Bekijk originele versie : Wat willen fundamentalisten dan van Holland maken?
Ik gooi het er maar op en gooi het eruit. Ik voel met toenemend aangeslagen door wat er in Nederland gebeurd. Ik heb het voor een deel al lang geleden zien aankomen maar toch, het komt bij mij hard aan. Ik ben bang en ik hou m'n hart vast voor wat er nog lijkt te gaan gebeuren.
Linnaeusstraat, Amsterdam.
http://members.chello.nl/nastol/Tranen.jpg
Ideologie van de Dood
Ik heb die brieven van die moordenaar gelezen. Mooi, prachtig, op rijm. Dom, een tekst van iemand die niet begrepen heeft wat Nederland voor 16.000.000 andere mensen betekent. Hitler had ook een ideologie, net als Mao, Stalin en Pol Pot. Wat heeft dat de wereld anders gebracht dan miljoenen doden, verruineerde landen en bitterheid?
Wat willen terroristen met Nederland?
Goed, dan wordt Hirschi Ali als afvallige vermoord, wordt Cohen vermoord, Wilders en nog meer mensen. Dodenlijsten kennen wel een begin, nooit een eind. Dan zij ze dood. Iedereen die volgens die ideologie voor een nekschot in aanmerking komt. Ook alle moslims die hier zijn gaan wonen, want dat zijn ook afvalligen.
Wat willen die terroristen, die strijders voor Allah nou precies met Nederland?
Homerus..
Ik gooi het er maar op en gooi het eruit. Ik voel met toenemend aangeslagen door wat er in Nederland gebeurd. Ik heb het voor een deel al lang geleden zien aankomen maar toch, het komt bij mij hard aan. Ik ben bang en ik hou m'n hart vast voor wat er nog lijkt te gaan gebeuren.
Ideologie van de Dood
Ik heb die brieven van die moordenaar gelezen. Mooi, prachtig, op rijm. Dom, een tekst van iemand die niet begrepen heeft wat Nederland voor 16.000.000 andere mensen betekent. Hitler had ook een ideologie, net als Mao, Stalen en Pol Pot. Wat heeft dat de wereld gebracht dan miljoenen doden, verruineerde landen en bitterheid
Goed, dan wordt Hirschi Ali als afvallige vermoord, wordt Cohen vermoord, Wilders en nog meer mensen. Dodenlijsten kennen wel een begin, nooit een eind. Dan zij ze dood. Iedereen die volgens die ideologie voor een nekschot in aanmerking komt. Ook alle moslims die hier zijn gaan wonen, want dat zijn ook afvalligen.
Homerus.
Goede vraag, trouwens terroristen zijn geen strijders voor Allah maar strijders voor de Satan
ik zou dat ook graag willen weten. wat willen ze nou precies?
Nounousa
05-11-2004, 14:20
Goede vraag, trouwens terroristen zijn geen strijders voor Allah maar strijders voor de Satan
Itaqi Allaah.. Heb je nu binnen een paar minuten takfeer gedaan?
Inderdad Borz taqillah.
Ik wil van Nederland een rasechte 2e Saudie Arabie maken. Omdat dat toch nooit gaat gebeuren emigreer ik InshaAllah met de wil van Allah naar een echt Islamitsch land.
Misschien kan Oempje ons vertellen wat uiteindelijke het doel van deze fundamentalisten is?
Inderdad Borz taqillah.
Ik wil van Nederland een rasechte 2e Saudie Arabie maken. Omdat dat toch nooit gaat gebeuren emigreer ik InshaAllah met de wil van Allah naar een echt Islamitsch land.
Mag ik vragen waarom. Wij Nederlanders willen van Saoedi Arabiƫ toch ook geen westerse staat maken. En Van Gogh wilde dat al zeker niet.
Als jij het eens bent met de moordenaars en als jij je als doel stelt om 16.000.000 niet islamitische Nederlanders de Islam op te dringen en op te leggen, dan sta je toch helemaal buiten de islam en de koran?
De Islam wordt toch niet met dwang opgedrongen?
Misschien kan Oempje ons vertellen wat uiteindelijke het doel van deze fundamentalisten is?
Weten jullie hollanders wel wat het woord Fundamentalist is? Men beschrijft het als een terrorist etc etc.:jammer: Terwijl het een compleet andere betekenis heeft.
Nounousa
05-11-2004, 14:27
Ik ben de aangewezen persoon hier niet voor.
Waarom ga jij er vanuit dat ik wel de aangewezen persoon ben?
Cicatrice
05-11-2004, 14:33
Weten jullie hollanders wel wat het woord Fundamentalist is? Men beschrijft het als een terrorist etc etc.:jammer: Terwijl het een compleet andere betekenis heeft.
woord fundamentalist is door culturele invloed contexgebonden geworden, als je dat niet begrijpt dan is het maar beter dat je verhuist naar Saudie Arabie want de inburgering ben je dan zeker niet doorgekomen:D
Inderdad Borz taqillah.
Wat jij wilt, zal nooit gebeuren..sterker nog het is niet eens in je wilde dromen mogelijk..En weet je waarom niet..Omdat trieste mensen zoals jij geen schijn van kans maken meer hier in dit land. Je manier van praten en je zieke gedachtengang zal je ooit doen ontmaskeren. Denk daar maar goed over na..En mocht je er helemaal overuit zijn en je gaat emigreren..BLIJF DAN OOK ECHT WEG!
knorknor
05-11-2004, 14:40
Linnaeusstraat, Amsterdam.
http://members.chello.nl/nastol/Tranen.jpg
Ideologie van de Dood
Ik heb die brieven van die moordenaar gelezen. Mooi, prachtig, op rijm. Dom, een tekst van iemand die niet begrepen heeft wat Nederland voor 16.000.000 andere mensen betekent. Hitler had ook een ideologie, net als Mao, Stalin en Pol Pot. Wat heeft dat de wereld anders gebracht dan miljoenen doden, verruineerde landen en bitterheid?
Homerus.
Wow goeie vraag, ik denk dat de moslims daar nog niet over nagedacht hebben. hun gedachten gaan niet verder tot iedereen met een andere mening dood.
Zelfs Hitler keek nog verder vooruit.
Wat jij wilt, zal nooit gebeuren..sterker nog het is niet eens in je wilde dromen mogelijk..En weet je waarom niet..Omdat trieste mensen zoals jij geen schijn van kans maken meer hier in dit land. Je manier van praten en je zieke gedachtengang zal je ooit doen ontmaskeren. Denk daar maar goed over na..En mocht je er helemaal overuit zijn en je gaat emigreren..BLIJF DAN OOK ECHT WEG!
Zo ik maak wel de juiste emotie's los zo te zien.
Ik wil van Nederland een rasechte 2e Saudie Arabie maken.
Volgens mij spoor je niet helemaal!
Volgens mij spoor je niet helemaal!
Volgens mij weet jij niet wat Sarcasme is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.