand die dat inziet. Met haar huidige aanpak wordt de kloof tussen moslims en niet moslims alleen maar groter hoor :o

maghrebia_4ever
05-11-2004, 21:11
Beter is het als iedereen voor zichzelf spreekt en opkomt. JUIST JA!!! dat bedoel ik anders komt er alleen nog meer rwina beter gewoon zo laten maak het niet erger dan het is wwe hebben niemand nodig die voor ons opkomt hamdoelilah we hebben het goed! laat iedereen het toch voor zich zelf oplossen die mensen weten zelf wel wat ze doen .

tonk
05-11-2004, 21:16
Beter is het als iedereen voor zichzelf spreekt en opkomt. Dat ook natuurlijk. Maar in de 2e Kamer is maar plaats voor 150 personen en minstens 1 daarvan zou toch wel een goede vertegenwoordiger van moslima's mogen zijn.

MaRouaN
05-11-2004, 21:17
:kwaad: Dat ook natuurlijk. Maar in de 2e Kamer is maar plaats voor 150 personen en minstens 1 daarvan zou toch wel een goede vertegenwoordiger van moslima's mogen zijn. Ja dat waren de woorden die ik zocht :D

maghrebia_4ever
05-11-2004, 21:19
i.pv naar die ene moslima op zoek te gaan kunnen we beter zo laten gewoon !hoe hard het ook klinkt naar een echte moslima zullen ze toch niet veel luisteren dus tjaa

Rebel_1963
05-11-2004, 21:20
Dat ook natuurlijk. Maar in de 2e Kamer is maar plaats voor 150 personen en minstens 1 daarvan zou toch wel een goede vertegenwoordiger van moslima's mogen zijn. Volgens mij zitten er al diverse moslima's in de Tweede Kamer.

elmagrebia85
05-11-2004, 21:20

Dat is een goed plan MrMarwoan. Zo trekt het meer vrouwen aan en dan weten de mensen wat meer over de islam op de juiste manier niet op de manier van hirsi ali want die schrikt die vrouwen alleen maar af. Weet je wat het probleem van hirsi ali is. Ze kan cultuur en geloof niet van elkaar onderscheiden.

Pagina's : [1] 2 3