Bekijk originele versie : deze raakt me gewoon
thazoufrieth2
05-11-2004, 13:57
van de verdachte 4-11-'04
Hieronder de letterlijke tekst van de afscheidsbrief die de verdachte van de moord op Theo van Gogh bij zich had. De tekst werd donderdagavond vrijgegeven door de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie).
In bloed gedoopt
Dit is dan mijn laatste woord...
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt.
Ik laat een boodschap achter...
Voor jou...de vechter...
De boom van Tawheed is afwachtend...
Naar jouw bloed smachtend...
Ga de koop aan...
En Allah geeft je ruim baan...
Hij geeft je de Tuin...
In plaats van het aardse puin.
Tegen de vijand heb ik ook wat te zeggen...
Je zal zeker het loodje leggen...
Al ga je over de hele wereld op Tour...
De dood is je op de Loer...
Op de hielen gezeten door de Ridders van de DOOD...
Die de straten kleuren met Rood.
Tegen de hypocrieten zeg ik tenslotte dit: Wenst de DOOD of hou anders je mond en ...zit. Beste broeders en zusters ik nader mijn einde... Maar hiermee is het verhaal zeker niet ten einde.
Ja dat vat ik dus even niet....hij vluchte toch voor de politie? Ik bedoel...hij heeft zich niet laten neerknallen, dus blijkbaar wilde hij toch niet dood. Dus waarom dit briefje???
nou sorry hoor, maar de politie gaat veel onvoorzichtiger met mensen die ze net nodig hebben. Neem nou die marokkaan die door een agent dwars door zijn hoofd is geschoten??!?!?!?! Maar als het gaat om een moord waar terrorisme (?) achter kan zitten dan maken ze je niet dood, omdat ze misschien nog wat aan je heb.
Dus doe niet alsof de politie alles volgens het boekje doet.
Praetorian
05-11-2004, 16:16
nou sorry hoor, maar de politie gaat veel onvoorzichtiger met mensen die ze net nodig hebben. Neem nou die marokkaan die door een agent dwars door zijn hoofd is geschoten??!?!?!?! Maar als het gaat om een moord waar terrorisme (?) achter kan zitten dan maken ze je niet dood, omdat ze misschien nog wat aan je heb.
Dus doe niet alsof de politie alles volgens het boekje doet.
Die marokaan die in Amsterdam met een mes op die politiefunctionaris afkwam....????
Natuurlijk moet je zo`n gek neerknallen....wat moet je anders doen....vragen of ie op wil houden....?
vind het alleen raar dat ze nu gelijk denken dat hij eentje is die goed opgeleid is enzo, beodel het kan net zo goed iemand zijn die een vriend een brief laat zschrijven en ik vind dat je met dit soort conclusies de autochtonen de stang opjaagt ze worden allemaal bang en ik zie het al gebeuren dat als ik op de uni loop dat mensen bij mij niet in de buurt durven komen omdat ze bang zijn voor mij.
Hieronder de letterlijke tekst van de afscheidsbrief die de verdachte van de moord op Theo van Gogh bij zich had. De tekst werd donderdagavond vrijgegeven door de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie).
In bloed gedoopt
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt.
Voor jou...de vechter...
Ga de koop aan...
Hij geeft je de Tuin...
Tegen de hypocrieten zeg ik tenslotte dit: Wenst de DOOD of hou anders je mond en ...zit. Beste broeders en zusters ik nader mijn einde... Maar hiermee is het verhaal zeker niet ten einde.
AlHoceima_Leila
05-11-2004, 19:01
In bloed gedoopt
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt.
Voor jou...de vechter...
Ga de koop aan...
Hij geeft je de Tuin...
Hij hoopte waarschijnlijk dat hij neergeknald zou worden misschien dat dat beter zou zijn geweest voor hem.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.