Bekijk volle/desktop versie : Prinses Lalla Salma van Marokko!!!!



Pagina's : [1] 2

08-01-2003, 16:12
Salaam Aleikum broeders en zusters,

Ik ben met een werkstuk bezig over de vrouw van de nieuwe koning. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met informatie over haar. Wat weten jullie van haar. Hebben jullie nog roddels gehoord en wat vinden jullie van die roodharige dame.
Ik ben jullie heel dankbaar.

salaam

08-01-2003, 20:38


Is een mooie vrouw. Heb foto's gezien van de trouwceremonie, zag er erg goed uit!

09-01-2003, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door Dalilah18
Salaam Aleikum broeders en zusters,

Ik ben met een werkstuk bezig over de vrouw van de nieuwe koning. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met informatie over haar. Wat weten jullie van haar. Hebben jullie nog roddels gehoord en wat vinden jullie van die roodharige dame.
Ik ben jullie heel dankbaar.

salaam
Toevallig was ik dit jaar in Rabat en een kennis van mij woont in dezelfde wijk en heeft ook op dezelde school gezeten.
Ze blijkt een slimme dame te zijn.
Maar meer weet ik niet over haar? wat wil je weten moet ik iets navragen voor je?.


09-01-2003, 15:47
Ik hoor alleen maar negative roddels over haar. Er stond pas geleden ook wat over haar in de story. Ik zal het voor je navragen..


09-01-2003, 17:50



Citaat:
Origineel gepost door maroclover
Schijnt een pooieres van de koning te zijn geweest, ze zorgde voor lekkere meiden en daar kwam mootje haar tegen en vond er zoo leuk dat ze met hem mocht trouwen. Op tv verzinnen ze smoesjes, ja ze is een computerdeskundige.....tzzzzz....mijn dikke reeeeeeet.....

heb ik van interne bronnen......
hahahahahahaha typisch marokkanen om overal iets negatiefs te zoeken.

09-01-2003, 18:21

09-01-2003, 19:08

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
hahahahahahaha typisch marokkanen om overal iets negatiefs te zoeken.

09-01-2003, 21:06
lieve vrienden,

ik heb echt jullie hulp nodig. ik weet gewoon helemaal niks over haar. Heel veel dank als jullie daar tijd in willen steken.

liefs
D.

09-01-2003, 21:44
mooie slimme vrouw......

09-01-2003, 22:34
hebben jullie niks in een positieve zin van haar??

10-01-2003, 08:12
Ik heb gehoord dat ze zwanger is.
Ze zou binnen 3 maanden bevallen.

10-01-2003, 10:15

Citaat:
Origineel gepost door maroclover
wat xxx jij nou weer?? het is waar schatje, het is waar, je kunt je vast wel dat schandaal van die politiecommissaris herinneren 5 jaar geleden?? van die commissaris die meisjes oppikte en gebruikte en ze filmde, hele banden hebben ze gevonden........en nou gaat het gerucht dat MOHAMMED DE ZESDE jaaaaaaaaaaaaa hij persoonlijk, dit soort dingen deed en dat dus die commissaris voor hem is opgedraaid.....en die lalalalalalalala weet ik veel hoe heet ze ook al weer?? effe kijken.....oh ja selma.......ja die lalalalalala selma hoorde ook bij de kliek....jij begrijpen??
ik begrijp er de ballen van om eerlijk te zijn.

10-01-2003, 21:11



Citaat:
Origineel gepost door Dalilah18
Salaam Aleikum broeders en zusters,

Ik ben met een werkstuk bezig over de vrouw van de nieuwe koning. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met informatie over haar. Wat weten jullie van haar. Hebben jullie nog roddels gehoord en wat vinden jullie van die roodharige dame.
Ik ben jullie heel dankbaar.

salaam
Ik denk niet echt dat je van de mensen hier veel info voor je werkztuk kunt vergaren. Ga naar een zoek-site op internet (bv. google) en zoek naar Lalla Salma, kan niet missen!
Succes met je werkstuk!!!


13-01-2003, 11:24
ja dank jullie wel, maar ik ga toch maar niet over haar houden ik doe wel iets over de economie van marokko. daar gaat mijn studie toch over dus waarom niet.

maar in ieder geval bedankt.

groetjes, D

13-01-2003, 11:41
Ik heb wel info over haar..

wil je het nog hebben?

Pagina's : [1] 2