Bekijk volle/desktop versie : uitzendbureau



Pagina's : [1] 2

05-11-2004, 19:46
Ik en een vriend van me willen graag een uitzendbureau beginnen. We zitten alleen nog met vragen over bepaalde dingen. Is er toevallig iemand die wat meer over uitzendbureau's weet of er zelf een heeft en ons een handje zou willen helpen?? PM me dan zal ik gelijk contact met je opnemen

Bij voorbaat bedankt

06-11-2004, 15:04


Ik kan je alleen helpen met juridische en fiscale vragen...

Mail me je vragen en ik zal proberen snel antwoord te geven...

Succes!

06-11-2004, 16:22

Citaat door Samsei:
Ik kan je alleen helpen met juridische en fiscale vragen...

Mail me je vragen en ik zal proberen snel antwoord te geven...

Succes!
heel erg bedankt

ik zal je een van deze dagen een PM'tje sturen met wat vragen over de belasting

12-11-2004, 22:30
Ik heb zelf een half jaar in een uitzendbureau gedraaid (voor me stage)

Ik weet niet wat je vragen zijn, maar wellicht kan ik je helpen

12-11-2004, 22:34



Citaat door ytsim_coram:
Ik heb zelf een half jaar in een uitzendbureau gedraaid (voor me stage)

Ik weet niet wat je vragen zijn, maar wellicht kan ik je helpen
weet je toevallig hoe de loonadministratie werd geregeld bij die uitzendbureau??

12-11-2004, 22:36

Citaat door mojo2003:
weet je toevallig hoe de loonadministratie werd geregeld bij die uitzendbureau??
van de consulentes? Of die van de uitzendkrachten?

12-11-2004, 22:41

Citaat door ytsim_coram:
van de consulentes? Of die van de uitzendkrachten?
de uizendkrachten

12-11-2004, 22:52

Citaat door mojo2003:
de uizendkrachten
De uitzendkrachten werden per week uitbetaald.

Bijvoorbeeld:

De uren van een gewerkte week (of aantal dagen in de week) werden op een urenbriefje geschreven, en aan het eind van de week (vrijdag en uiterlijk tot maandagochtend) ingeleverd.

De maandag erop werden de uren ingevoerd in het uitzendbestand, bij de betreffende uitzendkracht. Dit moest allemaal vóór 12 uur gebeuren.

Om 12 uur werd het allemaal naar het hoofdkantoor verstuurd. Vanuit het hoofdkantoor werden de uren uitbetaald. De uitzendkrachten hebben dan het geld binnen om donderdag of vrijdag.


xIk heb niet bij een zelfstandig uitzendbureau gewerkt, maar bij een grote bekende. Dus ik denk dat er sowieso verschil in zit.

Bovendien is de loonadministratie heel uitgebreid, ik heb nu alleen het uitbetalen besproken, er is ook nog vakantiegeld, ziekteverzuim etc etc.

Wanneer wil je dit allemaal opstarten? En hoe wil je dit aanpakken?

12-11-2004, 23:05

Citaat door ytsim_coram:


Wanneer wil je dit allemaal opstarten? En hoe wil je dit aanpakken?
Als we opdrachten binnen kunnen halen dan gaan we 1 januarie van start. Met onze opdrachten en een goede ondernemings plan natuurlijk wel eerst langs de bank voor wat geld

12-11-2004, 23:09

Citaat door mojo2003:
Als we opdrachten binnen kunnen halen dan gaan we 1 januarie van start. Met onze opdrachten en een goede ondernemings plan natuurlijk wel eerst langs de bank voor wat geld
insa allah zal het goed gaan.

En jullie zijn alleen maar met zijn tweeën?

Dus ik kan concluderen dat jullie momenteel bezig zijn met werven van klanten?

Hoe promoten jullie jezelf, of is dat jullie 'geheim'?

12-11-2004, 23:18

Citaat door ytsim_coram:
insa allah zal het goed gaan.

En jullie zijn alleen maar met zijn tweeën?

Dus ik kan concluderen dat jullie momenteel bezig zijn met werven van klanten?

Hoe promoten jullie jezelf, of is dat jullie 'geheim'?
We gaan volgende week beginnen met klanten werven.

Je kan je als starter moeilijk tussen wringen als je naar al die uitzendbureau's kijkt. Ik heb zelf veel verstand van informatica. Dus je kan jezelf promoten door te zeggen dat je weet welke uitzendkracht je nodig hebt voor de klant omdat je begrijpt wat de klant wil. We zijn klein dus we kunnen ook heel persoonlijk aandacht geven aan de klant.

12-11-2004, 23:23

Citaat door mojo2003:
We gaan volgende week beginnen met klanten werven.

Je kan je als starter moeilijk tussen wringen als je naar al die uitzendbureau's kijkt. Ik heb zelf veel verstand van informatica. Dus je kan jezelf promoten door te zeggen dat je weet welke uitzendkracht je nodig hebt voor de klant omdat je begrijpt wat de klant wil. We zijn klein dus we kunnen ook heel persoonlijk aandacht geven aan de klant.
Als je het werven van de uitzendkrachten maar niet vergeet

Die factor die je nou opnoemt kan ontzettend van belang zijn én doorslaggevend zijn. Klanten vinden het geweldig als je bij bedrijfsbezoeken vraagt (bijvoorbeeld als ze je vorige keer vertelden dat ze een cursus hadden gevolgd) hoe hun cursus ging. Dat heeft bij ons een aantal keren aanvragen opgeleverd.

Zodra ik klaar ben met mijn studie kom ik solliciteren bij jullie, tegen die tijd hebben jullie vast wel personeel nodig binnen jullie uitzendbureau

12-11-2004, 23:31



Citaat door ytsim_coram:
Als je het werven van de uitzendkrachten maar niet vergeet

Die factor die je nou opnoemt kan ontzettend van belang zijn én doorslaggevend zijn. Klanten vinden het geweldig als je bij bedrijfsbezoeken vraagt (bijvoorbeeld als ze je vorige keer vertelden dat ze een cursus hadden gevolgd) hoe hun cursus ging. Dat heeft bij ons een aantal keren aanvragen opgeleverd.

Zodra ik klaar ben met mijn studie kom ik solliciteren bij jullie, tegen die tijd hebben jullie vast wel personeel nodig binnen jullie uitzendbureau
hahaha nee die uitzendkrachten zijn we zeker niet vergeten...but first thing's first

Je weet me te vinden dus je bent altijd welkom

12-11-2004, 23:35

Citaat door mojo2003:
hahaha nee die uitzendkrachten zijn we zeker niet vergeten...but first thing's first

Je weet me te vinden dus je bent altijd welkom
Het zou zo kunnen, dat je zo geconcentreerd ben op één doel, dat je een belangrijk ding vergeet

Zou je nog steeds op m.nl rondhangen? Ik denk dat je wel opgeslokt wordt in je werk

12-11-2004, 23:47

Citaat door ytsim_coram:
Het zou zo kunnen, dat je zo geconcentreerd ben op één doel, dat je een belangrijk ding vergeet

Zou je nog steeds op m.nl rondhangen? Ik denk dat je wel opgeslokt wordt in je werk
de doelen die we willen bereiken zullen onderverdeeld worden....ik doe dit en hij doet dat....natuurlijk is het wel zo dat we beiden onze taken goed moeten vervullen willen we succesvol zijn.

haha ik kom niet zoveel op m.nl maar je hoeft me maar te PMen en je krijgt altijd antwoord

Pagina's : [1] 2